Wat is het weer stil hier. Probeert iedereen zijn verslaving in toom te houden? Vriendlief staat eten te koken, dus als het klaar is, gooi ik de pc ook uit. Vanavond weer dansles. Heb nu al 1.5 week last van mijn onderrug dus daar baal ik wel van, want dat wordt nog erger tijdens dansen. Maargoed, hopelijk zijn mijn schoenen er eindelijk! Fijne avond meiden
even over t geluid.. ik heb net raad t geluid bij mijn zus gespeeld.. echt leuk... vraag me af of suus nog komt.. ze ging vanavond aan alle opa's en oma's vertellen geloof ik..
@ alll ik weet de helft ff niet meer ik ben meer ondersteboven dan ik had verwacht van eht slechte nieuws.. :s loop erbij als een kip zonder kop ben op me werk en me clienten vervelen me ten zeerste bah bah bah nmoet ik weer tot elf gatver.. @ gaby jeetje meid wat erg voor jullie ennu8h ja ik begrijp je vriend wel , ik denk dat je andersom hetzelfde had gedaan. al kan hij er natuurlijk ook niks aan doen .. ik duim voor jullie @nen.. wat vervelend meid .. helemaal als je je gaat bedenken ( wat ik me dus al een week bedenk. dat als je een cyste heb kan je zw test ook positief uitslaan) en die onzekerheid maakt het zo zwaar elke maand.. Maar ik heb goede hoop voro je en hoop dat je nu ook eindelijk je wondertje mag krijgen @ sammie, ik ken dat niethoor misschien wel dag 5 stopt het en dag 6 a 7 komt er nog iets maar dan meestal ook door klussen ofzo .. ik heb geen idee meid maar misschien wel handig ff een arts te bellen ofzo ...misschien ben ik te vorozichtig hoor... @ sterretje ik duim met je mee./.. De rest iok weet het niet meer sorry
@ nen ik heb het ook al 1,5 jaar is echt om gek van te worden he.. vooral omdat we nog zo jong zijn. @ all het geluid is geraden he.. het was dat ding van de dweil als je hem uitrekt ofzoiets :s je zat wel arm kristel
@Rose: Whaa, ik zat ook nog aan een dweil te denken, maar ik kon niks bedenken aan een dweil waar zo'n geluid bij kwam kijken... Dus toen ging ik aan een stofzuiger denken... Nja, maar goed ook dat we niet gebeld zijn
mijn vriedn had het vanmiddag wel over een dweil maar ja die was gister gebeld maar zat in vergadering dus toen die ophing hoorde die nog qmusic en toen wed de verbinding verbroken maar gister had hij dat idee nog neit dus dan hadden we het toch neit goed gehad. leuk dat suus het vanavond al gaat vertellen veel plezier meid
Heeey meiden, Ik kom ook weer even inbreken! Hoe is het hier? Heb ik nog iets belangrijks gemist? Liefs!
ik ben er.. blijf nog wel ff heb net me clienten in bed gelegt dus heb tot 23.00 bijna niks meer te doen ja papierwerk maar ik vertik het,, ben toch bezig met een andere baan ik ben het zat hier.. kids zijn heel leuk hoor maar de organisatie is zo pffff vermoeiend zal maar zeggen
Ik ben er eventjes, maar ga eigenlijk ook meteen weer weg.. Ben echt supermisselijk van t avondeten, echt erg Ik had he lerg zin in spagetthi, dus Kimo heeft dat gemaakt. Maar na 3 happen werd ik heel erg misselijk, dus ik heb bijna niks kunnen eten ervan Nu heb ik zin in apfelstrudel (hoe ik daar ineens bij kom weet ik ook niet ) dus die zit nu in de oven.. Ben benieuwd hoe dat gaat straks!
Heey Suhe, laten we het daar maar niet over hebben Maar met de beeb gaat het erg goed! En hoe is het met jou? En de rest hier? Ben zo nieuwschierig !