hee meiden ik wou bij de etos die pillen kopen van mama worden maar ze stonden achter de balie en dan moest ik het aan een van die medewerkers vragen en toen durfde ik niet meer... nog steeds niet ongi trouwens.. @ sammie het is toch normaal dat je in het begin bruin verliest dat is toch oud bloed.. meestal heb je dit 2 a 3 dagen en dan wordt het helder rood. ik ga ook zo slapen heb al de hele dag verschrikkelijke pijn in mijn nek en hoofdpijn bluh
Jingle, Nooit gehad ... ik verlies meteen rood normaal... Maar ik ga naar bed meiden. Spreek jullie morgen! xxx
Zo, ben er nog even snel voor het slapen gaan.. even de foto van Nhene dr test bekijken Ennehm... ik wil je niet van je roze wolk halen, maar ik heb ook wel eens zulke streepjes gehad en bleek niet zwanger te zijn... Ik vind dit echt rottesten, net als de normale CB... Dit soort testen geven heel vaak valse streepjes Dat ze binnen een minuut ofzo er al staan zegt eigenlijk niet zoveel.. Ik zou als ik jou was morgen een goedkope kruidvattest doen, die vind ik zelf toch echt veel betrouwbaarder.. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb en dat het toch echt een mooie zwangerstreep is, maar zoals ie er nu uit ziet zou ik zeggen dat het een vals streepje is.. Gewoon omdat ie niet mooi doorloopt zeg maar.. Dus echt, probeer alsjeblieft een andere test morgen. Ik hoop echt supererg dat die een mooie streep geeft! @All: Slaap lekker!
ik heb 3 testen gedaan allemaal hetzelfde streepje ennuh deze is van het kruidvat.. die andere zijn niet meer leverbaar die van 2 voor 5 euro .. deze kost 10 euro voor 2.. en daarnaast heb ik die van clear blue gedaan zou ik dan 3 valse testen hebben? ennuh hij loopt wel door maar ik heb de foto iets schuin genomen in het echt zie je hem goed ik heb er meerdere mensen naar laten kijken en me vriend houd ook niet van die doorschijnende strepen maar die zag hem ook gelijk op 3 testen dus ik geloof in me gevoel en me gevoel zegt raak maar ik begrijp je bezorgdheid
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik testte echt elke maand zeker vanaf 4/5 dagen voor NOD... Ook met normale CB en duurdere kruidvat... En elke maand had ik zulke streepjes op die testen... Ik zou wel heel superdeluxe vruchtbaar zijn als ik elke maand zwanger zou zijn geweest... Nogmaals, ik hoop echt dat ik ongelijk heb, maar probeer alsjeblieft een andere test, om duidelijkheid te krijgen... Ik snap namelijk dat je heel erg zou kunnen gaan twijfelen door mijn berichtje. Maar ik moet het gewoon zeggen, want ik zou het ook niet leuk vinden als je straks ongesteld wordt en dan superverdrietig bent omdat je denkt dat je een vmk gehad heb terwijl het dan misschien niet zo is geweest... Als de normale CB een echt zwangerstreepje geeft, dan moet de digitale CB ook positief worden. Dus misschie nzou je die kunnen doen morgen? Ik hoop echt dat je gewoon lekker zwanger bent hoor! Ik gun dat blije gevoel namelijk iedereen! Dus echt, vat het niet verkeerd op dat ik dit nu zeg allemaal...
Nja, ik ga nu echt slapen... Ik zal duimen dat je morgen een duidelijkere streep hebt of een mooie 'zwanger' op de cb digitaal als je die gaat doen Slaap lekker
En toch blijf ik weer hangen he Ik heb een ronde getest met matcare dipsticks en daar geen streepje op gekregen, ik was toen ook niet zwanger... Ik vind jouw streepje heel mooi, weliswaar licht, maar het is een mooi streepje Dus een voorzichtige felicitatie Als je morgen weer gaat testen zou die donkerder moeten zijn en dan mag je het zelf ook gaan geloven @Nhene: Probeer morgen nog een keer te testen als je nog dezelfde testen hebt, als de streep duidelijker is neem ik mn woorden terug en zal ik je uitgebreid feliciteren Maar voor nu ben ik gewoon nog even een beetje voorzichtig.. Het is niks persoonlijks hoor, wil alleen niet dat je straks vet verdrietig bent als je ongesteld wordt en dan denkt dat je een vmk gehad hebt... En nu ben ik ECHT weg! Weltrusten!
goedemorgen! Ik mag zo alweer gaan werken.. even honden uitlaten en dan moet ik al weer vertrekken.. maar daarna gelukkig weekend.. wat ben ik blij dat ik die vrijdag vrijgevraagd heb Wat vinden jullie trouwens allemaal van mijn tempkaartje? Tot vanavond! en anders tot morgen! Werkze vandaag allemaal
goedemorgen ik moet ook weer werken zo.. eerst van 9 tot kwart over 12 op mijn eigen werk en dan van 1 tot 6 in ravenstein... vind dat echt balen dat ik steeds naar verschillende locaties toe moet.. maar ja... t is niet anders.. fijne dag allemaal ..
Goedemorgen meiden! Werkze allemaal! Ik zit ook weer braaf op m'n werk. Vandaag ga ik die kadootjes bestellen voor de kerst. Verder hoop ik het iets drukker te hebben op t werk, de dagen kruipen voorbij namelijk. Hoe gaat t met jullie? @ Suus: Sorry, heb geen verstand van temp kaartjes @ Gaby: Das wel vervelend jah, maar afwisseling doet een mens ook wel weer goed. Fijne dag allemaal! Liefs Debby
@ Ryanne: Thanx voor je berichtje op onze babysite! Mijn mannetje weet nog niet eens dat ik deze site heb gemaakt. hihihi
Goedemorgen! Ik heb net nieuwe testjes besteld van matcare, dus ik ga denk ik zaterdagochtend weer testen. Hopelijk is de streep dan donkerder/duidelijker Zit nog voor nod,dus als ik echt niet ongi wordt dan ga ik een mooie dure test kopen.
goedemorgen all lekker geslapen? ik wel voel me vandaag een stuk beter als gister begin ziek te worden beetje koorts enzo, ook heb ik last van mijn tepels ze zien er heel aders uit wat dikker lijkt wel :S en heb elke dag steekjes en trekjes in mijn buik misschien ga ik morgen testen als mijn ei op dag 13 was dan moet morgen misschien kunnen. ga nu ff terug lezen