Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

*Gaap* Hoe gaat het met jullie?

Lees iets over spruiten en shoarma... Iell, moet ik ook al echt niet aan denken... :(

Moet zometeen weer een B12injectie gaan halen bij de huisarts... En een bloedprikformulier ophalen meteen. Ik heb de huisarts namelijk gevraagd om op Toxoplasmose te controleren. Of ik het al gehad heb of niet..
    We hebben namelijk 3 katten en ben toch wel benieuwd eigenlijk ;)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Aww, erg he dat emotionele gebeuren...
    Doe rustig aan :) Misschen dat je wat eerder naar huis kan vandaag? Kan je lekker even een dutje gaan doen...

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik denk dat mijn baas ook wel rond 4uur naar huis gaat... dan pak ik ook gewoon de bus. :)

Veel succes in het ziekenhuis zometeen!

Ik moet van de VK ook gaan bloedprikken. Maandagochtend maar even doen... :)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dan kan je dus lekker even een dutje doen voor het eten :)

Voel me weer echt brak vandaag... Supermoe, zwaar hoofd, misselijk, keelpijn.. :( Ik hoop toch echt dat t snel over is! Het liefst voor zondag, zou het echt klote vinden als ik ziek zou zijn terwijl we mn verjaardag gaan vieren :(

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen dat is de beste remedie.

Komen er veel mensen op je verjaardag?

Ik denk niet dat Daan thuis komt eten, dus waarschijnlijk ga ik eerst iets eten en daarna op de bank in slaap vallen zodra ik thuis ben. hihihi :)

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik zal eens een foto proberen te maken van de dorpjes.. maar dat doe ik straks.. ben nu beetje druk met lindsey en jayden..

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen allemaal..
    nou ik bloed letterlijk leeg
    ik heb vannacht niet goed geslapen , veel pijn pijn pijn
    en echt letterlijk bloed plassen gewoon niet normaal meer

een tampon erin en nog spoot het erlangs..sorry voor de vieze praat :$

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Nhene,
    Wat balen dat het nu echt heeft doorgezet. Maar je hebt wel weer iets meer zekerheid... Ook al is het niet leuk.
    Wanneer gaat t onderzoek weer verder?
    Liefs Debby

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, weer een B12 injectie gehad :) Deed alleen heel veel pijn deze keer :( Net of iemand mn bil aan t opensnijden was :(

Straks eerst even met de katten naar de dierenarts, ze moeten hun jaarlijkse inentingen krijgen.. En daarna naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.
    De huisarts laat trouwens ook meteen mn Hb en bezinking controleren. Als je zwanger bent kan je namelijk snel bloedarmoede krijgen.. Wel fijn hoor dat ie me zo goed in de gaten houdt ;)

@Nhene: Doe rustig aan meid. Als je kamillethee in huis hebt, drink daar lekker een kopje van. Dat helpt tegen de pijn :)

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen dat die injectie zo veel pijn deed. :(

Ik belde mijn huisarts (assistente) op met de boodschap dat ik zwanger was en ze reageerde echt heel raar een beetje zo van 'Ja en... wat moet ik daar mee'. Voelde me echt een beetje dom. Daarom ben ik blij dat jou dokter je wel serieus neemt en goed in de gaten houdt. Super!
    De VK neemt me trouwens wel serieus en neemt echt de tijd voor me (aan de tel iedergeval), van haar moet ik ook maandag bloed gaan prikken enz, dan word ik ook gecontroleerd op al die dingetjes.

Liefs

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wat raar zeg.. dat die assistente zo raar deed.. misschien dat ze een goede reden heeft.. is ze zelf bezig om zwanger te worden en lukt het niet.. lindsey slaapt en jayden ligt ook in bed.. (slaapt nog niet)
    Mijn temp is trouwens nog goed hoog.. zie mijn tempkaartje maar :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb voor m'n zus wel een rompertje besteld...

