Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009
    08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009
    08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009

NOD lijst

December

01: Jingle, 1e ronde
    05: Nen87, 3e ronde
    11: Suus1987, 9e ronde
    12: Rose, 2e ronde
    14: Sterretje08, 7e ronde
    18: Suusje23, 4e ronde
    22: Agneta, 4e ronde met Clomid
    23: Dreamer83, 8e ronde
    24: Lindavnr, 1e ronde
    25: Meisje87, 6e ronde
    27: Gaby1986, 8e ronde
    31: Paulienn, 2e ronde

Januari

03: Knarboor, 2e ronde met Clomid
    07: Nhene, 12e ronde
    10: Sammie88, 6e ronde

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    nee klopt dat was ik hihi.. was erg geslaagd ze vonden het heel leuk en ik had hun niveau goed ingeschat kwa spellen en opdrachten. vooral kado's met de kruiwagen halen en dat wedstrijd element vonden ze geweldig. heb net weer op de boerderij kerstkransjes gemaakt met groep 2 en morgen weer een klas maar dan ga ik weer zelf les geven vind het wel spannend ook al heb ik het 2 weken geleden ook al gedaan.
    weet jij trouwens welke testen het gevoeligst zijn?

@linda welkom hier het is errug gezellig hier en idd heeel verslavend vertel is wat over jezelf

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Linda,

Leeftijd maakt niet uit in een relatie, en als jullie er beide klaar voor zijn moeten jullie ervoor gaan!
    We hopen dat je snel zwanger bent!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    helemaal mee eens! :) Maar kan het toch niet laten ooit na te denken over de reactie.. of ze het niet vreemd vinden dat het nu al zo ver is ofzo.
    Maar mijn vriend zegt inderdaad ook; als je er klaar voor bent, maakt leeftijd helemaal niet uit. :)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is inderdaad vrij heftig... vooral als meisje wil je het liefst alles met je moeder delen.

Ik ben ook best zenuwachtig voor de reacties van de opa's en oma's... ook van m'n collega's. Ik wordt hier toch een beetje gezien als de jonge meid. :)

Ook na dat je de eerste keer ongi bent geworden kan het ontpillen doorgaan. Vergis je daar niet in. Je cyclus KAN nog wel even van slag zijn, maar dat hoeft dus niet. :)

Nu maar hopen dat het snel raak is. Heb je al een beetje zicht op je cyclus of gebruik je ovutesten ofzo?

Liefs

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wat spannend linda leuk als je met kerst positief test, ook in de eerste ronde aken vrouwen zwanger.
    wat naar om te horen dat je moeder er neit bij is maar geloof dat ze zeker kijkt en over je waakt en over jullie toekomstige kleine beeb.
    ik heb trouwens ook wel eens van hoe gaan ze reageren omdat ik nog zo jong ben maar mijn ouders hebben het er best vaak over dus zal wel goed zitten en mijn vriend is 30 dus dat is een mooie leeftijd :D laatst zei mijn moeder op mijn oma der verjaardag ik kan jouw neit meer inhalen want jij was 44 toen je oma werd :D en paar minuten later mijn broertje zou wat zijn als i kin augustus trg kom van afganisan en ji hebt een kleine :D hoorje mijn vader zeggen moeten ze nu aan de slag, dus mijn vriend daarop van kom schat gaan we naar huis ;) zal dus wel een verassing zijn voor ze, maar zijn er ook al een beetje mee bezig :D gelukkig maar

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee, ja het is toch heel anders om zoiets tegen je moeder te vertellen, tenmisnte..vind ik dan..
    Ze is 2.5 jaar geleden overleden door zelfdoding, dus dat maakt het allemaal nog heftiger, en eigenlijk nog verdrietiger..
    Ze had gewoon zomaar dit alles wel mee kunnen maken..

Wat betreft reacties; mijn team bestaat eigenlijk uit allemaal jonge meiden (22 tot 35 ofzo) en ze reageerden allemaal kei leuk.
    En ze vinden me dan wel jong, maar hebben wel zoiets van; als je dr klaar voor bent, waarom niet!

Ik gebruik verder nog geen testen of zo nee, we doen nu gewoon zonder die dingen en kijken wel :) We houden wel rekening met de vruchtbare dagen. Als die dan inderdaad al wel kloppen.
    Dat is even afwachten, heb er verder nog niet echt zicht op. Het enige wat ik weet is dat ik voor de pil altijd heel netjes regelmatig en op tijd was..dus hopen dat dat zo gebleven is.. :)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat goed zeg dat het allemaal zo in de smaak viel! :)
    Je doet wel heel erg leuk werk hoor! :) Ben best een beetje jaloers... hihihi :)

Ik heb niet zoveel verstand van testen om eerlijk te zijn.

