@ kriss om 11 uur dus ik ga nu douchen en dan ga ik weg.. zag helaas dat me testen zijn verkleurd.. oranje :S heel appart dus ik hoop dat ze er nog doorheen kan kijken
@Catje: Ach, zo erg is het niet toch, zoetigheid is alleen maar slecht voor je tanden @Nhene: Hmm, misschien voor de zekerheid dan even de foto's ook laten zien? @Debby: ja lief he Hij is ook speciaal voor mij thuis gaan werken vandaag...Omdat ik me zo druk maak steeds om de echo morgen en ik vind het dan moeilijk als ik alleen thuis zit..
hey meiden, ben ik er twee dagen niet, kom ik terug en is er meteen groot nieuws! suus en bos gefeliciteerd met jullie beebje....kom maar op met die HCG..... grtz suus
Lief hoor! Die van mij geloofd het allemaal nog niet echt en als ik dus even misselijk ben, emotioneel ben etc... maakt hij er eerder grapjes over dan dat hij me serieus neemt. Laat die buik dus maar komen, dan gelooft hij het tenminste.
@Suusje: ja het gaat snel ineens he @Debby: ahh, nouja zeg Misschie nelke dag even die test onder zn neus schuiven?
Hallo ik ben angilla,22 jaar en ik wil ook graag jong zwanger willen worden.Ik zit nu in mijn 4de ronde en nu is eindelijk mijn cyclus normaal.Mijn man is 36 en wij samen vinden dat het dan ook wel kan om nu een kindje te krijgen.En sinds ik in augustus gestopt ben met de pil zijn we er dan ook echt klaar voor.En kunnen dan ook echt niet wachten
angilla: welkom hier.. poeh wa is het warm.. heb net de was weggestreken haha.. nu nog stofzuigen en dweilen. en dan ben ik klaar..
IK heb net gestoftzuigt en gedwijlt dus ik laat het nu lekker drogen en dan kan ik lekker op de pc.Alleen nu net een balend momentje ME WASMACHINE IS KAPOT.Als ik de wasmachine aan doet dan slaan de stoppen eruit.Flink balen dus En natuurlijk is manlief dan weer niet thuis
Meiden! Wat zie ik nu, ben ik ff 2 daagjes niet online, en gelijk 2 rose erbij! Bos en suus, van harte gefeliciteerd zeg, echt super! Ben zo blij voor jullie! Nou het gaat wel heel uitstekend met de lijst he, de laatste tijd, keep it going Heb bijna niets onthouden hoor, sorry, moest zoveel lezen! @kristel, wat een rare dingen zijn dat toch altijd met die namen, nooit meer zeggen dus! Hier had ik ook wel eens gezegd tegen me schoonzusje dat ik esmee een hele mooie naam vond, en later zegt zei dus, ja als het een meisje word als ik zwanger ben, willen we het waarschijnlijk esmee noemen @rose, jammer he dat dorothea dood is, vind het ook helemaal niet leuk, vond haar altijd wel leuk in gtst Verder niet echt veel nieuws, heb vandaag een mega dip in mijn temp, van 37,2 van gister naar 36,7 vandaag, dus wie weet een innstelingsdip? Zit pas op 7dpo, dus ongi zal ik nog niet worden
hee meiden, heb nog niks bijgelezen, maar kom ff zeggen dat ik nega heb getest. Nog geen ongi trouwens. En mijn bm voelt raar. Mijn bmm lijkt wel een tuutje van een ballon ofzo. Alsof hij heel laag hangt. Kan er makkelijk bij namelijk. Zegt dat iets? Kom vanavond weer! xxx
Angilla ook al zo goed bezig... Balen dat je wasmachine stuk is! Hopen dat je mannetje er iets aan kan doen (als hij thuis is )
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 11 dec: Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 NOD lijst December 01: Jingle, 1e ronde 05: Nen87, 3e ronde 12: Rose, 2e ronde 14: Sterretje08, 7e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 20: Evemarlin, 16e ronde 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 23: Dreamer83, 8e ronde 24: Lindavnr, 1e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde 31: Paulienn, 2e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 04: Angilla, 4e ronde 07: Nhene, 12e ronde 10: Sammie88, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
SUUS GEFELICITEERD! Hoe gaat het verder met de rest van de dames? Hier alles goed,schrok wakker van de telefoon net... me zusje belde en zei ben je nog niet wakker! Moet je eens buiten kijken :smile: SNEEUW!