@ kristel zou wel willen maar wil niet teleurgesteld zijn of valse hoop hebben. @ knarboor ja meent is leuk waar woon jij dan ? Ik woon in maastricht moeten vanavond nog terug omdat we morgen ochtend mijn oma gaan uitstrooien maar de meent is geen maastricht he @ debby de moeder van mijn ex was mijn grootste nachtmerrie die kwam even alles vertellen maar nu heb ik 2 schatten van schoonouders en kunnen ook heel leuk met mijn ouders opschieten zijn laatst op stap gegaan met z'n alle op t vrijthof was echt super @ suus hoop dat je temp hoog blijft en dat je zwanger bent wanneer ga je testen We hebben gister sinterklaas gevierd bij schoonzus met haar kinderen kregen een wii maar die hebben ze ook al bij papa dus was niet zo bijzonder voor ze, erg vind ik dat hoor hoe vereent ze zijn maar ja t zijn niet mijn kinderen
@Suus: He gatver... Ik heb dat op mn mobiel! Heb vodafone al laten weten dat ik er schijtziek van wordt en toen hebben ze uitgezocht wie het is.. Bleek het een of ander marketingbureau te zijn.. Nja, toen gaven ze door dat ik via een keuzemenu iets dor moest geven dat mijn nummer niet beschikbaar is voor commerciele doeleinden, ik dat gedaan, word ik nog steeds 4x per dag gebeld! Ik durf mn mobiel niet eens meer aan te zetten nu Dus, binnenkort maar een nieuw nummer aanvragen! Ik zou als ik jou was even je provider bellen (kpn denk ik?) @Rose: Snap ik hoor gewoon testen wanneer jij eraan toe bent @All: Ik ben weer weg! Even naar t ziekenhuis bloed laten prikken.. En daarna slapen.. Ben echt supermoe
Ik wordt elke zondagochtend gebeld door een prive nummer... zwaar irritant! Ze is niet echt een nachtmerrie hoor, maar krijg geen hoogte van haar... Leuk hea gescheiden ouders... Wel jammer ook voor je schoonzusje dat ze het niet echt bijzonder vonden. Je doet het allemaal toch voor de reactie van die kinderen.
@ kristel zou wel willen maar wil niet teleurgesteld zijn of valse hoop hebben. @ knarboor ja meent is leuk waar woon jij dan ? Ik woon in maastricht moeten vanavond nog terug omdat we morgen ochtend mijn oma gaan uitstrooien maar de meent is geen maastricht he @ debby de moeder van mijn ex was mijn grootste nachtmerrie die kwam even alles vertellen maar nu heb ik 2 schatten van schoonouders en kunnen ook heel leuk met mijn ouders opschieten zijn laatst op stap gegaan met z'n alle op t vrijthof was echt super @ suus hoop dat je temp hoog blijft en dat je zwanger bent wanneer ga je testen We hebben gister sinterklaas gevierd bij schoonzus met haar kinderen kregen een wii maar die hebben ze ook al bij papa dus was niet zo bijzonder voor ze, erg vind ik dat hoor hoe vereent ze zijn maar ja t zijn niet mijn kinderen
hihihi ik zag t al... Ik dacht hoe kan ik nou eerder beantwoord hebben dan dat de vraag er staat. hihihi
ik denk dat ik woensdag pas ga testen.. als ik dat volhoud en nog niet ongi ben.. vind het zonde als ik eerder test en die dan nega is
@ knarboor oh oke, vind je het leuk wonen ? @ suus je moet doen waar je je goed bij voelt dan gaan we hopelijk gelijk testen als we nog geen duivels op bezoek hebben gehad
@ kristel je kan je aanmelden op de site www.infofilter.nl en alle gegevens van je blokkeren kheb nergens geen last meer van
zo joey is er ook met de boodschappen..nu nog wachten op de rest.. rachel komt zo al.. dus suus.. schiet eens op....
ik heb me ook aangemeld.. werd net gebeld door een of ander kereltje die me vitamine pillen wou aansmeren
Ben ik weer, ben weer 2 buisjes bloed armer @knarboor: Dankje voor de tip! Ik heb me net aangemeld. Hopelijk werkt het snel, want ik heb nu me mobiel al een week uit staan @All: Wij eten vanavond pasta met vis (zalm en witte koolvis) met roomsaus En nu ga ik even slapen..
goedemiddag allemaal. iedereen zin in een gezellig avondje met kadootjes en lekkere dingetjes of vieren jullie geen 5 december? wij vieren het ook pas morgen. hier eten we vanaaf een soepje met een stokbroodje. lekker makkelijk. hoe is het met iedereen? zoals jullie zien is de afspraak met de gyn verzet naar 6 januari ipv 16 december. alleen op 6 januari kan ik het combineren met de cardioloog en die is dan waarschijnlijk ook bij de gyn bij het gesprek. grtz suus
wel jammer dat je npog ff moet wachten maar een nieuw jaar nieuwe kansen ja lekker he soepje! wij ok mmm en gevuld stokbrood