Ben ik dan echt de enige die geen rijbewijs heeft? Ben de oudste nota bene Ach, heb ook nooit de intentie gehad om mn rijbewijs te halen. Niemand bij ons thuis heeft een rijbewijs trouwens (van de kids dan) En dat terwijl we overal een roteind vandaan wonen Over de kerstboom. Volgens mij heb ik zilveren ballen. Maar kwam vandaag ook bordeauxrode ballen tegen. Volgens mij heb ik die er nog nooit ingehad Maar staat hier ook niet nu, dus alvast voor t volgende huis denk Dit jaar zal t weer zilver worden en wil matwitte ballen erbij doen. Hier draait alles eigenlijk vooral om het kerstdorp (huisjes met fiberlicht, echt heel veel) Wij gaan morgen sinterklaas vieren (natuurlijk!) met de kleine. Zaterdag buiten aan de slag (mn man dan ) en ik binnen de kerstversiering erin maken of shoppen. Ligt eraan hoe ik me voel. En zondag vast de kerstspullen verder doen en op visite. Meer heb ik niet onthouden, ik word ook een dagje ouder
Hey meiden, Ben ik weer Zo, ik ga echt nooit meer 'even snel' iets bij de v&d eten op donderdagavond! Wat een drukte zeg! Nja, de film was niet zo veel aan... En dat is nog zwak uitgedrukt Vond m echt heeeeeel slecht verfilmd, ze racen gewon door t verhaal heen waardoor je het echte verhaal en de sfeer van t boek gewoon niet meer meekrijgt. Echt heel jammer, want het boek is zo leuk! @Dreamer: Al weer iets beter? Je bent trouwens niet de enige zonder rijbewijs hoor Ik ben er vorig jaar mee begonnen, maar ik vond het echt helemaaaaal niet leuk! Tja, en toen kam de periode met de mk's en toen wilde ik helemaal niks meer doen ermee, werd er gewoon depri van Ik ben na 25 lessen dus gestopt.. Ik kan wel autorijden, maar heb dus geen rijbewijs. Ach, komt ooit wel een keer! We hebben ook maar gewoon 1 auto voor Kimo voor zn werk en als ik ergens heen moet wat uit de buurt is dan gaat Kimo altijd mee en anders kan ik altijd nog de bus pakken
Ik heb ook een rijbewijs, en vind het heerlijk! Heb wel al wat schade gereden helaas. Ik ga morgen weer een testje wagen met matcare. Heb er geen goed gevoel bij,maar kan niet ergens iets vinden over voorgedrukte lijntjes bij matcare dus er blijft hoop. En ik heb het koud! Morgen gezellig Sinterklaas. Fijne avond allemaal.
haihai.. ik heb wel mijn rijbewijs..! op mijn verjaardag gehaald en had wel 1 ingreep Wat ik dit weekend ga doen.. morgen komen om ongeveer kwart voor 11 lindsey en jayden.. moet ik even opassen tot we naar gaby gaan.. dan gaan we dus naar gaby pakjesavond vieren.. Zaterdag denk ik stadten voor de kerstsurprises vast.. en zondag? nog geen idee.. denk luieren.. misschien spelletje bij de ouders.. moeten we nog even over nadenken Ben net trouwens hard aan het werk geweest en bijna alle kerstversiering staat al.. 2 kasten met kerstdorpjes.. paste niet op 1 kast.. en de kerstboom.. nu moeten we hier en daar nog wat kleine dingen doen en dan zijn we helemaal klaar Zo gezellig! Nu ga ik lekker naar bed en morgen zet ik maar om kwart over 10 mijn wekker zodat ik een beetje optijd wakker ben voor lindsey en jayden..! Werkze morgen allemaal hahaha... en daarna fijn weekend
Ben blij dat ik niet de enige ben zonder rijbewijs Bij ons is het nog redelijk normaal dat je geen rijbewijs hebt (als ik zo eens om me heen kijk naar de mensjes waar we mee omgaan) Meestal heeft 1 van de 2 (als er een relatie is) wel een rijbewijs en de ander niet. Makkelijk hoor, een prive chauffeur Enne druk in de stad? Zou je denken de laatste avond voor Sint? Ik was ook nog even sint shoppen! Speciale koopavond. Voel me nog niet helemaal lekker, maar hou alles gelukkig weer binnen. Heb ook niet uitgeziekt, dus dan rommelt het wat langer door he. Eigen schuld, maar ja, heb t zo druk! Geen tijd om ziek te zijn. Een boek en een film zijn vaak heel anders he. Wel jammer dat het niet was wat je hoopte! @Suus: heb je een foto van je dorpjes?
goedemorgen allemaal.. ik heb ook een rijbewijs.. na ong. 65 lessen ben ik geslaagd met een staatexamen (5e x dus).. mocht met 29 lessen al op.. maar ja die zenuwen he... theorie wel in 1x gehaald..samen met suus, en rachel (rachel had hem toen niet gehaald ) verder vandaag werken van 7.00 tot 13.00 dus dat is wel lekker. tot vanmiddag..
