jeetje zeg wat kunnen jullie kletsen zeg.... sorry heb niet alles bijgelezen maar wel wat dingen gezien... @angilla: welkom hier.... @gaby: las dat iemand jou sterkte wenste, heb ik iets gemist....sorry @de rest: sorry ik weet het niet meer oh volgens de calculator ben ik uitgerekend op de 17 de inderdaad een dag later als jij suus Kristel wil je dat voor mij even veranderen op de lijst....
@Romy: hey meis Het gaat snel bij jou zeg! En mooi dat het goed gaat met je mannetje @Nhene: Nja, als je t zo leest is het wel grappig idd, maar om t mee te maken niet zo Maargoed, ik heb het er voor over! Hopelijk mag jij ook heel snel kotsmisselijk zijn Ik wens dat mensen niet snel toe, maar je weet waarom ik t doe @Bos: Ik zal t wel even veranderen
Ik ben weer weg... Net een stuk apfelstrudel gegeten en nu weer misselijk Gelukkig hou ik alles nog binnen! Ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken en hopen dat ik snel in slaap kan komen... Ben echt zenuwachtig voor morgen! Hopelijk kan ik snel goed nieuws komen brengen met een mooie echofoto Slaap lekker allemaal!
En voor nu, slaap lekker allemaal! Ik hoop echt dat als ik in bed lig ik als een blok in slaap val.. Ben een beetje bang dat ik heel erg ga piekeren over morgen
hejhej.. @kristel: komt helemaal goed hoor word helemaal geen probleem..! moet gewoon.. @gaby: echt klote.. maar dat heb ik al laten weten he.. joey moet niet zo gek doen.. is toch niet zijn schuld.. @bos: schelen 1 dag ja.. leuk zeg @all: weet verder even niet meer wat er allemaal gezegd is.. was beetje te veel.. Ben zo blij vandaag kan niet stoppen met vrolijk zijn ff kijken zo of ik de foto kan plaatsen.. weet niet of het lukt.. Ouders en schoonouders reageerde heel leuk.. schoonmoeder moest huilen en de rest was ook allemaal echt heel blij.. en hebben het ook maar gelijk aan echt iedereen verteld wel vroeg maarja.. wij voelen ons er wel goed bij..! 26 Januari eerste echo! (duurt nog heel lang )
@ kristel heel veel plezier morgen ochtend je gaat het hartje echt wel horen van je beeb trouwens hoe was je gemberthee? ik ga ook afsluiten kom morgen kijken hoe het is gegaan met kris en voor bos; gaby die kreeg vandaag te horen dat de zaadjes van haar mannetje niet zo goed zijn vanwege een operatie die hij vroeger op zijn 10e heeft gehad en morgen heeft ze een afspraak omdat ze dus hoogstwaarschijnlijk niet zelf zwanger kunnen raken zonder hulp. slaap lekker all
ze gaat morgen bellen om een afspraak te maken.. en ze kunnen geloof ik zeker niet zwanger worden zonder hulp omdat er te weinig beweegelijkheid in de zaadjes zit
oh dacht da ze er morgen al heen ging, maar hopelijk word ze morgen wat wijzer en krigjt ze wel wat goed nieuws te horen over de mogelijkheden. en kan me voorstellen dat je de hele dag met een big smile op je gezicht loopt en ik zou het ook van de daken willen schreeuwen ná al die maanden. leuke reacties van je familie nu ga ik echt doei
ik hoop het ook voor je.. zal ik maar vast wat HCG gooien.. leuk om een keer zelf te doen.. HCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCG Ik wil trouwens nog iets vertellen.. pascal slikt sinds 3 en een halve week ook foliumzuur (etos) en vitaminepillen.. misschien hebben die dan toch de zaad beter gemaakt! misschien voor meer mensen een idee
Ik heb niet bijgelezen, ben weer ziek. Krijg amper lucht door mn struma (die nog weer 2x zo groot is geworden) Maar Bos gefeli meis! En suus ook! Even over die foliumzuur: dat heeft niets te maken met dat je nu zwanger bent. Zn zaad zou er pas over 3 maanden beter van zijn, niet nu. Ik lees later wel een keer bij als ik wat meer lucht heb.
Gefeliciteerd! Wat leuk al dat roze deze maand. Hopelijk gaan we allemaal een mooi nieuwjaar tegemoet.