Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Sterkte met het uitstrooien. *Knuf*

Nen,

Al getest?

Ik ga weer verder want ga zo de stad van Zoetermeer in.

Spreek jullie!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Rose sterkte vandaag!

@Jingle: je bent aan het ontpillen.
    Dat kan wel even duren hoor ;)
    Niet meteen in de stress schieten als je iets leest.

Ik ga zo ook de stad in.
    Ik zal naar je zwaaien Sam als ik je tegenkom :)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Red:
    Ik vind ook dat als je bij iemand anders bent dat je niet van mensen kan vragen of ze niet willen roken bij jou in de buurt..
    Maargoed, je zit toch niet elke dag/elke week bij je schoonfamilie lijkt me?
    Dus die paar keer dat ze dan bij je in de buurt een sigaretje zouden opsteken zou echt geen schade aanrichten hoor..
    Ik bedoel, als je voor die paar keer (Ik neem dus aan dat je niet elke week daar bent ;)) al bang bent, dan kan je net zo goed helemaal thuis blijven, want buiten lopen en uitlaatgassen en weetikveel wat nog meer inademen elke dag is nog veel slechter... ;)

@Nen: Waar ben je? :D Ik wil een mooie test met 2 streepjes zien he! :D

@Sammie: Veel plezier vandaag! :)

@Suhe: Leuke kadootjes heb je gekregen :D

@De rest: As usual ben ik weer een hoop vergeten ;)

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

@rose sterkte vandaag!

@sammie en dreamer, veel plezier in de stad!

@kristel, hoe is tie meis, voel je je nog steeds goed?
    Bijna je echo he, ben je al zenuwachtig?

@nen. waar ben je met je test?

@knarboor, je ging ook testen vandaag toch?
    Heb je het gedaan?

HIer zo ook lekker de stad in met een vriendin, lekker shoppen!
    Heb een hoop nieuwe kleren nodig, dus dat is altijd fijn hihi

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Dankje meiden. Ben alweer ondeweg trg ik voel daar niet zo veel bij voel haar aanwezigheid soms en dan weet ik dat het goed zit.

Mijn ivergrootoma was indonesisch en een nicht van mijn moeder is naar zo medium geweest en daarin zei mijn oma is hier een petsy en zo hert die nicht toen vertelde mijn oma dat ze in orde is en dat we op vlekjes of fratjes moeten letten in het gezicht en mijn moeder heeft nu 3 vreemde vlekjes in haar gezicht sinds kort dus gaat toch maar naar de dokter. Ik wil ook is naar zo'n medium geloof daar zeker in,heb laatst ook kaarten laten leggen en dat klopte ook.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Oh lekker shoppen vandaag :D Hoe doet iedereen dat toch.. Alsof december al niet duur genoeg is :)
    Ik voel me nog steeds best goed eigenlijk :) Het meeste last heb ik van de vermoeidheid en af en toe maagzuur/misslijkheid, maar verder valt het eigenlijk best mee :)
    Ik be nwel heel zenuwachtig voor woensdag... Ben echt bang dat het niet goed zit :(
    Dat het hartje niet klopt, of dat t een windei is, of een bbz :( :( Ik maak mezelf helemaal gek :(

@Rose: Hoe was het gegaan? :)
    Ik geloof ook wel in mediums hoor, alleen je moet vaak gewoon voorzichtig zijn.. Dus niet te veel informatie geven bijv anders breien ze er zo een verhaal omheen ;)
    En tarotkaarten ook.. Ik had 3 weken terug ook 2x kaarten gelegd en alletwee de keren zeiden de kaarten dat ik zwanger ben :p

@All: Nou wij gaan ook shoppen vandaag hoor :D Alleen niet voor kleding, maar kerstspullen :)
    We hebben vorig jaar al alles nieuw gekocht voor de kerstboom, maar ik wil andere kleuren dit jaar, dus straks naar de intratuin!
    Ach en zo duur is het toch niet, we kopen toch gewoon plastic ballen ivm de hond en katten ;)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen deze morgen..

zie dat er een aantal gaan shoppen...have fun.

en waar blijven de streepjes nou....kom dames wij willen roze zien..

ik heb vanochtend een ovulatietest gedaan (kon het niet laten) en die gaf duideljk een tweede streep. dus of hij vind hcg :) of het is niks en ik hou mezelf voor de gek :cry:

haha ik weet nu dus nog niks maar kon het gewoon niet laten...

ben nu ff douchen voordat mijn zwager misschien voor de deur staat...