Ik heb gelijk m'n rijbewijs gehaald toen ik 18 werd. Theorie en praktijk in 1x. Had 'm precies in 10 weken. Maar goed, ik moest ook wel een rijbewijs hebben, anders kan ik dit werk niet doen. Van m'n schoonfamilie ben ik de enige van de 'vrouwen' met rijbewijs. Bij ons thuis gaat gewoon iedereen er gelijk voor. 't Is ook maar net wat je gewend bent, of je 't kunt betalen en of je 't uberhaubt wilt. Ik mocht gisternacht naar een bevalling toe... 'k werd om 2.45u gebeld en 'k was 's middags om 14.45u vrij. 'k Heb hier gister alles nog een beetje doorgelezen maar 'k was te moe om ook ergens even op te reageren. 'k Moest gisteren enorm veel plassen. Ook beetje raar gevoel in m'n maag en buik enzo. Ene moment wat misselijk, andere moment enorm honger. Vaag... Nog een weekje afwachten hier. 'k Ga hier m'n hond even uitlaten en dan zo richting m'n kraamgezin. Succes iedereen en beterschap voor de zieken!
Goedemorgen meiden, Er is weer heel wat afgeklept gisteravond. Ik heb wel m'n rijbewijs, maar rij niet heel erg graag. En als ik rij het liefst alleen. Ook zou ik liever een automaatje willen, dat rijdt ook wat rustiger. Ik ga ook eens kijken of ik dit weekend een boom op kan zetten. Maar m'n mannetje moet werken morgen en in mijn auto past geen kerstboom. (de banken kunnen niet plat). Ik denk dat het wit en silver wordt maar weet niet echt of dat in huis past. Alles is heel naturel ingericht maar wel met chromen details. Moeilijk moeilijk.... Vanmorgen trok ik de koelkast open en ging me toch bijna over m'n nek! Bah bah... stond ik daar te kokhalzen in de keuken. En natuurlijk weer duizelig, maar daar begin ik al rekening mee te houden. hihihi IK ga eens ff terug lezen, kijken of ik nog iets gemist heb! Liefs
T rijmpje was meer als grapje bedoeld... Heb jij een paarse suzuki alto!?!?! Ook nog automaatje? want dat zou t mijn ienieminie drommautootje zijn. http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=46 ... a%2C+pasta Even voor de mensen die het niet geloven dat de combi pasta en shoarma echt kan! (Niet dat ik ooit zelf heb geprobeerd hoor!)
hoi ja gaat goed met me! nog steeds mega zere nippels en beetje grieperig aan het worden ben wel lichtelijk gespannen of ik ongie word of nie
2 dagen voor je NOD is ook mega spannend natuurlijk! Echt die griep velt iedereen geloof ik! Nou hopen dat de griep en je ongi niet doorzetten. Ga je zondag gelijk testen? of wil je nog even wachten?
ja veel hebben idd de griep! en heb een kuchende man heel de nacht naast me met bronchitis dus hij blijft kuchen! ja idd gister was ie negatief en ga zondag wel testen anders maandag
Pfff hij zal wel uitgeput wakker worden dan...? Heb ik altijd wel als ik 's nacht zoveel moet hoesten. Binnen 2 dagen moet er heel veel HCG aangemaakt kunnen worden, hoop het voor je meis! Ohhh t echt weer vrijdag op m'n werk! Er is neimand en er is dus voor mij niets te doen. Jah... een verslag uitwerken! Maar laat ik daar nou net absoluut geen zin in hebben. Hahahaha Ga zo toch maar met frisse tegen zin beginnen denk ik.
Pfff Mijn moeder heeft vanmorgen een smsje gestuurd dat ze me zo mist. (Ik lees hem net pas) Ik helemaal in tranen. Omdat ze nu ligt te slapen (ze heeft nachtdienst gehad) heb ik een smsje terug gestuurd. Heb aan haar gevraagd of ze morgen samen met mij een kerstboom gaat kopen. Lijkt me heel erg leuk... Maar soms doet ze net dat het een wereldreis is naar Amersfoort. Even wachten tot dat ze wakker is. Liefs
Ik geloof dat ik sowieso een beetje erg emotioneel ben vandaag... Vraagt Daan of ik het goed vind als hij vanavond wat gaat drinken met een vriend... Debby helemaal in tranen. Nu ik dit schrijf... weer in tranen Ik denk dat ik een beetje erg moe ben...