Ben ik wer even weg, meteen ik weet niet hoeveel pagina's erbij geluld Ik heb t niet onthouden... sorry.. Alleen van de kerstbomen Ik denk dat ik ook deze week de boom ga opzetten maar Wij hebben trouwens gewoon een kunstboom, wel zo makkelijk met de huisdieren.. En donkerrode en goude ballen. Maar misschien dat ik nieuwe wil kopen, weet het nog niet Als we nieuwe gaan kopen zit ik te denken aan zwart met zilver of zwart met paars ofzo.. We kopen sowieso plastic ballen, ook ivm met de dieren, dus zo duur is het dan niet Nu ga ik ff pauze nemen.. Heb net de hele tijd weer gwerkt en heb nu vet pijn aan mn schouder Tot straks! Dan ga ik proberen terug te lezen en te reageren!
ik heb gebelt en ik blijf thuis .. ik kan niet functioneren .., me vriend is net weg met pijn in zijn hart en me vriendin komt zo hierheen ...
Hihi...ja dat is inderdaad erg lastig als je banken niet plat kunnen...ik heb een klein autootje maar er kan wel een grote kast in Ja ik heb ook van die parel takjes die kun je om je kerstboom takken heen wikkelen...ook erg schattig idd...en ook houten/rieten kerstklokjes ed heb ik in me boom! Morgen maar ff kijken wat ik allemaal heb ...trwns heb ik ook een hele mooie oude kerststal...is al 30 jaar oud ofzo echt super mooi ding!
@ nhene...wat balen meis....maar je weet het niet...geen bloed geeft nog altijd moed...tenzij je pcos hebt!(ik houd hoop voor je)
Ik wil ook veel liever een Suzuki Alto! Geweldige autootjes! en alles past er in! Nu heb ik de auto die Daan van z'n moeder heeft gekregen. Een Kia Rio! Maar jah, ik heb een auto onder m'n kont! Nhene: Succes meisje! T wordt hier helemaal wit!
Jah, zijn moeder heeft nu de picanto! Dat zijn leuke autootjes! Maar de Rio niet echt hoor...of t ligt aan de kleur Vies oud groen! Nee ik vind t gewoon prettiger om in een klein autootje te rijden, dan in zo'n logge bak.
Haha...ja idd...ik rijd liever in dit kleine ding dan in onze BMW...hihi...en ik heb een knal oranje...echt super autootje...!
...zie bloed.... op me papiertje can some one please come to shoot me down ...ik trek dit niet hoor elke keer
@ debby...jah allemaal velle kleurtje helemaal tof...hou ik ook van! @ nhene...meis wat vervelend joh...het is nu afwachten...het kan ook nix zijn...probeer jezelf ff staande te houden...klamp je vast aan je vriendin...! Huil ff lekker uit en probeer je gedachten te verzetten....dat helpt echt! succes
thanks girls. ik ga me best doen .. heb het nu effe droog kunnen houden ga zo ff kijen of er iets op tv is.. wachten tot me vriendin er is .. woont namelijk niet om de hoek.. en dan ga ik maar treuren .. tot ik weer kan opbeuren..hihi rijmpje nou ik spreek jullie later wel weer ... snik
Elke maand is het weer treuren, wanneer gaat t nou gebeuren... Elke keer maar wachten op je NOD, soms heb je dan nog geen idee. De kleine laat maar op zich wachten, maar als de kleine zich dan eindelijk meldt doet dat de pijn verzachten. Speciaal voor Nhene! Houdt hoop lieverd!
Niet huilen! T was grappig bedoeld! Ik ga ff overleg in! Daarna hoop ik lekker naar huis te kunnen. Heel veel succes vandaag!