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Daar ben ik dan :) Alleen helaas nog geen leuk nieuws. Test negatief.... Ik betwijfel of ik een licht tweede streepje zie (omdat het stripje al wat gevlekt was voordat ik de test ging doen, alsof er stof op zat) en daarom hou ik em nog als negatief.
    Maar ik bloed nog niet.. Nog steeds een raar gevoel in mijn buik. Als ik onder mijn navel op mijn buik druk, is het echt een vervelend gevoel. Alsof mijn darmen in de knel zitten ofzo...

Maarja, helaas nog ff afwachten dus....

@ myprecious, je verhaal klinkt ook een beetje als mijn verhaal. Alleen ik bleek pco te hebben. Mijn ovutesten zien er net zo uit als bij jou. Heb de hele maand al een tweede streep. Alleen soms is ie wat donkerder. Doordat ik wel een dag flink buikpijn heb gehad, ga ik er vanuit dat dat mijn ei is geweest. Maargoed, dit wil natuurlijk niet zeggen dat jij ook pco hebt. Je kunt altijd ff langs de HA.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Spannend :D Ga jij eens even heel gauw een zwangerschapstest doen ;) En dan gewoon even met streepjes hoor, laat die digi maar even voor wat het is ;)

@Nen: Ahh, jammer :( Ik had het zo gehoopt!
    Maar er is nog steeds hoop hoor :D
    Ik blijf duimen!

@All: Ik ben er vandoor! Drukke dag vandaag.
    *zwaait naar iedereen*

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee ik durf niet meer voor mijn NOD te testen....als ik volgende week of weekend nog niet ongi ben ga ik pas testen (als ik dat vol houd, maar wil graag weer samen met mijn vriend testen dus word denk ik pas zaterdag dan) ga nu echt douchen :)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Spannend he bos?

Have fun Kristel!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    yep....

*zwaait nog even terug naar kristel, sorry beetje laat :oops: *

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heb je symptomen die ergens op duiden?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja en nee...

ongi kramp al 3 dagen....terwijl ik het normaal alleen de dag voor mijn ongi heb...

heb het idee dat ik beter ruik maar ja dat weet ik niet zeker natuurlijk...

heb sinds tijden weer koortslip, maar ja kan ook gewoon minder weerstand hebben door het weer ofzo...

hele gevoelige borsten (meer als normaal) maar ja kan ook gewoon stom toeval zijn....

dus niet echt iets duidelijks nee jij...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik hoop echt voor je dat het iets betekent! Ik gun het je ontzettend dat het nu raak is na de teleurstelling van vorige maand.

Ik heb nu al een heel aantal dagen last van mijn onderrug. Soms erge krampen in mijn onderbuik dat ik denk dat ik ongi ga worden, maar die krampen duren maar een paar minuten en houden dan op. En af en toe steekjes in mijn bm. Sinds de dag na mijn ei bijna dagelijks hoofdpijn, verschillend hoe pijn het doet ( maar kan me niet voorstellen dat dat hier iets mee te maken heeft) en gisteravond zag ik dat er een stuk meer bultjes rond mijn tepel zitten. Ohja, wat ik gister ook schreef: een opgezette buik! Het zit gewoon niet lekker met mijn broek dicht en mijn riem moet 1 gaatje losser..
    Het kan veel zeggen, maar het kan ook niks zeggen. Het is afwachten op de positieve test, of de duivels...

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moet een hoop geduld hebben he in het zwanger worden....ik haat afwachten :) ga ff stofzuigen....

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja inderdaad. Geduld voor iets waar je het liefst geen geduld voor hebt.

Ik ga denk ik ook maar eens ff wat doen. Mijn schoonouders komen morgen sint vieren hier en ik zou koken. Maar moet eerst nog maar eens een menu maken...

Succes!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er toch nog even.. Ben ineens kotsmisselijk dus durf de deur niet uit nu... :(

@Bos en Nen: *hCG* *hCG* *hCG*
    Kunnen jullie wel gebruiken denk ik ;)
    Ik duim dat jullie allebei snel een mooie test hebben :)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je :) Wat vervelend dat je opeens zo misselijk bent! Hoop dat het snel over gaat

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Menu voor Nen:

Voorgerecht:
    -Uiensoep met heel veel kaas onder de grill ;)

Hoofdgerecht:
    -Varkenshaas met champignonroomsaus
    -Gebakken aardappeltjes in de schil
    -Sla met gebakken spekjes/champignons (champignons en spekjes bakken in honingmosterdresing)

Nagerecht:
    Vanilleijs met warme kersen en slagroom..

Ookal ben ik misselijk, ik krijg er al trek in bij de gedachte :)

Deel Deze Pagina