Zo komt het uiteindelijk eruit te zien op een avatar: Dat haar en die ketting heb ik trouwens ook gemaakt.. Ik ben begonnen met kapsels maken, kleding en sieraden doe ik nu als extra erbij Beetje duidelijk zo?
@ kristel, wat een leuk werk! LIjkt me heerlijk om de hele dag creatief bezig te zijn. Al is het wel lastig als je ff geen inspiratie hebt. Hoe ben je erop gekomen om dit te gaan doen? @ all, ik heb vanmorgen weer een testje geprobeerd. En weer een licht streepje! Eerst op de babyboomshop test. Maar de kleurstof is niet goed weggetrokken, langs de bovenste en onderste rand zitten op sommige plekken lichte lijntjes van kleurstof. Als je de test in de zon bekijkt, zie je echter wel het lichte twee streepje. Maar zo licht, dat het haast lijkt alsof het gespikkeld is. Toen ook maar een kruidvattest gedaan. Daarop ook zodanig licht streepje, dat je het echt in het daglicht moest bekijken (zonder cassette!). Maar nu kwam ik net thuis, ging ff de tests bekijken en zie ik dat de het tweede lijntje van kruidvat helemaal wit is "gekleurd" Weet iemand hoe dat kan? Snap er niks van.. Sorry voor mijn ego bericht, ik kan erg slecht dingen onthouden momenteel. Maar ook veel typfouten, die ik normaal nooit maak. Of zeg/schrijf woorden die ik niet bedoel. Vroegtijdige afasie? whaaaa!
@Nen: Ik vergeet ook heel veel... (dus voor de meiden die misschien denken dat ik ze vergeet of negeer ofzo, het is niet persoonlijk bedoelt als ik niet reageer op je... ) Maarrehm.. Ik weet niet hoe dat zit met witte streepjes Is de achtergrond wel helemaal wit of is ie een klein beetje lichtroze? Ik ben heel toevallig bij dit werk gekomen... Ik speelde Second Life en op een dag verveelde ik me, dus ik dacht: goh, ik ga eens proberen kapsels te maken.. Nja, blijkbaar had ik er talent voor want het lukte vrij makkelijk. Toen ben ik een winkel begonnen en blijkbaar vonden mensen mijn creaties leuk, want ik ging steeds meer verkopen. Totdat ik op een gegeven moment een maandinkomen ermee verdiende, wat ik dus nog steeds doe. Ik heb gewoon heel erg geluk gehad ermee, ik ken namelijk heel veel mensen die ook proberen om echt te verdienen hiermee, maar hun lukt t niet
De achtergrond is niet eens echt lichtroze te noemen. Eerder een soort gebroken wit/grijzig. Maar dat streepje is nu spierwit. Ik ga t wel ff googelen.. Super dat je daar je maandinkomen mee verdient! Scheelt ook dat je nu heel gemakkelijk zelf kunt inplannen wanneer je wilt werken. Als je ff moe of misselijk bent, zit je tenminste niet op je werk beroerd te zijn.
Hmm.. Het zou niet lukken om een foto ervan te maken denk ik? En tja, anders weet ik het ook even niet.. Dan zou ik zeggen probeer morgenochtend nog een test te doen...
Nee de accu van ons fototoestel waarmee de foto's wel duidelijk worden is leeg. Maar ik doe morgen idd nog wel een testje dan. Ben benieuwd wat er uit komt! Vind het zoooo spannend!
Grmbl, net een mega stuk getypt, ligt t internet eruit. In het kort dan: @Kristel: de verzekering is gewoon dom, want het is wettelijk bepaald dat ICSI vergoed wordt (basis pakket namelijk) Het zijn dus gewoon die domme koeien waarvoor ik ze hield na het eerste bericht @Nen: ik zou als ik jou was nu de dokter bellen, je verhaal uitleggen en bloed laten prikken op hcg en eiwitten. Zo weet je meteen of je idd elke ronde vals positief test en zo ja door welke eiwitten dit wordt veroorzaakt. Witte testen zijn al zo vaak topics over geweest en niemand gaat jou een duidelijk antwoord erover geven, aangezien het 2 kanten op kan gaan. Of wel zwanger of niet zwanger. Dus op naar de dokter! Want die onzekerheid elke maand is ook niks! Ondertussen blijf ik duimen voor een echte posi test natuurlijk
Tnx voor de tip dreamer Kan helaas nu de dokter niet meer bellen, maar dat komt dan morgenochtend. Meiden, vriendlief komt thuis dus wij gaan ff boodschappen doen enzo! Liefs
Meiden, Ik heb goed nieuws. Alles was goed bij de longarts, medicatie door blijven gebruiken en pas over 1 jaar weer voor controle :smile:! En heb :thumbdown: nieuws. :sad: Ben flink ongi geworden en een buikpijn wat ik heb! ](*,)
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid ZWANGER, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 03 dec: Nhene, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 augustus 2009 NOD lijst December 01: Jingle, 1e ronde 05: Nen87, 3e ronde 07: Rose, 2e ronde 08: Knarboor 1e ronde met Clomid 08: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 10: Sammie88, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
sammie: wat jammer dat je ongi bent geworden.. sterretje: knuffel voor jou..! red: verder weet ik het niet meer.. had tussen het terug lezen door al geschreven.. maar blijkbaar als je naar een nieuwe pagina gaat onthoud die t niet haha...
@Dreamer: Hmm, wist niet dat het in het basispakket zit.. Dan zijn het idd domme koeien daar @Sammie: Balen dat je ongi geworden bent Maar als je even niet denkt aan zwanger worden, dan is het toch wel weer goed dat je lichaam het toch doorgezet heeft..? Even voor jou speciaal wat extra hcg-tjes voor deze ronde! *hCG* *hCG* *hCG* tot de 10e macht En nu voor iedereen nog even een keer die het ged kan gebruiken: *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG**hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* Zo, en nu ga ik even op de bank liggen... *gaap*
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 03 dec: Nhene, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 augustus 2009 NOD lijst December 01: Jingle, 1e ronde 05: Nen87, 3e ronde 07: Rose, 2e ronde 08: Bos, 9e ronde 08: Knarboor, 1e ronde met Clomid 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 10: Sammie88, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!