Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Welkom Red!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes... Pff, photoshoppen wil niet lukken vandaag :( dus ik neem lekker pauze :p

@Nhene: Misschien gewoon even een digitale CB doen? Dan weet je waar je aan toe bent.. dit is ook niks zo he..
    Ik duim voor je!

@Ryanne: Ik mag volgende week woensdag weer naar de gyn voor een echo ja :) Vind het best wel eng, ben nog steeds wel bang dat t niet goed zit :(
    Maargoed, ik kan niks anders doen dan afwachten :)
    Hoe gaat het met je?

@Red: Welkom hier :) En idd, vertel eens iets over jezelf :p

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat ben je aan t photoshoppen Kristel?

Mijn concentratie is ook ver te zoeken vandaag. :(

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ehm... ik ben dus bijna 21, 3 jaar samen met mijn man waarvan ruim 1 jaar getrouwd. 'k Werk sinds 2 jaar als kraamverzorgende, enorm leuk en vandaar ook een al een passie voor baby's/kids!
    We wilden allebei jong kids en de laatste maanden begon dit steeds meer te kriebelen en volgens mij is m'n man nu ook helemaal zo ver!
    Wij zitten nu in de 2e ronde en afgelopen maand was m'n cyclus weer netjes 28 dagen dus volgens mij is dat ook helemaal weer op regel.
    'k Heb zaterdag m'n eisprong gevoeld en ben nu gewoon erg benieuwd!

Nou als jullie meer willen weten, vraag maar raak!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Oma: ik ben nog op zoek naar een goede verzekering.
    Maar moet niet alleen voor mezelf een andere verzekering zoeken, ook voor mn man.
    En de ene verzekering vergoed 4x IVF, maar die telt een poging al vanaf de 1e spuit (en dat betekend dus geen zekerheid dat er een embryo wordt teruggeplaatst) en de andere vergoed er 3, maar dan wel een echte poging.
    Maar welke dat allemaal zijn is zó enorm ingewikkeld en onduidelijk.
    En dan voor mn man nog uitzoeken waar ze mesa/pesa/tese vergoeden, want de 1 zegt dit en de ander weer dat.

Kortom, 1 grote zooi al die verzekeringen.
    Ze zouden er 1 lijn in moeten trekken (liefst wel de goede kant van de lijn ;) ) maar dat doen ze dus niet.
    En aangezien die koeien niet eens hun eigen voorwaardes weten schiet je dus elke keer niks op (zeker niet omdat ze er 2 weken over doen om een verkeerd antwoord voor je te verzinnen)

@Sam: balen meis, maar ziet er wel naar uit dat je ongi vandaag gaat doorzetten!
    Gelukkig heb je wel een duidelijk ei gehad :D

@Kristel: jippie 6 weken :D

@All: ik heb dus het Noro virus.
    Gelukkig gaat het vandaag net zo als gisteren en hoef ik dus niet meer te spugen.
    Dat betekend dus maar 1 dag spugen en wat ik zo lees betekend dat een goed afweersysteem :D
    Ben helemaal trots op mn lichaam :D
    Ben nog niet beter, maar het gaat de goede kant op.
    Zelfs mn temp was weer flink gedaald, dus hoop dat t nu snel over is!

En nu ga ik me maar weer bezig houden met die irritante verzekeringsdingen.

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer succes er mee meis, zal een hele klus zijn!

@red88, welkom hier!
    Spannend he allemaal, wat ongelooflijk mooi beroep heb je trouwens, geweldig lijkt me dat!
    NU aftellen geblazen naar je nod... Duurt lang he die laatste dagen!

@nhene, hoe is het meis, heb je nog een test gedaan?
    Wat kirstel zegt is ideaal, ff een cb digitaal, dan is het helemaal duidelijk!

@kristel, ideaal dat thuis werken voor jou, kun je lekker ff stoppen gewoon!
    Nog een dutje doen zo zeker?

@sammie, ben je al bij de longarts geweest meis?
    Hoe was het?

Hier lekker rustig aan aan het doen, af en toe ff achter de pc, en een beetje schoonmaken tussen door, heerlijk zo'n leven :D

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja m'n werk is ook echt geweldig al zijn er ook wel eens minder leuke dingen, maar dat heb je denk ik bij elk beroep.
    Ik heb nu wachtdienst, afwachten wanneer er weer een nieuw wondertje geboren wordt waar ik heen mag.

Ik ga ook nog op zoek naar een andere zorgverzekering. Wil wel even zo goed mogelijk verzekerd zijn, of eigenlijk beter gezegd zoveel mogelijk vergoed krijgen, mocht ik 't komend jaar wel zwanger zijn/worden.
    Iemand nog tips?

8. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ja ik was daar inderdaad van uitgegaan.. nog niet ongesteld echt stom nu wil ik graag ongesteld worden omdat er echt geen kans is dat ik nu nog zwanger kan zijn..

goeiemorgen trouwens (late dienst gehad en was blijkbaar echt moe want wordt nu pas wakker) ik moet nog even alles lezen

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @jingle, Ik hoop dat je cyclus weer rond die 35 dagen zit, maar het komt helaas ook wel eens voor dat die 2de keer toch weer langer duurt dan de eerste keer voordat je ongi word!
    Maar we gaan er natuurlijk voor dat je gewoon zwanger bent deze maand!

@red88, ja in elk werk heb je minder leuke dingen he
    Spannend dan nu, moet je zowiezo vandaag dan aan het werk, of kan het ook zijn dat het morgen pas word dat je dan moet gaan beginnen?

