goeie morgen... ben ook weer achter de laptop gekropen terwijl ik eigenlijk naar de markt moet naar de stad en naar de kapper...maar het ziet er zo koud uit buiten brr....en aan gezien ik op de fiets wil gaan.....blijf ik nog heel even zitten....
Goedemorgen to all! @ Rose wat spannend zeg! ben heel erg benieuwd... @ Bos tis inderdaad erg koud, zat vanmorgen ook op de fiets met bevroren handjes. hihihi @ Kristel goedemorgen meid! Hoe voel je je? Heb geweldige cakejes gevonden op t internet. Bij de www.dekoekjesfee.be . Hoop dat ze ook in Nederland leveren. Hartstikke leuk om als toetje na het kerstdiner te geven. Dan moeten ze de hint wel begrijpen! Die Ehbb pakketjes worden indd wel erg duur! Liefs
@ bos ik ben nog neit b uiten gewest dus weet het gelukkig nog niet. @debby kan de link niet openen, misschein kan je inspiratie opdoen en dan zelf lekker crea aan de slag gaan als ze het niet leveren in nederland. die tasjes is idd wel duur kan je neit zelf kistjes schilderen of iets met knipen plakken. misschein is bij de wibra kijken ofzow of 1 euro shop misschien hebben ze daar plastic bakken of van hout en dna zelf aan de slag
Euroshop zou ik inderdaad wel eens kunnen kijken. En dan zelf een beetje crea zijn, moet lukken! Hahaha Ik heb de site ff aangepast. Nu opent ie wel als het goed is.
ja kan hem nu wel openen leuk ja, maar ik zou ze dan zelf maken hihi.. je hebt nu toch in de winkel die glazuur van dr oetker of muffins en dan met witte glazuur en dan daarop roze en blauwe muisjes strooien is ook wel leuk ik wil ook een positieve test ! ben deze keer veel zenuwachtiger dan vorige keer. ik hoop het zo dan maken we die roze lijst gewoon met z'n alle heel lang en dan kan het binnekort jong en zwanger gaan heten maar dan moeten de zwangere damen nog wat hcg strooien
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Vangen meiden! Het is trouwens wel gek om HCG te strooien als je zelf nog niet eens gelooft dat je zwanger bent.
Ik kan ze inderdaad ook zelf maken, dat is waarschijnlijk ook wat goedkoper! M'n pinpas begon alweer te piepen gister
Pff, weet niet wat ik heb, of het nu bij de zwangerschap hoort of dat ik gewoon ziek ben.. maar ik voel me zo beroerd vandaag Hartkloppingen, kotsmisselijk, zweterig.. denk dat het bij ziek zijn hoort..
hoezo geloof je het nog steeds niet ? ben je neit elke morgen zo misselijk dat je wel moet onthouden dat je een beebje in je hebt ik ga straks naar papendrecht met de trein met mijn hondje we gaan sinterklaas vieren met mijn vriend zijn zus en 2 kinderen en ouders, ze heeft 2 jongens van 7 en 10 heb gister2 boeken gekocht iets met het huis van anubus ofzow zijn ze helemaal weg van.
Ohhh bah... wat vervelend Kristel! Doe maar lekker rustig aan vandaag, dan gaan de avatars in simple life maar even niet naar de kapper hoor. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Liefs
ow wat vervelend nou ik hoop dat dat bij mij het geval is. want ik ben ook een beetje ziek dat had jij toch ook debby ent voordat je positeif teste, heeft een van jullie rowuens rond die datum last gehad van steekjes en krampjes in je onderbuik?
2kristel oh ja leuk trouwens van die avaters zag het gister heel even snel voorbij gaan, maar waar worden ze dan voor gebruikt en hoeveel kost dat dan als je dat wil laten maken, als je dat teisnte wil zeggen hoor
Nee, ik ben niet elke ochtend misselijk... maar drink ook helemaal geen koffie meer en ontwijk m'n musli en ben over gegaan op een beschuitje met hageltjes. hihihi Ik ben wel veel duizelig! en afstandig naar m'n mannetje toe. Merk wel aan een aantal dingen dat mijnlijf vol zit met hormonen. Kan heel veel reageren of juist heel snel huilen om niets. Laatst huilde ik omdat ik mijn mannetje geen aandacht kon geven. Whahaha Maar wat leuk dat je zo Sinterklaas gaat vieren! Gezellig hoor! Vier geen sinterklaas... maar ja we hebben ook geen neefjes of nichtjes alleen stiefneefjes en nichtjes, maar die zie ik niet zo heel vaak.
@Debby: Leuk die cakejes maar ik zou denk ik toch zelf gewoon de creabea uithangen hoor Is leuk en goedkoper @Rose: Nja, het heerst voor zover ik weet een beetje, het ziek zijn... Ik denk daarom ook niet dat het met de zwangerschap te maken heeft... Ik had trouwens eigenlijk helemaal geen aanwijzingen waardoor ik ging denken dat ik misschien zwanger was, alleen hele erge vermoeidheid.. Ik had ineens middagdutjes nodig en ging 's avonds om 21.00 uur al slapen, terwijl ik dat nooit deed.. Verder waren alle lichamelijke dingen die ik had (krampen, steken etc) hetzelfde als altijd, als ik ongi moest worden..
Ik was ook ziek inderdaad, had behoorlijke koorts en voelde me enorm belabberd! nu heb ik alleen nog een beetje keelpijn. maar mag geen hoestdrank want dat is schadelijk voor het kindje. Dus dan maar niet hea?!?! Denk inderdaad niet dat het bij de zwangerschap hoort.
@Rose: Mensen spelen Second Life, gewoon om vanalles te doen wat ze willen en dat doe je dus met zo'n poppetje. En omdat dat poppetje jouw representeert zeg maar vinden veel mensen het belangrijk om er goed uit te zien, dus gaan ze kleding kopen, sieraden, make-up, kapsels, etc. Zo'n kapsel kost trouwens 200 Linden Dollars; Linden Dollar is de valuta van Second Life, je kan die kopen voor euro's. (maar ook weer omzetten naar euro's dus als je veel hebt) 200 L$ is ongeveer 60 eurocent als ik t goed heb..
oh echt, nou iederen heeft wat anders he, hoe reageerd je vriend daarop? dnek dat de mijne dubbel zou liggen als ik eenmaal begin dan woord ik een hormoontje ofzow misschien kan ik er dan ook neit meer om lachen hoor. ik heb ook jaren geen sinterklaas gevierd, maar moet er toch weer in komen he als ik straks zelf een kleintje heb, moesten van de week isnterklaas liedjes zingen o pde bso ik wist bijna niks meer echt erg hoor..
en dat is een spel voor de pc of playstation of wat? ik heb er wel eens van gehoord maar je kan dus ook als speler geld verdienen. maar wel heel leuk hoor en ook lekker creatief