Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen!

Hoe is het met iedereen?

Ik kon me niet inhouden vanochtend, de klachten waren voor mij gewoon zo overduidelijk... Heb weer een test gedaan...
    En ja.. Ik denk dat ik mag gaan aannemen weer dat ik zwanger ben..
    Maargoed, voor mij is dat nu echt even een groot woord, dus laat ik t maar zo zeggen:
    Er gebeurt iets in mn baarmoeder ;)

Ik ga ook nog helemaal nergens vanuit, ga me banner nog niet veranderen, ga het niet op t 'ik ben zwanger forum' vertellen, helemaal niks..

Pas als t overduidelijk is en ik ben over mn NOD heen. Maar misschien durf ik t zelfs dan niet..
    Ik ben bang :(

2. Zit ff snel bij te lezen hier verveel me de pleures tegenwoordig.
    Heb de hoop voorlopig wel verloren, maar ja we zien wel he.. Als ik nou gewoon mijn gedachten ergens anders kon zetten!
    Kristel ik snap jouw gedachten helemaal ik duim ook heel erg voor je dat het goed gaat.. dat je een mooie echo gaat krijgen ;) !
    Verder hoop ik dat alle dames hier eerder positief gaan testen dan ik.. denk dat het nog wel ff gaat duren! al heb ik nu geen banner en tel ik nergens weet toch precies wanneer alles gaat gebeuren omdat ik zo regelmatig ben.
    Nu maar weer even gedachten verzetten, zit alleen maar aan zwanger worden en zijn te denken en dat maakt me heel ongelukkig nu..

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou een kleine gefeliciteerd dan maar.....heb je er al een foto van gemaakt?

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hey lieve dees.....ach meisje...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...dan alleen ik hoop dat je ooit jullie kindje mag dragen en mag baren.....

5. korzaantje

Apr 16, 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    hallo,

ik ben zelf ook jong moeder. Onze dochter, nu 16 mnd alweer, was een cadeautje en zijn nu bezig met de tweede. Maar dat vlot nog niet zo.

veel succes aan alle moeders 2 B.

gr.
    Maris

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Desiree:

Ik snap helemaal dat t zwanger-worden-circus je een beetje te veel wordt.. Ik heb het zelf ook hoor. Ik denk nu ook de hele tijd 'als het nu weer fout gaat dan trek ik t echt niet meer, dan heb ik echt een break nodig'. En dan niet alleen een break vanwege t fout gaan steeds, maar gewoon het hele gebeuren daar word ik zo moe van. Het in de zenuwen zitten steeds etc.
    Ik hoop voor je dat je gauw rust vindt!

@Lynn:

Nee, ik ga ff geen foto's meer plaatsen, pas als het echt overduidelijk is.. Heb al zoveel foto's hier gehad en na een paar dagen mocht ik ze alweer weg halen :( Dus nee, daar heb ik eventjes geen zin in, ook niet in de heisa eromheen...
    Hoe gaat t met jou vandaag?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik zit met een probleem....ik tempte van morgen om half 9....die was 36.3? vervolgens pakte ik de andere tempdie zij gewoon 40.3....dus ikben erg ziek...uhm uhm uhm....ik weet het niet meer en om 9 uur maar was wel al wakker 36.9.....wat moet ik nu? kut temp.....ik weet niet of ik er wel mee doro moet gaan want er klopt geen fuck meer van

8. Lynn je moet die oude gebruiken nog voor deze cyclus anders klopt het sowieso niet. welke thermometer is die tweede dan :(

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    36.3 en 36.9 dat is die ik altijd gebruik

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmm, die temp van 40.3 zou ik maar vergeten ;) Dat zou heeeeeel slecht zijn als je zo'n hoge temp hebt, dan mag je meteen naar de dokter.
    Ik zou als ik jou was die thermometer wegleggen en m gewoon niet meer gebruiken..

Ik zou die temp van half 9 (36.3) opschrijven. Om 9 uur was je al langer wakker zeg je dus dan gaat je temp vanzelf al wat meer omhoog..

