ik ga me ff aankleden en mijn haar doen want is net een onplofte poedel, heb zo ff en gesprek op mijn werk met mijn stagebegeleidster maar zit me neit zo lekker want zie haar nooit en zij mij niet duss :S hoe gaat ze me in vredes naam beoordelen..
@Rose: Daar zeg je me wat over Sinterklaas... WIj vieren het ook niet, al zeker 10 jaar niet meer gedaan ook.. Ben wel benieuwd naar wat een gangbare leeftijd is om Sinterklaas te vieren met je kids. Al meteen de eerste keer, of pas met een bepaalde leeftijd Dus @All even: Vanaf wanneer denken jullie Sinterklaas te gaan vieren met de kleine? @Debby: Ehm.. Ja hehe, gemiddeld 100 per dag ofzo.. (ik maak er niet 100 per dag hoor, maak een type 1x en daarna kan ie oneindig gekopieerd worden en mensen krijgen de kopie dan) tis trouwens een pc spel, via internet... je kan het gewoon downloaden via de website
Netjes hoor! Daar hou je een leuk inkomen aan over! Het lijkt me best leuk om voor een website te werken ofzo... zorgen dat alles in het gareel loopt, dat niet iedereen elkaar loopt af te zeiken en alles wat er nog bij komt kijken. Ik denk dat ik het niet gelijk het eerste jaar, want dan zou frummel pas 4/5 maandjes oud zijn. Maar wel dat jaar daarop! Dan vinden kindjes het al wel leuk om kadootjes uit te pakken en gekke liedjes te horen en proberen mee te zingen
Ik denk dat je vanaf een jaar of 1 a 2 sinterklaas kan gaan vieren met kleine kiddies....! Denk dat het eerste jaar nog niet veel gesnapt wordt ervan maar het uirpakken van kadootjes is wel leuk...vanav 2 jaar snappen ze sint en piet een beetje en rond 3 jaar vinden ze het fantastisch!
@kristel: zou het denk ik vanaf het begin af aan doen....ik wel zo leuk toch....en als je te lang wacht geloven ze er niet meer in.. @rose: succes met je gesprek. @debby: JE BENT VET ZWANGER DOOS (geloof je het nu wel ) ik ga mijn dikke trui opzoeken..wollen sjaal van de kapstok plukken en spring op de fiets brr.....wie zorgt er dat de warme chocomel klaar staat als ik terug kom.... 8)
@Debby: Misschien eens solliciteren hier bij het forum Alleen is volgens mij gewoon vrijwilligerswerk hier hoor. Ik denk trouwens dat ik eens wat photoshop cursussen ga doen om mn kennis een beetje uit te breiden... Kan ik voor SL goed gebruiken, maar ook voor later misschien nog eens. SL is echt niet voor eeuwig, t kan van de ene op de andere dag ophouden en dan zou ik t wel leuk vinden om thuis nog iets te kunnen doen met grafische dingen, vind het namelijk wel leuk om te doen Misschien dan iets van webdesign of zelfstandig grafisch designer voor logo's etc.. Maargoed, dat zijn op dit moment alleen maar gedachten
Ja nu geloof ik het wel Bos! hahahaha Rose: succes bij het gesprek! Ze zal wel geinformeerd hebben bij je collega's. Bos: Veel succes buiten hea?!? Laat je lekker verwennen bij de kapper!
@ debby....ik las net op je site dat je je zorgen maakte....over je zwangerschap...heb je daar een echte reden voor of is het een gevoel?
Kleine zal hier ook ongeveer 5 maanden zijn met Sinterklaas volgend jaar... Weet niet of we het dan al meteen gaan vieren. Kimo vindt het onzin om het al meteen te doen, omdat de kleine het waarschijnlijk toch niet snapt. Dus waarschijnlijk vieren wij pas voor t eerst Sinterklaas in 2010 Misschien dan zelfs met zn 4en al ipv met zn 3en Weet alleen niet hoe we t precies gaan doen hoor. Want nu doen wij met kerst kadootjes.. En denk niet dat ik 2x kadootjes wil doen in december, wordt zo duur Ach, we zien het allemaal wel! Nog een vraagje, ben benieuwd Hoeveel kinderen zouden jullie allemaal het liefst willen en hoe snel achter elkaar?
