Zo, ben ik weer. Net lekker gegeten (tortelini met pesto) en op de bank gehangen... Schouder doet nog steeds pijn, mja ik wil iets afkrijgen vandaag, dus ik ga gewoon nog even door @Nhene: Ohh wat kut zeg! Ookal was mn berichtje gisteravond over je testen niet zo positief, ik hoopte echt wel dat je vandaag een mooie 'zwanger' op de digitale zou krijgen! Bah, wat een klotetesten zijn het ook zeg pffft... Hoplijk blijft t bloed verder weg en ben je toch lekker zwanger! @All: Verder heb ik weer niks onthouden haha, het is echt erg hier... Voel me soms echt dement
Hey Kristel, Ik wil ook pasta! Maar m'n mannetje wilt shoarma... En ik ben tijdelijk niet zo rijk om beide te kopen. Ohhh heb al een recept. Met spagetti, shoarma en boontjes... maar denk niet dat m'n mannetje de shoarma zo heeft bedoeld. hihihi Nou jah... anders maar met pitabroodjes en sla, uitje en tomaat. Liefs
@nhene wat klote meid ik denk aan je. @ debby ik had vorig jaar glanzende witte en zwarte ballen en met mooie witte neprozen die je er in kon klemmen en de verlichting was met parels en van die nepdiamanten eraan zag er heel luxe uit Ik zit nu in de trein is prop vol en zit hier met mijn hondje ( chihuahua/ jackrussel) dus is gelukkig maar klein maar ben blij als ik in dordrecht ben. Ben trouwens soms misselijk en heb gewoon gegeten hoop dat het een kwaal is. Ik heb besloten te wachten met testen Ik heb trouwens een twingo en we hebben nog een golf polo maar 5 jan krijgen we een station waarschijnlijk of met de zomer.
@Debby: pasta met shoarma.... Ik weet niet of dat wel zo goed voor je maag is nu je zwanger bent Voor mij was de pasta trouwens mn lunch.. Had om 14.00 uur ofzo al gegeten. Ik heb warm eten altijd al lekkerder gevonden dan koud eten (zoals brood ofzo) maar nu moet ik helemaal niks meer hebben van koud eten Ik zou nu echt het liefst 3x per dag warm eten @All: Wij hebben een peugeot 206... Heel klein dus.. Ben benieuwd hoe we dat gaan doen met de kleine VOlgens mij past er namelijk niet eens een kinderwagen achterin... Maarja, geld voor en nieuwe auto hebben we ook niet. Al het spaargeld is aan de bruiloft opgegaan. Ach ja, anders hebben we altijd de bus nog!
Dat is ook wel erg mooi, maar denk niet dat het in ons interieur past. Alles is tres naturel zeg maar. hihihi Twingo is ook een leuk autootje! Welke kleur? (echte vrouw hea? )
t wordt shoarma met patatjes... ik maak er voor mezelf wel wat salade bij. Moet wel een beetje gezond eten voor die kleine natuurlijk! Ik vind t ook wel lekker om 's middags warm te eten, maar dan komen de kilootjes er toch wel aan hoor. En op t werk is het natuurlijk niet zo makkelijk.
Ik ga lekker afsluiten! Nhene: succes hea meid, houd je koppie boven water! @ the rest: Tot morgen meiden! Hele fijne avond!
Haha dat valt toch wel mee met de kilo's? En zo heel veel woog je toch niet...? Ik ben er weer vandoor trouwens, mn werk voor vandaag is klaar en mn schouder doet echt heel veel pijn.. Straks gaan Kimo en ik naar de bios, of althans, dat is de bedoeling.. Eerst maar even kijken of ik me zo goed genoeg voel ervoor.. Als ik niet meer terug kom voor die tijd, iedereen een fijne avond!
@ debby o oke ja het paste bij mij ook wel bij de inrichting ( oude huis) was met barok enzo Heb die auto van mijn ouders over gekocht en is bedaux rood ( hoe spel je dat) fijne wagen voor korte afstand maar pak nu de trein die is gratis en rijden we morgen terug in de golf. @ kristel heb ik ook at vroeger ook al smiddags warm ( amerikaanse kazerne gewoont)lekker pasta of chili hihi Als je voor een kindereagen gaat kijken neem je je auto mee en dan ga je ze gewoon allemaal uitproberen haha zie t al voor me
@nhene, dikke knuffel voor jou meis, en ik duim nog steeds voor toch een goede afloop! @kristel, veel plezier meis! @debby, fijne avond! Verder weet ik het allemaal niet meer, zoveel om te onthouden... Ik zag wat over auto's en de kerstboom Ik kan hopelijk de kerstboom van t weekend gaan halen, lekker een echte Wij hebben bruin met creme ballen, en ook vlinders, vind ik zo leuk! Verder hebben wij 2 auto, mijn man heeft een sportauto, ben benieuwd wat dat gaat worden straks met een maxi cosi achterin, en ik rijd in een audi, dus dat is makkelijk voor met de kleine straks, lekker ruim genoeg en comfortabel!
euh....kerstboom... vorige jaar hadden we de spar en die is wel goed bevallen dus denk dit jaar weer...de ballen euh.....*bos krabt over haar hoofd en denkt hard na* oh ja zilver met bruin..was het al weer bijna vergeten... @kristel: welke film ga je ? net naar de action geweest...ff cadeautje voor de kids gekocht op mijn werk om uit te delen als ik jarig ben.... daarna naar de kapper geweest...haar zit weer pico bello dus.... ik heb vandaag een dag dat ik alles laat vallen....net een theeglas...kapot natuurlijk. dus drinkt ff mijn koffie op en ga maar stofzuigen dan.. @nhene: nog even een extra dikke knuffel voor jou... @debby: mooi gedicht.... pfff heb geen zin om te koken...oh las iets over pasta en shoarma... zouden er echt mensen zijn die die combi eten? ik ga hollands pannetje eten met rijst...haha lekker holllands he...
*knuffels ontvangen* Nhene geeft heleboel knuffels terug... t lijkt nu echt door te zetten .. heb het maar geaccepteerd en ga maar wachten op 6 januarie ... dan kan ik pas weer terecht bij de fertiliteitskliniek ...
@Bos: We gaan naar Twilight, ik lees daar sinds 2/3 jaar de boeken van en vind het wel leuk om de verfilming eens te zien. Twilight is het eerste boek van de serie... Eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben Jij laat ook al vanalles vallen? hehe, ik ook vandaag, weet niet wat het is.. Het ergste vond ik nog dat ik het doosje met zoetjes in mn thee liet vallen Tja, toen was de thee ineens heel zoet en kon ik dat doosje ook meteen weggooien want de zoetjes waren meteen aan t oplossen Denk trouwens niet dat er echt mensen die pasta met shoarma eten.. Maarja, je weet maar nooit! Ik ken ook iemand die het lekker vind om toastjes met pate en slagroom te eten.. ale:
Meiden, Ben er heel even, ben dit weekend naar familie in Zoetermeer.. Dus iedereen een hele dikke knuffel! En tot .... morgen ochtend en anders maandag :smile:
Dreamer, Over dat zaadonderzoek, dat was vorige maand al in de planning, maar niet van gekomen omdat Edwin heel veel moest overwerken... En ik ga naar een andere gyn voor second opnion..dinsdag ochtend hebben we een afspraak bij de huisarts...
@ kristel he gatver dat meen je niet, met slagroom toch wel ongezoet dan hoop ik. Dat is echt geen combinatie haha