@Rose: Ik ben benieuwd naar je volgende test! Laat je me niet te lang wachten? @Linda: Welkom hier En idd leeftijd maakt niks uit hoor! Mijn man is ook 10 jaar ouder, maar niemand die het ziet/merkt hoor! Zolang je op hetzelfde gdachtenniveau zit is het toch goed? @All: Hmmz, meer dan dit heb ik niet onthouden... srry
Hier even heel erg stress.... m'n man belde net. Hij zit vanaf volgende week zonder werk. Hij werkte in de productie bij een bedrijf via het uitzendbureau maar door de kredietcrisis ging het erg slecht met het bedrijf en nu zijn alle uitzendkrachten ontslagen. Dus dat wordt WW aanvragen en heel hard solliciteren. :S
Kristel, Bekend verhaal! Ik vertelde bijna 4 jaar geleden aan mijn buurvrouw dat wanneer ik een jongen zou krijgen ik hem Mitchel wou noemen. En je raad het al, ze beviel en hij heet Mitchel.. Sindsdien vertel ik niemand meer wat voor naam onze kind krijgt.
Je kunt niet meer fulltime werken in de kraam. Ik heb een contract van 80-100 uur per 4 wk en dat is een van de hoogsten wat je bij ons kunt krijgen. Dat houdt in dat je ongeveer 2 gezinnen in de maand werkt. Ik werk nu steeds 8 dagen en dan 3 dagen vrij. Soms duurt het even voor je aan't werk wordt gezet. Ik werk nu onregelmatig maar als ik op rooster zou werken (mag bij ons 1 per team omdat wij 1 op 1 zorg garanderen) zou ik 2x 9 dagen werken en tussendoor 5 dagen vrij zijn. Maar in principe werk je eigenlijk altijd die 8 dagen achter elkaar (uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk bijv. keizersnede blijf je langer in ziekenhuis, ziekenhuisopname, enz.)
@Red: Oh nee, echt klote! Pfft, en dat zo vlak voor de kerst en alles ook nog Ik hoop dat hij snel ergens anders aan het werk kan weer! @Sammie: nouja zeg, ik vind dat zo asociaal he.. Ik snap niet dat sommige mensen geen rekening kunnen houden met een ander.. Als iemand in de familie of nabije omgeving een bepaalde naam noemt, dan ga ik daar rekening mee houden dat wij ons kind dus niet zo gaan noemen.. Maarja, misschien ben ik wel een uitzondering wat dat betreft
@sammie dat is vervelend hopelijk weet je wel weer nieuwe namen. @kristel ja ik ga denk ik vrijdag testen dan zit ik op dag 32 ik ben echt zenuwachtig en ben nog steeds misselijk bijna de hele dag nu al :S echt vreemd. ik vertel dus mooi mijn namen niet hoor heb een heel lijstje en ken maar 1 meisje die zo heet van 7 jaar en daar ga ik niet mee om met die vrouw (moeder van het kind) en als jongens naam hebben we ook al een nummer 1, ik had eerst een andere, maar die heeft iemand anders al waardoor ik hem niet meer kan pakken, maar wisten het niet van elkaar dus was puur toeval. die naam was dean. @red wat vervelend zeg, ik hoop dat hij snel wat anders vind zodat jullie toch relax de feestdagen in gaan.
@ kristel mijn vriend is ook 10 jaar ouder maar dat zou je hem ook niet geven, maar ze worden vanzelf grijs he
@kristel en rose: haha mijn vriend is al grijs joh hahah maar goed, dat is ie al vanaf zn 25e ofzo hahah maar niet oud grijs, maar van dat nja.. mooi grijs ahah. lekker duidelijk, maar ik vin het wel mooi enne, niemand schat 'm 34, dus zit wel goed. Tis in ieder geval een lekker ding hahah
hoi hoi GEFELICITEERD BOS! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ een dansje voor je posi test echt super. @alle nieuwe welkom hier! irritant he als je net een leuke naam hebt en dan ineens noemt iemand zijn kind zo. ik vertel ook niet aan bekende de naam die ik in gedachte heb. jeetej ik heb nu die pillen en die slik ik vanaf vrijdag en de gyn had me al gewaarschuwd dat je erge last kan hebben van je buik en misselijkheid. ik dacht ahh zal wel mee vallen nou niet dus. ik krijg echt geen hap door mijn keel ben kotsmisselijk. hoe is het hier verder?
hey allemaal... bos: gefeliciteerd joh.. nieuwe allemaal welkom hier.. ben de rest alweer kwijt... ik ben ondertussen eten aan het koken..en ben echt moe... heb super slecht geslapen vanacht..
