Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja dat dacht ik dus ook van het nieuwe jaar. en dan kan ik mooi nog een extra cyclustempkaartje meenemen. dan heb ik er 3. dus dan kunnen ze vooruit.

@knarboor. jammer dat je pcos hebt. mij gaan ze er nu ook op onderzoeken. ben benieuwd. je mag bijna testen zie ik...spannend

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja he maar volgens de gyn is dit verder geen probleem omdat zoveel vrouwen het hebben, het gaat alleen iets lastiger maar alle onderzoeken zijn verder goed, kan maandag bellen of het een goede eisprong geweest is en moet zat of zon ong wordebn weet niet precies wanneer hij gespringen is

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nog pakjes avond vieren vanavond?
    Hier niet, gaan lekker op de bank hangen!

Vandaag was mijn temp weer mooi omhoog gevlogen, en ff geeft mijn ei op afgelopen dinsdag, helemaal mooi dus, mijn nod blijft dus hetzelfde!

@knarboor, spanennd morgen testen toch?

@rose, oh gezellig de meent, misschen ben je wel langs mijn huis gekomen ;)

@kristel, al die prikken op 1 dag zeg, wat een gedoe, nou ja nu ben je er weer even vanaf gelukkig!
    lekker geslapen?

@nhene, dikke knuffel meis!

Verder hopelijk niemand vergeten!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @knarboor mijn vriend komt daar van daan en zijn ouders en zus wonen daar + de rest van de familie maar zitten nu in de auto op weg naar maastricht

@ sterretje joh echt woon je ook ik papendecht?

Wij eten straks tapA's gamba's in kniflookolie stokbrood met ailio en seranoham meloen gekruide gehaktballetjes en nog van alles mmm

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey ladies...

@zo kristel hebben ze ook nog in beide armen geprikt zeker...maar was niet zoveel gelukkig....

wij gaan ook geen pakje avond meer vieren.....doen we niet aan....word ook bankhangen hier..

en wat eten betreft....wij gaan lekker frietjes halen.

@nhene: nog beetje steun gehad aan je vriendin? hoop dat je ongi snel over is of althans minder word...knuffel

verder oh ja debby ik heb inderdaad een paarse suzuki alto alleen helaas (voor jou) geen automaat...lijkt me helemaal niet lekker rijden ook..

ben trouwens ook gelijk begonnen met lessen en heb hem in een jaar tijd (40 lessen) gehaald. theorie drie keer over gedaan. praktijk eerste keer geslaagd....heb hem nu dus bijna 5 jaar en nog nooit schade gereden dat het mijn schuld was.....*bos geeft zichzelf een schouderklopje :) *

suus, rachel en gaby fijne avond met zijn allen..

oh ja en wat gaan we doen het weekend..morgenochtend mijn huis (heb net de boodschappen al gedaan) moet nog van alles doen...morgenmiddag komt de kleine van mijn collega van bijna 8 maanden en die blijft logeren....'s avonds komen mijn schoonouders op visite (waar ik ook niet zo'n goede band mee heb maar de keren dat ik ze zie is het best hoor) en zondag lekker niks....vriendlief moet nog ff werken morgenochtend dus ik heb alle tijd om uit te slapen :) en het huis te doen...

sorry als ik iemand vergeten ben....

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi allemaal,

Hoe gaat het hier? Ik heb niks terug gelezen. Het waren zoveel pagina's. Moest om 8.30 op school zijn vanmorgen en aansluitend door naar mijn werk. Ben net een half uurtje thuis. Helemaal gesloopt, dat wel. En weer koppijn. Nog geen ongi trouwens. Voel ook nog niet echt dat het eraan komt ofzo. Heb nu al ruim een week last van mijn onderrug en steekjes in mijn buik. Sinds 3 dagen ook veel lucht in mijn buik 's avonds.. Maar ik wacht nog steeds op de positieve test..

Oh eten is klaar! Misschien tot later

xxx

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen:wanneer ga je weer testen...

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ bos gezellig zo'n kleine over de vloer veel plezier

@ men ga maar lekker uit rusten gelukkig is het weekend ik duim voor je dat je snel posi test wanneer ben je van plan te testen?

