Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmm dat klinkt lekker! Helaas zijn mijn schoonouders erg moeilijke eters... Er is vanalles wat ze niet lusten, dus moet ff goed nadenken.... Makkelijk eten is meestal wel goed, maar ik vind het juist zo leuk om lekker uitgebreid te koken (a la smaken verschillen)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, dat is jammer altijd..
    Misschien dan gewoon een lekkere stamppot ofzo?
    Of pasta, werkt eigenlijk ook bijna altijd :p

Ik doe bij pasta met rode saus altijd knoflook erdoor en dan nog apart tomaten met verde basilicum en balsamicoazijn erbij..

Verder weet ik t ook zo 1,2,3 even niet ;)
    Ik ga nu toch proberen om weg te gaan..

*zwaai*

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: ik hoop voor je dat de zwangerschapstest straks ook posi is..!
    @nen: hopelijk is straks de test wel negatief..
    Ik ga voor jullie allebei duimen..!

wij gaan nu ook lekker naar de stad.. temp is nog steeds hoog!.. heb echt al een aantal dagen heel gevoelige borsten? kan dit een teken van zwangerschap zijn? ik hoop het.. ben ook helemaal niet lekker.. misselijk en beetje duizelig vandaag.. misschien ga ik wel eerder testen heb ik besloten.. ligt eraan hoeveel testen ik nog over heb :p Nou iedereen veel plezier vandaag en tot straks of morgen

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Je hebt iig lekkere suggesties gegeven! Bedankt :) Ik hoop dat je misselijkheid helemaal weggaat en weg blijft zodat je lekker kerstinkopen kunt doen

5. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Haha jullie hebben gelijk.. ik moet me niet zo druk maken maar op de een of andere manier dacht ik dat ontpillen niet bij mij zou gebeuren, dat mijn lichaam dat niet ging doen. ik word de laatste 3 nachten wel steeds wakker omdat ik veel last heb van maagzuur en misselijk ben mja dat is s' ochtends weer over.

Ik heb ook geen geduld!

6. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Haha jullie hebben gelijk.. ik moet me niet zo druk maken maar op de een of andere manier dacht ik dat ontpillen niet bij mij zou gebeuren, dat mijn lichaam dat niet ging doen. ik word de laatste 3 nachten wel steeds wakker omdat ik veel last heb van maagzuur en misselijk ben mja dat is s' ochtends weer over.

Ik heb ook geen geduld!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat kan maar het kan ook een teken zijn dat je ongi eraan komt....zijn hormonen de je borsten gevoelig maken en die heb je niet alleen als je zwanger bent (heb het namelijk elke maand) dus zegt helaas weer niks....schiet niet op he..

net klaar met stofzuigen...ga ik nu maar ff dweilen...kan die kleine vanmiddag het weer vies maken. hihi

8. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63

Ik heb ook geen geduld!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ bos: ik heb dat andere keren nog nooit gehad.. daarom vroeg ik me dat af.. maar ik zie het wel.. ze zijn nu al bijna een week erg gevoelig!

10. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63

Ik heb ook geen geduld!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Aaah ik word gek van al het gerommel, gekriebel en gesteek onder in mijn buik! Wil gewoon duidelijkheid....

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    lekker irritant dan...hoop dat je snel duidelijkheid krijgt maar niet doormiddel van je ongi

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nee ik ook niet. Ga vandaag nog ff nieuwe tests halen bij kruidvat. Vanmorgen de laatste gebruikt. Dan kan ik volgende week weer een testje proberen.
    Ik ga er nu ff vandoor. NOg ff wat dingetjes opruimen voordat vriendlief weer thuis komt. Misschien ben ik er later vandaag nog.

Doeg!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik duim voor je...doeg

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ha meiden wat lullen julloe toch veel hihiih

ik ga morgen testen maard enk dat de ongie eraan komt....

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik snap het niet.. bedoel je bij nen niet ook positief?

en jingle zo krijgen we de pagina's wel vol als je 4 of 5 x hetzelfde post.. hahahahahaha..

all: de kerstboom staat... en ben er erg tevreden over.. haha...wil alleen nu nog meer uhm.. weet niet hoe je t schrijft.. assoswares <---haha...

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij komen regelmatig bij m'n schoonouders en een schoonzus en zwager. Wekelijks in elk geval wel. M'n schoonvader rookt een pakje shag per dag en als wij er zijn steekt hij de een na de andere op. Bij m'n schoonzusje en zwager wordt ook veel gerookt en vooral met verjaardagen staat 't er echt blauw. Er roken dan wel een stuk of 10 mensen. Maar goed met verjaardagen kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om niet die dag heen te gaan.
    1 sigaretje kan vast geen kwaad maar 'k ben bang dat het er best wel veel worden.

Naja ik ga me er nu ook maar niet te druk om maken. 't Is in elk geval nog niet zover ;)
    Ben nu wel erg moe, hoofdpijn en soms misselijk.

Succes met de testen! Duim voor jullie dat ze positief zijn!

Ik kruip weer lekker op de bank... manlief haalt patatjes en dan gaan we vanavond sinterklaas vieren.

Doeg!

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo allemaal!

iedereen een fijne sinterklaas gehad die het gister heeft gevierd? ik heb vandaag een pandora armbandje gekregen van vriendlief. leuk leuk leuk.

en we zijn vandaag naar een nieuwe auto wezen kijken. we twijfelen nog een klein beetje tussen 2 autootjes. we hebben gekozen voor een peugeot 206 xs. en we hebben 2 kleurtjes en daar twijfelen we nu net over. of tenminste ik. het wordt zwart of grijs......achja we zien het wel.

hoe is het verder met iedereen?

grtz suus

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey leuk andere auto uitgezocht...welke auto was de andere waar je tussen twijfelde dan?

iemand nog iets leuks doen vanavond?

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

volgens mij twijfelen ze tussen de kleuren grijz en zwart..

wij gaan vanavond bij rachel film kijken.. alle 4 delen van saw..suus en pascal komen ook

Deel Deze Pagina