Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga even naar mijn zus toe.. tot straks.

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Door pco heb ik niet zo'n duidelijk beeld op mijn cyclus. Van mei tot eind augustus werd ik zelfs elke 2 weken ongesteld. En toen ging het opeens over in redelijk normale cycli. En voor mijn gevoel heb ik echt mijn ei gevoeld op 22 november. Had toen 's morgens veel 'vruchtbaar slijm' en de hele dag wel buikpijn. En nu heb ik allerlei zwangerschapsdingen. Ik weet wel dat het ook met ongi te maken kan hebben, maar deze klachten had ik nooit eerder...

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh oke, ik zag namelijka lleen maar 2 getallen hier staan dus wist niet hoe of wat, maar dat pco is dat nu weg of hou je dat altijd en word je daar dan voor behandeld? sorry heb er geen verstand van

mijn vriend is echt helemal geobserdeerd door dat geluid van qmusic en nu heeft hij me aangstoken hihi

haal eruit wat erin zit

geduld is een schone zaak

krijg het heen en weer

dit geluid komt vaak bij je over de vloer

http://www.hetgeluidvanq.nl/ni....._d2_v1.mp3

iemand een idee?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha het geluid.. Mijn vriend en ik hebben het er ook al lang over! Maar ik wist niet alle hints :)

Pco heb je volgens mij altijd. Moet je maar eens googelen, dan vind je een hoop info. Ik kan er medicijnen voor krijgen, maar wil het eerst zonder proberen

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik ben ook iedere keer aan het luisteren naar het geluid.
    Zelf dacht ik het heen en weer halen van een luxaflex maar die is al geweest...

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Pakt Gaby vast, en geeft een mega knuffel aan haar en Joey!*

Meis, geef de moed niet op alles komt goed!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Het zou wel een tref zijn als je het geluid weet te raden en ze je ook nog eens bellen! Pfoe, in 1 klap uit financiele sores!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zit ook al wekenlang na te denken over 't geluid... maar 'k weet 't echt niet.

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja precies is nu 61000 ofzow he ik dac ht iets met een krabbel over bevroren ijs en ijsschepper over de grond maar ook allebij al geweest en nu dacht ik misschien gewoon schurend papier die is nog niet geweest geloof ik wel met een mes in papier of karton maar niet die dacht ik maar zou wel erg makkelijk zijn dan. ik wil het weten :D

@nen wel knap hoor dat je het eerst zelf wil proberen, ik weet neit of ik dat zou kunnen

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik snap trouwens iets niet... ik verloor 2 dagen hooguit 2 druppels bruinbloed.
    Ben ik net naar de supermarkt geweest, ik een string aan voelde wat lopen...
    Kijk ik thuis verloor ik weer behoorlijk wat rood/roze bloed...:(

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm wat vreemd sammie... Niet al te erg doorgelekt?

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    dat kan best toch je zit pas op dag 7 ik heb dat ook wel eens als het al een paar dagen gestopt is. want ben maar 4 dagen ongi en dan heel soms paar dagne later nog iets

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    en bedankt he dames....ik zou niet weten wat het geluid zou moeten zijn!

maaar heb hem onder tussen wel 200x gehoord..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Oh nee :( Ik hoop echt dat ze jullie snel kunnen helpen.... *knuffel*

@Het geluid:
    Ik weet ook niet precies wat het is, maar ik denk dat t het eruit halen van de stoffilter is als de opvangbak vol zit. Bij een stofzuiger waarbij je geen stofzuigerzakken nodig hebt ;)
    Heb net met Kimo zn telefoon zijn naam gesmst ;)
    Ik ga echt niet zelf aan de telefoon hangen mochten ze terugbellen (wat ze toch niet gaan doen :))

En waarom ik dit denk:
    *haal eruit wat erin zit* > Je haalt t filter eruit wat in de stofzuiger zit
    *geduld is een schone zaak* > Je maakt de stofzuiger schoon ermee en ee nstofzuiger zelf maakt ook schoon ;)
    *Krijg het heen en weer* > Een stofzuiger moet je heen en weer halen om te kunnen stofzuigen
    *Het geluid komt vaak bij je over de vloer* > Iedereen moet zn huis minimaal 2x per week stofzuigen ;)

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb het steeds zo koud... brrr! En 'k ben moe en wil eigenlijk nu al naar bed.
    'k Zal zo eerst de hond maar 's uitlaten en dan afwassen. Had al erge honger dus heb maar vroeg gekookt. 'k Zou stofzuigen maar heb er niet echt puf meer voor.

@ Sammie, volgens mij is dat wel vrij normaal. Ik ben zonder pil 5-7 dagen ongesteld maar 'k heb ook wel eens gehad dat er na 3 dagen niks meer kwam en na 1 of 2 dagen nog wel weer wat.

Nou 'k ga hier maar s in beweging.. 't gevoel alsof ik half bevroren ben. Zo maar 's een wasje draaien anders heb ik morgen geen schoon uniform.

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby, oh meis wat een rot nieuws zeg!
    Vreselijk voor jullie!
    Wel fijn dat er toch nog wel zaad is gevonden en jullie wel iig een kindje van jullie samen kunnen krijgen!
    hele dikke knuffel meis!
    Enne echt heel fijn dat tie het je uiteindelijk verteld heeft zeg!

@all, het geluid weet ik niet, maar zou het maar dolgraag willen weten, dat geld kan ik wel gebruiken hoor!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een dyson....maar nog nooit dat geluid er uit gehoord...

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Heb trouwens even mijn oude kaartjes bekenen, en de enige keer dat ik ook zo;n grote dip heb gehad, was de 2de keer dat ik zwanger was!

De 1ste keer tempte ik nog niet, dus wie weet is eht een goed teken, ik hoop het maar!

@sammie, he wat gek zeg, heb je verder wel veel bloed verloren of ook bijna niet steeds?

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik duim voor je Sterretje :) Meer roze!

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo wij hebben lekker frietjes gehaald...

dank jullie voor alle reactie's doet me goed..

k moet zeggen dat het nog niet helemaal doordringt van vandaag..maar ja dat zal nog wel komen denk ik..

Deel Deze Pagina