@ kristel....wij willen heel graag 2 kindjes....maar met 1 zal ik al super blij zijn....! en ik denk dat ik er wel 1 tot 2 jaar tussen zal hebben...alleen al omdat het zo moeilijk gaat bij mij! ALs we al 1 kindje mogen krijgen...! En jij dan?
Lijkt het je leuk om een logo te bedenken? Ik heb wel een klusje voor je! DD Vloeren en t zijn vooral houten vloeren.
@Eva: Maar misschien krijg je wel clomid van de gyn binnenkort.. Dan kan het ineens heel snel gaan hoor Ik hoop het zo, zo op deze manier is het niks... Wij willen sowieso 2 kindjes, maar misschien nog een 3e. Moeten even kijken hoe dat gaat. Op dit moment hebben we namelijk geen ruimte voor 3 kindjes, tenzij er 2 samen op een kamer gaan, maar dat is ook niks vind ik. En om te verhuizen tussendoor, weet niet of dat wel zo makkelijk gaat, zo goedkoop zijn de huizen namelijk niet.. Maargoed, het liefst willen wij de kinderen wel snel achter elkaar, dus ik denk als deze kleine geboren is dat we een half jaar wachten en dan opnieuw gaan proberen voor een 2e En ja, als het mag allemaal natuurlijk, maar daar gaan we op dit moment maar eventjes vanuit. Mijn vraag is cht bedoelt hoe je het zou willen als je t voor t zeggen had
hallo meiden! ik heb een muis in me woonkamer lopen ieieiieieie! jakkes schrok me rot Wij willen graag 4/5 kinderen en dan 2 of 3 jaar er tussen. Vraagje kan je voor je nod negatief testen en na je nod positief?
Wij willen graag 2 kindjes, maar je weet nooit hoe het gaat lopen natuurlijk. Hoeveel tijd er tussen komt te zitten is even afwachten. Mijn mannetje is net z'n eigen bedrijfje begonnen en voordat hij een hypotheek kan krijgen zijn we dus wel 2 a 3 jaar verder. En we moeten verhuizen willen we een 2e kindje ook een bedje kunnen geven! liefs Debby
Nja, wij kunnen wel 4 kindjes hier in huis hebben, op de zolder kunnen we prima 2 slaapkamers nog maken. Maar op dit moment is de zolder omgebouwd tot studio, dus helemaal geluidsdicht enzo.. Kimo is in zn vrije tijd DJ en maakt ook zelf nummers... En tja, zou ook lullig zijn als hij zn ding moet opgeven voor de kinderen.. Maargoed, misschien dat we tegen die tijd de garage kunnen verbouwen en daar zn studio kunnen maken. Dus in principe kunnen we wel 3/4 kinderen hier in huis hebben hoor
@Debby: hehe, ik zal wel eens kijken of ik iets leuk kan bedenken Ben niet zo heel goed hoor @Knarboor: ja hoor, dat kan prima Zelfs van ene op de andere dag kan je positief testen. Eerst keer testte ik op vrijdag negatief en op zaterdag positief. Dus kan allemaal. Ik duim voor je!
Als ik het echt voor het zeggen had dan ben ik in Januari weer zwanger....dan beval ik rond oktober 2009 en ben ik in 2010 a 2011 weer zwanger van de 2de...en zijn we in 2010 verhuisd...maar ja...zo zal het toch allemaal niet helemaal gaan denk ik! En ik weet bijna 100% zeker dat ik clomid krijg van de gyn in harderwijk...hij heeft al verschillende mensen die ik ken met pcos geholpen en ook vrij snel aan de clomid gezet...dus ik hoop dat ik ook zo gezegend mag zijn met zijn hulp! en kris...niet ziek worden he...dat is niet handig...net zoals andere zieken...snel beter worden...ziek zijn met kerst is helemaal niet leuk hoor!