11. Ja je moet altijd de eerste temp aanhouden, bij de tweede ben je al wakker en kan die om diverse redenen een heel stuk stijgen!
    Ik had een uur later ook wel eens bijna 38 graden..

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ja maar die temp is ook niet goed want als ik heb meteen weer temp dan is het 36.6 en de volgende keer weer 36.3 en dan weer 36.5

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    en als het nu 36.3 is wat dan...das wel weer heel laag...heb ik mijn ei dan toch nog niet gehad?

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    de correcter zeg dat ik 36.66 in moet vullen

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmmz... beetje een vreemde thermometer dan als ie steeds van temp wisselt meteen..

Ik weet niet van wat voor merk je er nu een hebt?

Ik had er eerst een van een huismerk, Hema, maar die was echt heel slecht, die gaf steeds aan dat ik zwaar onderkoeld was :(

Heb nu een Braun en die werkt perfect..

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik heb hem van de apotheek...en de nieuwe koste 8 euro en dies van de da maar dan niet het huismerk...klote dingen

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Wat een rare meters heb jij in huis lynn! Ik heb ook 2 x achter elkaar wel gemeten maar bij mij bleef het wel hetzelfde :confused:

Kristel, mag ik je toch zachtjes feliciteren dan, wel heel erg super hoor meis, we duimen nog ff 5 dagen of alles mag gaan zoals het hoort natuurlijk, maar zwanger ben je in ieder geval waarschijnlijk wel, een goede start toch!

Dreamer, hoe is het met je meis, nog last van misselijk of is het vandaag weer over? Ik meot ff goed denken hoe bij mij de misselijkheid begon, volgens mij 's morgens, later pas heel de dag... maar goed dat hoeft neits te betekenen he, het kan bij iedereen weer anders zijn!

Hier weet ik het niet meer hoor, mijn ei heb ik denk ik iig neit gehad! Helaas :cry: Mijn temp was vanmorgen weer gewoon 36.4 dus geen uitschieter niet omhoog en niet omlaag...
    Ik temp normaal altijd om 8 uur, maar was nu om 6 uur wakker dus heb ik ook getempt, die was wel 36.1 maar daarna ben ik weer ff door gaan slapen tot 8 uur en toen 36.4, dus dan moet ik daar van uit gaan toch?

Wel nieuwe zw testen net gekocht, dus anders toch nog maar ff daar mee testen of die wel echt negatief zijn.. Ik weet het ook niet meer hoor... Allemaal zo onzeker :(

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    dame ik ben weg ik moet me nog op maken en moet zo nog gaan werken....ds fijne middag dames...en als iemand weet wat het betekent dan hoor ik het wel hier mijn kaartje...[​IMG]

nou ik lees dadelijk nog ff snel......wat jullie er van denkne

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Sterretje, wat een onzekerheid nu zeg! Wat voor zwangerschapstesten ga je nu gebruiken?
    Als je echt heel zeker wilt weten hoe en wat is t misschien slim om een dipstick te gebruiken, of anders als je met plastic heb het omhulses eraf halen voordat je gaat testen. Zo kan je m in ieder geval tegen t licht houden en zo zie je t nog als er een heeeel lich streepje op staat...

Wat betreft de 5 dagen duimen... tja, de vorige keren is t na mn NOD fout gegaan..
    Ik denk dat ik pas wat geruster ben als ik t volhou tot 6 weken :)

Ik ga wel alvast de vk vragen of ik binnenkort een echo mag hebben (als t dan doorgezet heeft).
    Wij gaan 19 juni op vakantie en ik wil wel graag met een gerust hart weg gaan, dus ik wil graag dat ze vóórdat ik op vakantie ga een echo doen...

Dat zou toch wel kunnen als je erom vraagt?

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Natuurlijk kun je van te voren een echo krijgen! Gewoon ff de vk bellen en alles uitleggen, en dan vragen of je vervroegd je echo kunt krijgen!

Dat doen ze echt wel hoor, zo kunnen ze ook gelijk met zekerheid de uur vaststellen en ben jij ook gerust! Anders ga je ook niet lekker op vakantie!

Share This Page