Ik heb ook mijn rijbewijs na 40 lessen en had mijn theorie en prsmaktijk examen in 1 keer

Ik benbkij als we zo thuis zijn zit alweer 2 uur in de auto en zijn net eindhoven voorbij

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik lag trouwens gisteravond op bed en had behoorlijk buikpijn....heb gewoon een inlegkruisje ingedaan want dacht echt dat mijn ongi zou komen...

maar vanochtend....niks...vandaag ook wel wat krampjes en lage rugpijn maar nog steeds geen ongi...hoop zo dat hij niet komt dit jaar meer...

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Blegh, moest opstaan van Kimo... Ben nog zo moe!

Nja, ga vandaag gewoon lekker op tijd weer mn bed in :)

@Rose: Zo wat eten jullie uitgebreid! Lekker :D

@Bos en Sterretje: Gelukkig ben ik niet de enige die geen pakjesavond viert, voelde me al zo alleen ;)

@All: Net wakker dus alweer veel vergeten :( sorry
    Ik ga nu even eten!

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ kristel ja hadden we zin in een keertje we doen verder ook niks aan pakjesavond, kimo maakt wel vrienden he ( lees wakker maken ) eetsmakelijk.

@ bos vind ik ook laat maar lekker weg blijven en dan lekker zwanger de feestdagen door. Oh ik wil het ook zo graag :D

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga morgenochtend denk ik testen. Had vanmorgen een babyboomshop test gedaan, maar die was volgens mij negatief. Maar op een topic van mij kreeg ik ook een reactie dat die tests helemaal niet zo gevoelig zijn. Dus morgenochtend een goedkope kruidvat test.
    Ik merkte gisteren ook dat mijn borsten wat gevoeliger lijken te worden. Vanmorgen leken ook de aders wat beter zichtbaar. Maar misschien zie ik wel dingen die er niet zijn. Wat ik wél zeker weet, is dat mijn riem van mijn broek een gaatje losser moet. Als ik em op de normale 'stand' heb, krijg ik echt last van mijn buik...
    @ bos, ik hoop van harte voor je dat die ongi wegblijft!

Voor alle niet-zwangere meiden natuurlijk :)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    OHja, ik doe ook geen pakjesavond vanavond :)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: waar ben je meid....ben benieuwd hoe het was bij de gyn vandaag....knuffel

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Spannend!

Wij vieren morgenavond pakjesavond met m'n schoonfamilie.
    10 volwassenen, 5 kids, gezellige boel dus!
    'k Ga zo even de laatste cadeautjes inpakken en dan bij de buren op visite.

Wij hebben net gebakken aardappeltjes, sla en vegatarische satéballetjes gehad.

Vraagje... een groot deel van m'n schoonfamilie rookt. Stel dat ik straks zwanger ben, hoe ga ik daar mee om? Eigenlijk staat het me erg tegen om er heen te gaan als ze roken aangezien meeroken ook schadelijk is voor je kindje. Maar 'k ben ook bang dat ze er geen rekening mee willen houden. Roken ligt bij hen erg gevoelig en m'n schoonmoeder en 2 schoonzusjes hebben in hun zwangerschap gewoon doorgerookt.

M'n leidinggevende belde vandaag dat ik mogelijk 't weekend en volgende week naast m'n gezin nog een bevalling of opstart moet doen... :S
    Pfff... 50 uur werken vind ik al even genoeg.

'k Kan jullie namen nog ff niet onthouden... maar ik duim wel even voor degenen waar de ongi moet weg blijven!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Red: ik vind persoonlijk dat je niet van hun kan vragen of ze niet willen roken waar jij bij bent....tenzij je in je eigen huis bent natuurlij...daar ben je eigen baas...maar je kan bij iemand anders niet bepalen of er wel of niet gerookt mag worden.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    het is wel weer ontzettend druk zeg hier :)

ga mezelf ook maar nuttig maken denk ik...

kom misschien later nog wel terug..

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben er nog wel, maar weet niet wat ik moet zeggen....

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha iets leuks of iets wat je kwijt wil hihi....vriendlief moet toch ff achter de laptop dus ben ook weg.....daag.

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    doeg bos!

Deel Deze Pagina