Hee meiden, @ sammie, wat balen dat het dan niet doorzet!Maar zou het niet kunnen dat het toch raak is? Ik ben niet zo in de temp en bm voelen enzo dus daaruit kan ik niks afleiden. @ agneta & bos, was ff vergeten dat die zwangere buiken reclame over aids-moeders gaat. Daar ben ik uiteraard niet jaloers op. Ik ga weer! xx
Eva, Nee geen Provera gehad... en heb afgelopen zondag getest, 4 dagen voor NOD maar die was Negatief..
Ja ik heb ook niet zoveel verstand van temp ed....maar je weet het niet he meis! Deze dip kan ook een innestelings dip zijn toch?
Eva, Als dat zou is is het wel een late,maar je weet maar nooit.. Maar ik ga er vandoor, moet weer voor controle naar de longarts pfff 1 keer per 3 maand..
Goeiemorgen Ik heb echt heel lekker geslapen, kom net pas mn bedje uit, maar ben nog steeds moe.. Denk dat ik maar eens moet gaan wennen aan constant moe zijn Verder heb ik nog steeds keelpijn enzo, dus ik doe lekker rustig vandaag. @Sammie: Wat een gedoe weer met je cyclus zeg... Pfft, ik zou echt eens gaan vragen of ze geen verder onderzoek willen doen, dit is toch niks zo elke maand.. @De rest: Probeer zo nog te reageren, ben weer alles kwijt zoals gewoonlijk de laatste tijd Whiiee, 6 weken vandaag
Goede morgen allemaal! ben al wel een tijdje op hoor, dus heb helaas niet uitgeslapen tot nu toe... Allemaal heel erg bedankt voor jullie knuffels, erg fijn! Hebben gister een emotionele avond gehad, maar toch ook heel fijn. Was wel een beetje eng om met een brandend kaarsje te slapen, maar hij is helemaal opgebrand, gaf me een fijn gevoel! Gelukkig ondanks alle tranen, wel nog kunnen klussen! @kristel, goed zo meis, de 6 weken gehaald! Echt super, nu de volgende 34 weken hoor! @nhene, waar ebn je meis, hoe reageerde je ventje? @dreamer, dikke knuf voor jou meis, balen da tje nog steeds zo ziek bent Wat een rare verzekering hebt je toch zeg! Maarre als ze het niet vergoeden, zou ik als ik jou was nog even een nieuwe zorgverzekering zoeken, want er zijn er zat die het wel vergoeden hoor! Nu kan het nog voor 1 januari! @ryanne, thnx voor je dansje, het heeft geholpen hihi! Wat heb je al een mooi buikje zeg! Een mooi bewijs dat het er allemaal heel goed aan toe gaat daarbinnen! @sammie, he meis wel fijn dat je nog niet ongi bent zeg, maar wel gek om je temp zo laag te zien en toch niet ongi te zijn dan he! Nou ik hoop dat je temp zich vergist. dat tie morgen omhoog schiet en je vrijdag, als je weer wilt gaan testen een super mega duidelelijke positeive test hebt! @nen87, niet meer doorgezet je buikpijn en alles? Ben heel hard aan het duimen voor je dat je zwanger bent hoor! Sorry voor wie ik vergeten ben, ik weet het verder even niet meer!
jongens ik weet het niet meer hoor gister was me streep echt duidelijk en nu moet ik knijpen om iets te zien op de testen van vandaag ik hoop zo dat het raak is...nog geen duivels gezien niet het idee dat ze gaan komen maar een goede positieve test zou toch fijn zijn
@sterretje me vent die ging giegelen en was heel blij schreeuwde zowat jaaaa door de telefoon.. ( ben in rotterdam bij me vriendin, ga zo zingen in de studio .. m,aar maak me nu toch wel erge zorgen ...
O meis, wat vervelend! heb je vanmorgen ook met ochtendurine getest dan? Kan me voorstellen dat je je erge zorgen maakt, maar de streep is wel te zien nog toch? Heb je dezelfde test gebruikt of een ander merk? Soms kan dat verschillen he! Dikke knuffel voor jou!
beide dezelfde en een andere maar vorige was met middag urine vanmorgen met ochtend misschien doet mijn ochtend urine het niet omda tik doorplas snachts..( 3 a 4 keer per nacht)...
En allebie die andere gaven wel gewoon een lichte streep? Misschien is je urine idd niet geconcentreerd genoeg als je 3 tot 4 keer per nacht moet plassen Probeer nu ff niet meer te drinken en te plassen en gooi er over een uur of 4 nog eens een test tegen aan dan, dan moet je geconcentreerde urine hebben! Deze onwetendheid is ook maar niets zo!
nee die ware niet duidelijk te zien echt alleen die van gister .. jha en eentje van gister nacht.. maar die is al droog dus misschien indroog maar die van gister middag was r binnen 1 minuut en staat er nog :S
Wat een klote situatie zo he! Nou meis, ik zou echt proberen om ff je urine te sparen en niet te drinken, dan kun je vanmiddag er nog een testje tegen aan gooien! Dan weet je weer wat meer dan nu! Ik duim voor je hoor, dikke knuf!
Hey meiden, Na een ochtend vol duizeligheid en hoofdpijn gaan we fris en fruitig de middag tegemoet. Net overleg gehad... alles wordt weer eens helemaal omgegooid. Ach jah... begin er inmiddels wel aan te wennen. M'n ventje heeft thuis de afwas alvast voor me gedaan, dat is wel lekker dat ik een schoon aanrecht heb wanneer ik vanmiddag thuis kom. Gisteren had ik namelijk geen puf meer om het nog te doen Liefs
@ Nhene: Ik hoop echt voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent, maar een beetje een zeikerd (lees plassert) bent. hihihihi
@ nhene ik duim ook voor je hoor! In het begint heeft hcg 2 tot 3 dagen nodig om geconcentreerder te worden. @ Kristel er zijn al twee weekjes voorbij meid, gaat toch wel snel he.. Jij mocht ook woensdag voor de echo he. @ Sam ik heb een goed gevoel hoor. Jij bent gewoon lekker zwanger
Hoi, als jullie het niet erg vinden, ga ik me ook in dit topic mengen Ik ben jong (bijna 21) en ik heb een kinderwens... dus ik denk dat ik hier wel goed zit.