@ BOS van harte proficiat met je zwangerschap ! geniet ervan ! @ IEDEREEN bedankt om mij hier zo welkom te heten ! wel ik en mijn vriend zijn nu in januari een jaar bij elkaar en eigenlijk nam ik op die moment dat we mekaar leerde kennen geen pil... ben wel naar de aptheker gegaan en de pil gaan halen maar we hadde zo een klik met elkaar (had ik nog nooit eerder meegemaakt ! ) dat we hebben besloten van geen voorbehoedsmiddel te gebruiken en we zien wel wat komt... ik ben 21 jaar jong en ja ik wil zoals iedereen wel hier heel graag een kindje... ma vandaag voelde ik zo iets heel vreemds in mijn buik! ik was aan het strijken en kreeg zo steekjes in mn buik ma ni van die normale steken van de darmen ofzo of dat de zouden komen echt heel andere steekjes...! en soms echt richting mijn navel... was echt raar... aah en ik mag testen vanaf 13 december... (ongeluksgetal hopelijk een geluksdag groetjes ! heb nog niet alles gelezen maar ga daar eens werk van maken... !
aah en voor ik het vergeet mijn vriend is er ook al 30 en ja zijn leeftijd is meer dan daar om papa te worden he...! grtjs !
@katinka ik hoop dAT HET goed nieuws is, heb van zwangere hier wel eens gehoord dat zij dit ook hadden in het begin van hun zwangerschap dus ik duim voor je. en wat je zegt over jouw en je vriend ik heb dat ook we hebben nu bijna 1 jaar maar kennen elkaar al 2 jaar ofzow en heb zoiets ook nog nooit eerder gevoeld is net alsof ik niet meer alleen voor mezelf leef maar voor beide heel raar te beschrijven hihi.. als het maar goed zit toch ? @linda mijne ook een paar hoor maar als ik het zeg, zegt tie echt niet haha maar george clooney is ook sexy dus geloof echt wel dat grijs mooi kan zijn, mijn moeder had al grijs haar op haar 21 of 22e (vanaf toen wel continu geverfd) hoop niet dat ik dat georfen heb hihi word ik gek ga nu lekker in bad ff ontspannen want heb weer erge rugpijn en ben nu al de hele dag beetje misselijk dus misschien helpt het.
@ROSE ja inderdaad zo een gevoel is dat... en ja ik hoop dat het goed nieuws is trouwens dat jij zo misselijk bent en rugpijn enz dat zijn duidelijke symptomen toch ? ik denk zelfs dat wij op dezelfde dag mogen testen... spannend he ! ik zal ook zeker voor jouw duimen ! wat ik ook vandaag al vaak heb gehad is het zuur in mn slokdarm en pijn dat dat deed... grtjs !
oh echt nee dat heb ik niet, maar die rugpijn zegt niks bij mij die heb ik al anderhalf jaar duss jammer haha. maar de steekjes in me buik en gespannen gevoel bij mijn liezen en misselijk zou wel is wat kunnen betekenen. ik ga vrijdag testen en jij, ik zit dan op dag 32 dus als het goed is moet dat goed zijn. (als ik het tenminste goed heb kwa ei enzow) heb jij jouw ei gevoeld of gebruik je ovulatietesten?
nee heb mn ei ni gevoeld en gebruik ook geen ovulatietesten... normaal zou ik ook vrijdag mogen testen maar ik wacht liever iets langer hoe moeilijk het ook is maar ik durf gewoon nooit te testen schrik voor die teleurstelling ! weet ni als je het zag maar zit al in ronde 11 ... is lang hoor! word er zo depri van... en ja hoor dat misselijk zijn zou zeker een duidelijk symptoom zijn he ! ik hoop het voor je ! maar ik zie da jij zo pillen neemt... waar kun je die verkrijgen? want heb daar nog nooit over gehoord en werkt dat goed? wat een vragen he grtjs !
Heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, jullie gaan HARD... hahaha iemand vroeg me om iets meer over mezelf te vertellen: Nou ik ben dus Stephanie en ben 21 (augustus geworden) ben bijna 3 en half jaar samen met mijn vriend (23) en ben eind September gestopt met de pil... we zitten nu dus halverwege ronde 3, heb als het goed is mijn eisprong gisteren gehad (ik voel m niet)... Mijn moeder was ook 21 toen ze zwanger raakte van mij en 22 toen ze mij kreeg... ik hoop dat het mij ook lukt... en tja wat moet ik nog meer vertellen?
zo word weer lekker geklets niet... @agneta: meid is sta er steeds weer van versteld hoe mooi jij dans @valt mij op dat er best veel meiden zijn met een 'oudere' vriend...niet dat ik er iets op tegen heb hoor...als het goed voelt, voelt het goed... voel me wel een saaie muts als ik hoor hoe "kort' sommige nog maar bij elkaar zijn...kom ik aan met mijn zeven en een half jaar
@stephanie ja mijn moeder was 20 toen ze zwanger raakte van mij en net 21 geworde dus ik loop achter op mn moeder ! haha ! mijn moeder en haar vriend weten dat wij er mee bezig zijn om zwanger te raken... en ze heeft zelfs al babykleedjes gekocht (die gaat pas hard) hahaha ! maar mn moeder is dus ook een kaartlegster en ze heeft een 2 maanden terug mn kaarten gelegd en ze zei dat ik dit jaar nog zwanger zou raken ben eens benieuwd of ze gelijk heeft want volgens haar zou ik volgende zomer/nazomer bevallen van een kleine spruit en ze zei ook dat het een meisje zal worden ben echt benieuwd ! ik mag pas over 5 dagen testen maar ik wacht altijd tot ik een paar dagen overtijd ben...