@Debby: Ik voel me misselijk... Is de eerste keer dat ik nu misselijk wakker word. Gisteravond voelde ik me ook al heel slecht, dus lag om 19.30 al op bed, vandaar dat ik zo vroeg wakker ben nu Ben nog steeds echt heel zenuwachtig voor de echo morgen.. Gelukkig zijn we als eerste aan de beurt! De gyn begint zn werkdag eerder voor ons, anders was er geen plaats meer voor een afspraak voor ons. Lekker een weekend weg met zn 2en! Waar gaan jullie naartoe? @All: Zo, nu nog even voor de anderen die het nodig hebben, hopelijk binnenkort weer een paar mooie testen! *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG*
We gaan naar Antwerpen... Heb er heel erg veel zin in! We zijn er al wel eerder geweest, maar dit keer is het incl. overnachting. En Daan weet nog van niets. hihihi Deze week zou bij mij ook echt de misselijkheid kunnen komen... sommige dingen lust ik echt niet meer. Zoals vleeswaren en dingen die sterk ruiken. Vieze vaat en de vuilnisbak laten me kokhalzen. Hoop dat je misselijkheid snel een beetje weg trekt, wel blijven eten enz hea? ook al is het maar iets lichts. Wel fijn dat je zo goed gecontroleerd wordt. Je gaat morgenochtend echt een heel mooi hartje horen. Have faith!
suus gefeliciteerd echt god om te horen geniet er maar van je hebt het verdiend ik moet zo weer naar de kinderboerderij hebben weer een klas op bezoek. fijne dag allemaal
@Debby: Leuk naar Antwerpen! Wil ik ook wel eens een naartoe. Doe je het als kerstkadootje voor Daan? Omdat hij er nu nog niks vanaf weet... Ik ben trouwens juist helemaal gek op vleeswaren nu Ik moet niks van zoete dingen meer hebben, dus eet alleen nog hartige dingen zoals kaas en vleeswaren enzo. Ik zit nu trouwens al aan de cola, in de hoop dat de misselijkheid daar een beetje van wegtrekt @Rose: veel plezier met de kinderen op de kinderboerderij
Apart is dat... ik at bijna nooit zoetigheid en nu kan ik dat alleen maar hebben. Het lastige is dat ik het vanwege mijn dieet (allergie) niet mag hebben. In het buitenland krijg je ook altijd cola tegen de misselijkheid! Antwerpen is echt heel mooi, de gebouwen zijn zo indrukwekkend. Het is een beetje een kerstkadootje voor hem, ik heb namelijk ook nog kaartjes voor het concert van Guus Meeuwis voor hem. Hij's gek op Nederlandstalig! Rose werkze vandaag! Heel erg veel plezier!
@Debby: Je verwent je vriend wel zeg! Pff, ik krijg net een bord met crackers onder mn neus van Kimo, eentje met worst en eentje met kaas... Nou die lucht van die worst hey Ben echt bang dat ik zo boven de pot mag hangen ale: Blegh, ben me echt heel erg aan t inhouden en tegen mezelf aan t praten: ik ben niet misselijk, ik ben niet misselijk, niks aan de hand, ik ben niet misselijk Ik wil gewoon NIET boven de pot hangen.....
Goedemorgen.... @ alle misselijke meiden....hou het even op luchtig voedel...beetje fruit kale crackers veel water ed...dat zal je helpen! Niet tegen je zin in eten hoor! @ Suus...ook jij al...SUPER GEFELICITEERD....het wordt voor het eind van het jaar een ongelooflijk roze feestje hier!
Ik kan het me nog niet voorstellen dat ik boven de pot ga hangen... Als ik ziek ben ofzo moet ik nooit overgeven, waarom nu dan wel? Probeer maar wel wat te eten, ook al eet je alleen die met kaas. Ik ga zo ook weer een broodje naar binnen duwen. hihihi
nee hoor...ik heb ook nooit overgeven en ook niet nu ik zwanger ben...je krijgt gewoon wat meer last van je maag...
@Eva: Hey hoe gaat t met je? Zenuwachtig voor morgen? @Debby: Je hoeft niet per se echt misselijk te worden of over te geven tijdens je zwangerschap hoor Ik heb het tot nu toe ook nog niet gedaan.. Maarja, ik probeer het dan ook heel erg tegen te houden En gelukkig werk ik thuis dus ik kan meteen plat gaan liggen als t nodig is. Ik heb net een beetje rondgekeken op internet.. Bijna overal zeggen ze dat je gemberthee moet drinken tegen de misselijkheid, dus ik stuur Kimo (die thuis werkt vandaag) zo naar de supermarkt om een gemberwortel te halen Ben benieuwd of het werkt! En nouja, ze geven aan dat als je misselijk bent tijdens je zwangerschap dat je dan minder kans op een miskraam hebt, joehoe
@ kristel....ja ben wel zenuwachtig...ben erg benieuwd wat we gaan of moeten doen! Jij ook zenuwachtig voor morgen?
Ik bedoelde ook juist dat ik me moeilijk kon voorstellen dat ik nu wel boven de pot zou hangen... Ben benieuwd of gemberthee lekker is...
suus en bos GEFELICITEERD! @ de rest... ik ga zo naar het ziekenhuis met me testen enzo .. kon niet wachten tot 6 januarie ik wil nu wel weten wat er precies is gebeurt in me lichaam... verder voel ik me vandaag een beetje down... had zo gehoopt dat het deze keer raak was maar ja mijn tijd komt nog wel hoop ik ik zal straks ff laten weten wat ik heb gehoord..ik hoop dat ze nu iets hebbe gevonden zodat ik behandelt kan worden .. dit vind ik maar niks dat afwachten bah! @ kriss meid alles komt goed ik heb gehoord dat iedere zwangere zich zorgen maakt vooral de eerste 13 weken
Je kan trwns bij de tuinen of een natuur winkel ook gewoon zakjes gember thee kopen...ik hoop dat het werkt!
@Eva: Ik ben ook heel benieuwd wat de gyn gaat doen morgen! Ik hoop echt dat ie meteen iets kan betekenen voor jullie e ndat jullie dan snel verder kunnen Ik ben zelf ook heel zenuwachtig voor morgen.. Heb de zenuwen net een beetje van me afgeschreven op de babysite.. @Debby: Nja, gemberthee is niet superlekker ofzo hoor, maar echt heel smerig ook weer niet. Het is gewoon een apart smaakje. Ik maakte het ook wel eens als ik keelpijn had, werkt heel goed daartegen! Kimo is nu gember halen, ben benieuwd of het ook tegen misselijkheid werkt...
@Nhene: Hey meis Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Ik hoop dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven! @Eva: ja klopt dat ze dat ook in zakjes verkopen, maar ik maak het liever zelf... Dan kan ik zelf de sterkte bepalen zeg maar, moet op dit moment namelijk echt niks hebben van sterke smaken... Met thee krijg je vaak al snel dat het te sterk wordt..