haha sorry moest even lachen om je actie met je zoetjes...zo liet ik van de week het doosje met sateprikkers vallen...pff geeft ook al zo'n rotzooi... wat een vieze combi inderdaad bah... ga nu echt koken... have fun bij de film
@Nhene: *knuffel* Voor jou speciaal wat *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* in de hoop dat het deze maand dan wel echt raak is! @Rose: nee, echt gewoon met spuitslagroom, smerig he! @Sammie: Veel plezier van het weekend
zo hie rook weer klaar met werken nu eten koken, witlof hamkaas aaradppels en biefstuk stroganoff mmm
@Sterretje: serieus? Gatver... Sommige mensen.... @All: Ik ben weg nu. Even omkleden, heb de hele dag in mn trainingsbroek thuis gezeten En daarna bij v&d wat eten (hopen dat ik niet weer misselijk wordt) en dan naar de film! *zwaait naar iedereen*
leverworst met hagelslag....gadverdamme zeg....zijn dat mensen waarvan hun smaak niet werkt ofzo.... ielll..... *bos zwaait terug naar kristel en veel plezier he...* *bos schrikt van de droger en bedenkt zich nu dat er nog een was in de wasmachine zit pfff is al de tweede die ik vergeet vandaag zucht*
helllllllowwwwwwww allemaal ik mocht wat eerder naar huis... ff kijken of ik het nog allemaal weet! nhene: dat is echt niet leuk.... uhm: wij willen 2 kinderen en heeeeeeeeel misschien 3 en dan redelijk snel achter elkaar.. maar laten we eens beginnen met 1 uhm: ik ga zaterdag shoppen voor kerstballen en ik wil allerlei kleuren in de boom, wij hebben een kunstboom waar de lichtjes al in ziitten.. heb het idee dat ik nog iets vergeet... :S o ja.. ik heb een rode suzuki swift uit 1993...
hi meiden, ik kom alvast even hallo zeggen maar moet alles nog even lezen inet doet naar! @ nhene jouw stukje zag ik toevallig dikke knuffel voor jou wat een k*t testen zeg!
@gaby fijn dat je eerder weg kon zeg, dat is altijd mooi meegenomen! Heerlijk een heel huis vol kinderen lijkt mij! Vroeger wilde ik altijd wel 6 kinderen! Nu lijkt me dat wel te veel hoor! Ik denk dat als het allemaal mag lukken wij 4 kinderen willen! Lekker een groot gezin!
wij willen 3 kinderen denk ik......ikzelf zou er wel 4 willen maar vriendlief vind 3 meer dan genoeg... wij hennen nog 3 slaapkamers over in huis nu dus past prima maar we wille n hier niet eeuwig blijven wonen....over een paar jaar hopen we wel vrij staand te gaan wonen. ik zou er graag 2 jaar tussen willen hebben...
Heerlijk he bos een huis vor kleintjes! Mijn mannetje vond eerst ook altijd 2 meer dan genoeg! Maar ja, door het er veel over te hebben en alles, vind hij het nu toch wel heel erg leuk om veel kids te mogen krijgen Het liefst zou hij nog 4 dochters willen ook! Ik zou snel achter elkaar 2 kids willen, als de eerste een maand of 6 is, proberen zwanger te worden van de 2de En dan een jaar of 4 wachten en dan nog eens 2 kids Lijkt me geweldig! Maar ja, voorlopig blijven we er over dromen, hopend dat we eerst maar eens snel zwanger mogen worden van nummer 1!
ja lijkt me heerlijk.....mijn tante heeft er zelf ook vijf en vond het altijd gezellig om bij hun te zijn...altijd iemand thuis heerlijk.... oh hoi gaby..
Ja lekker zo'n huis vol Voor jou gaa tje nod nu al opschieten he! Wanneer wil je gaan testen? Of probeer je weer even af te wachten?
ik weet niet zo goed....maar voel allemaal soort van krampjes/steekjes sinds vandaag dus hoop dat het nog wel nodig is het testen....als de niet al in aantocht zijn...maar wil wel wachten maar geen idee hoe lang ik dat vol houd...
Nee komen er helemaal niet aan! Je mag gewoon eindelijk nu eens lekker zwanger zijn! Ik ga voor ej duimen! Vind het altijd zo knap als je je in kunt houden om niet te testen! Bij mij moeten die testen altijd gewoon gedaan worden, zeker wanneer mijn nod ook maar een beetje in zicht gaat komen!
nou ben niet altijd zo geduldig hoor...maar wil mezelf niet weer teleurstellen met een test voor mijn NOD en een echo met niks te zien.... en nu moet ik maar afwachten of ik de test wel kan geloven als ik zwanger zou zijn....eerst een echo en dan wat zien en dan geloof ik het pas echt denk ik (of ik doe 10 testen en als ze dan allemaal positief zijn moet ik het ook wel geloven he...) denk dat ik maar vast testen ga bestellen haha...
debby: foto van mijn auto staat in mijn album voor als je nieuwschierig bent. (jij had het toch over een paarse alto?) is er nog iemand op deze donderdagavond?
Ja ik ben er nog, maar ja dat wist je al hihi ik geloof ook wel dat ik een stuk of 10 testen zal doen als ik zwanger ben hoor, nou ja wat geeft dat! Zolang je ze maar wel in huis hebt ja, dus hup bestellen die dingen!