Qua zorgverzekering, maakt het volgens mij niet veel uit waar je zit, wat betreft je bevalling en kraamhulp enzo, overal krijg je de normale dingen vergoed, alleen je aanvullende pakket verschilt volgens mij bij sommige

Mijn zus zit bij trias, daar is alles prima geregeld, zelf heb ik unive, en ook daar is alles prima

10. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    @ red welkom hier! ik wilde vroeger ook altijd kraamverzorgende worden..

mja nu ben ik kinderverpleegkundige in een kinderziekenhuis dus ook leuk maar niet zoveel gezonde wondertjes gezien..

11. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    @ sterretje ik kan gewoon niet zwanger zijn nu want dan zou je het al moeten zien want ik heb niet zoveel geklust deze maand.. alleen met een scharrel (ik voel me trouwens nog steeds slecht daarover maar wilde liever zwanger zijn.. ) hoe bedoel je ego? ;)

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ehhh...
    Ikvat hem even niet meer nu geloof ik....
    Met een scharrel?
    Heb ik iets gemist, maar je hebt toch gewoon een partner of verward ik je nu met iemand anders?

Enne bedoel je met zichtbaar dat de test al positief zou moeten zijn dan?
    Want dat hoeft niet perse he, sperma kan langer leven!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ik ben kleding aan t photoshoppen voor second life... ik moet het dus in 2D tekenen en uiteindelijk komt het op een 3D avatar...
    Laat zo wel even een voorbeeld zien, is een beetje moeilijk uit te leggen ;)

@Dreamer: Ik snap niet dat je verzekering zo moeilijk doet hoor :( IVF vergoeden ze toch ook? Dus waarom ICSI niet... Het is precies dezelfde procedure alleen bij ICSI wordt het met de hand bevrucht en bij IVF moeten de zaadjes zelf naar de eicel zwemmen in een bakje...
    Beetje vreemd hoor.. Ik zou lekker overstappen naar een andere maatschappij..

@Sterretje: Ik denk dat ik zo idd weer even een dutje ga doen :p Ik kan nu toch niet werken, heb helemaal geen inspiratie, dus dan heeft t toch geen zin om verder te gaan...

14. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    nee ik heb geen partner ben van plan om het alleen te doen maar wil dat eigenlijk liever doen met een donor alleen dit met die scharrel gebeurde per ongeluk tussendoor (alcohol) en toen bedacht ik me dat dat wel ongeveer tijdens mijn eisprong kon zijn.. maar dan ging ik uit van 35 dagen en nu duurt het al langer dus dan kan het toch niet meer?

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sterretje, het kan ook morgen zijn. Ik sta in elk geval tot 0.00 uur op wacht en als ik straks nog niet gebeld ben, denk ik dat ze me vragen of ik m'n wachtdienst met 24 uur wil verlengen. Dus 't is altijd maar weer afwachten. De vorige 2 keren belden ze me al voor m'n wachtdienst aan, daarvoor moest ik meestal wel een dag wachten. We zien wel.

@Jingle, gelukkig heb ik over 't algemeen te maken met gezonde kindjes. 1x nu dat het niet levensvatbaar was... erg!

Ik heb volgens mij ook eerst 2 maanden moeten ontpillen. 'k Had toen een cyclus van 30 en 31 dagen. Nu gewoon weer 28, wat ik ook had voordat ik aan de pil ging.

'k Ga me straks nog wel even in zorgverzekeringen verdiepen. Zat er aan te denken om me in elk geval voor de eigen bijdrage kraamzorg te verzekeren en misschien vergoeding van zwangerschapscursus.
    Eerst m'n huishouden maar 's afmaken...

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Heeey meiden!
    Ik breek ook weer eens even in! (nadat ik commentaar kreeg dat ik niets meer van me liet horen, thnx Ryan ;) )
    Hoe is het hier?
    Heb ik een hoop belangrijk neuws gemist of valt het mee?
    Liefs Romy

17. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    ik hoop dat die ongi snel komt want ik vond 35 dagen al lang..
    ik ga nog even de stad in even inkopen doen.

p.s. @ nhene heb je misschien een foto van je testen? dan kunnen we even meekijken.. wel raar hoor dat je hem eerst wel ziet en dan weer niet.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh zo... wist niet dat je dat met photoshoppen deed. Ik wil ook ff op m'n bankie liggen :( Ben zow moe! en heb t concentratievermogen van een mug. Gelukkig haalt m'n mannetje me zo op... Dan hoef ik niet in een overvolle bus en ben ik nog op tijd om even naar de apotheek te gaan voor een hoestdrankje. :)

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @jingle, dat kan dus nog wel hoor, in goede omstandigheden kan sperma wel tot 5 dagen overleven, soms nog wel meer zelf, dus als jij die 35 dagen aanhield, en dus op dag 21 geklust hebt, en je ei is bijvoorbeeld iets later geweest heb je dus nog steeds kans

@kristel, slaap lekker dan, niet te lang slapen hoor!

@romy, meis dat is lang geledne, wat leuk da tje weer eens langs komt!
    Hoe is het met je?
    Al een aardige buik zeker?

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dit doe ik dus...
    Zo teken ik het helemaal in Photoshop:
    Links is de voorkant en rechts is de achterkant.

Mag maar een foto per bericht plaatsen dus de volgende komt zo :p

Deel Deze Pagina