Met de tekst:
    (op de voorkant)

Ik ben nu nog
    heel klein ...

(op achterkant)

wil je als
    ik geboren ben
    m'n tante zijn?

Echt zow leuk! Vond t wel moeilijk om een kleurtje te kiezen... heb maar zwart gekozen met wiite all stars letters. :) Lekker duidelijk!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Spannend Suus! Hopen dat ie hoog blijft en dat je hartstikke zwanger bent! :)

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Goedemiddag ik zit nu inpapendrecht heb lekker wat geshopt met mijn schoonmoeder heb nieuwe kopjes gekocht van het servies dat ik al heb. Heb een mooie bjorn borg boxer voor mijn mannetje gekocht hoop dat tie m mooi vind. Ik dacht vanochtend oh shit mijn ongi komt maar was niks en voel me weer prima misschien ga ik dinsdag ochtend testen en dan haal ik maandag bij de kruidvat die 2 voor 5 die zijn toch goed? Dan zit ik op dag 28 dus of 2 dagen over tijd of 3 dagen voor nod ga dan een poging wagen.
    Hoe is het hier?

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Spannend rose...

Hier is het enorm rustig! Of niemand wilt met mij praten :( hihihi :) Kan zomaar!

Gezellig shoppen met je schoonmoeder! Ik zelf heb niet zo'n hele goede band met m'n schoonmoeder (krijg niet echt hoogte van haar) ... maar ja wat niet is kan nog komen. :)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Vreemde assistente hoor! Heeft ze dr diploma met supermarktzegeltjes gespaard ofzo dat ze niet eens weet wat ze moet doen met zoiets :(
    Ik ben hel tevreden over mn huisarts hoor :)
    Hij was ook heel blij om te horen dat ik zwanger ben. En ja, meteen doorverwezen naar gyn voor echo's enzo :)
    Maarja, komt ook door de vorige mk's dat ie me nu goed in de gaten laat houden...

Wat betreft je schoonmoeder... Tja, door de zwangerschap kan de band beter worden, maar ook nog slechter :)
    Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan tussen schoonmoeder en mij hoor! Ze kan best bemoeierig zijn en ben bang dat ze straks de hele tijd gaat vertellen wat ik wel en niet moet doen (zij heft immers ervaring he ;)) en ook hoe we ons kind moeten opvoeden enzo..
    Ik flip dan echt helemaal uit, dat weet ik nu al!
    Ik kan daar gewoon niet tegen.. Ik heb altijd zoiets van: Als ik iets wil weten, dan VRAAG ik het wel! ;)

@Rose: Ohh spannend :D Ik ben echt benieuwd hoor! Kan je morgen niet al testen? ;) Ik wil het weten :)

@Suus: Lekker even rust nu de kids op bed liggen ;) Ik hoop dat je temp nog 8 maanden hoog blijft :D

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ rose gezellig in de buuryt! maar voor jou ist niet zo in de buurt toch? woont ze daar?

leuke winkels opd e meent he

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik weet niet of mijn schoonouders blij zullen zijn met dit nieuws... Gelukkig zijn Daan en ik er hartstikke blij mee en daar gaat het tenslotte om. Ik denk niet dat ze zich met ons gaat bemoeien... maar wel dat ze gaat denken dat ik Daan probeer te binden ofzo. :( Ach... We zien het allemaal wel!
    Als hun er niet blij mee zijn is dat hun probleem! Wij gaan het nieuws iedergeval harstikke vrolijk brengen met cakejes! Whahahaa :)

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zoooooooo ben er ook weer... moest nog even opruimen stofzuigen en dweilen.. maar dat is allemaal klaar nu..nu nog wachten joey met de boodschappjes voor vanavond.. en dan kan iedereen komen...ben wel een beetje moe, maar ja morgen lekker uitslapen :)

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wij worden elke dag een keer gebeld door een prive nummer :s heel irritant.. dan neem je op en word er niks gezegd.. :mad:

Deel Deze Pagina