Liefs

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou ik duim voor je hoor dat het maar snel raak mag zijn!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha bij ons zijn de ouders (voor zover we het merken dan ;)) nog helemaal niet er mee bezig! hahah
    Dus ik denk dat het wel als een verrassing komt! :p

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij ons ook hoor... ik probeer ze soms al lichte hints te geven. Maar of ze het al door hebben. :( Zou het echt niet weten..

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    nou ook leuk toch, verassingen zijn altijd leuk.

@debby ik ben 20 januari klaar hier en dan kan ik hopelijk gaan werken maar wat weet i knog neit met ouderen lijkt me ook heel gezellig :D dankbaar werk vind ik dat en zijn zo'n schatten die oudjes tenminste de meeste :D er zitten brompotten tussen hihi :$

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou wat je zegt... mijn opa kan soms echt lelijk doen tegen die meiden die thee ofzo komen brengen. En mijn moeder behandeld hij als een sloofje. Tegen mij daar in tegen doet hij poeslief...

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    haha ja idd mijn overgrootoma (die we afgelopen weekend hebben uitgstrooid) die bemoeide zich altijd overal mee maar wel op een hele lieve manier hoor. maar ook voorkruipen in de winkel enzow dan dacht ik echt daar hoor ik niet bij hoor.

heb je dat trouwens nog meegekregen dit weekend? een nicht van mijn opa die is naar zo'n medium geweest en daar zeiden ze is heir een petsy (zo heet die nicht) zei ze ja en toen vertelde ze dat mijn oma was doorgekomen en dat alles op zijn plek zat nu en dat ze in de nabije familie moesten oppassen met vratjes of vlekjes in het gelaat/ gezicht en dat zeiden ze zaterdag tegen ons, zegt mijn moeder opeens ik heb sinds kort vlekjes in mijn gezicht en gaan niet meer weg :s echt super weird. ik geloof er wel in dus vind dat mijn moeder toch maar ff naar de dokter moet
    gaan, zei op haar begrafenis toen ik voor las voor de grap dat ze ook daarboven nog wel haar zegje zou doen en zich zou komen bemoeien met ons hihi :D

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb volgens mij 2 maanden moeten ontpillen. M'n cyclus was wat langer terwijl ik normaal altijd 28 dagen had en sinds afgelopen maand ook weer.

Ik wil trouwens ook wel op de lijst. Mijn NOD is 12 december. Ik ga misschien van 't weekend testen, anders maandag.
    Heb geen test in huis, ben bang dat ik dan te vroeg ga testen.

Ouderenzorg heb ik ook altijd leuk gevonden hoewel er altijd wel een paar brompotten tussen zitten. Thuiszorg vond ik dan wel leuk, verpleeg-of verzorgingshuizen zijn niet aan mij besteed.
    Maar er gaat toch niks boven de baby's!

Nou ik ga even snel eten maken, heb reuze honger!
    Kom ik vanavond wel even weer een kijkje nemen.

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    lopen we gelijk ik moet ook tot de 12de wachten.
    ik vind baby's ook heel leuk maar vind kinderopvang weer een beetje saai daarom wil ik misschien in de toekomst een opleiding kraamverzorging doen lijkt me echt super leuk

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ga ff eten maken, spreek jullie vanavond wel weer

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Is ook super leuk! Ik doe 't nu 2 jaar en bevalt me erg goed! Overal is er een tekort dus ik denk dat je binnenkort zo een verkorte opleiding kunt doen ipv 3 jaar verzorgende.
    Nadeel vind ik wel dat het wat lastiger is te combineren met kids. Omdat je altijd 8 dagen achter elkaar werkt en niet hele lange dagen maakt waardoor je maandelijks weer meer dagen moet werken.
    Maar ja daar is vast wel een mouw aan te passen. 'k Zal toch moeten blijven werken.

Ik zit ondertussen al lekker aan m'n eten... Beetje saai hier. M'n man heeft deze week late diensten dus die zie ik niet eerder dan vrijdagmorgen weer. 's Nachts slaap ik meestal al ;)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Omg... :confused:

Mijn nichtje is dus vandaag bevallen van haar zoontje... En ze heeft m Kyano genoemd! :confused:
    Ik heb het met haar wel eens over namen gehad en zij wilde haar namen niet zeggen, maar ik had dus een paar namen genoemd die wij heel erg leuk vonden en daar zat Kyano dus ook bij..
    Nu zullen wij ons kind geen enkele naam met een K geven omdat wij ook allebei al een K als beginletter hebben...
    Maar dat wist zij niet !
    :( :( :(

Nja, ik ga zo maar ens even teruglezen en reageren als ik dingen onthoud ;)

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ kirstel oh lekker is dat, vind ik wel een beetje dubbel ja. vertel je iemand iets en dan neemt iemand anders die als naam :S

@red oh dat wist ik niet dat dat zo wekrte kwa dagen enzow, maar werk jij fulltime of partime want als je parttime werkt is dat toch wel goed geregeld?

Deel Deze Pagina