Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    @ suus ! gefeliciteerd meid !

@ kristel ook gefeliciteerd had je nog niet gezien hier op het forum.. !

ik mag over een paar dagen testen... maar voel me zo raar ! heb gisteren een huilbui gekregen uit het niets. mn buik borrelt de hele tijd en krijg lichte krampjes die van iets hogen dan mn lies vertrekken naar mn navel... ben eens benieuwd.. nja ik ga maar is mn half dagje werken ! tot straks ofzo meiden

(heb al een deel bijgelezen maar moet nog 10 pagina's bijlezen)

groetjes !

2. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    aah en ik zou ook graag op de nod lijst willen
    mn NOD is 14 december

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen.. bos ik ook zwanger katinkje.. en ik hoop dat jij ook positief test :p
    Gister had iemand het over guus meeuwis.. ik ga daar ook naar toe.. heb staan plaatsen en een dikke buik dan als het goed is :p
    Moet vandaag voor de laatste keer in mill werken.. van half 8 tot half 6..
    Werkze allemaal.. liefs suzanne

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal,

voel me echt zoooo rot vandaag, zat er echt over te denken om mijn werk af te bellen..maar ja dat kan ik niet maken,,
    gisteravond nog lekker uitgehuilt bij mijn schatje...
    en ben nu ook gewoon echt niet vrolijk.. liefst zou ik terug mijn bed in duiken.. :(

vanmiddag ben ik vrij.. en als ze me bellen om te werken zeg ik gewoon nee..
    straks ook even naar mijn oude buurvrouw.. om te kijken in hoever ik verzekerd ben voor ivf en dergelijke.. zei werkt bij vgz.. en regelt eigenlijk alles voor me..

fijne dag allemaal en tot vanmiddag...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

@Dreamer: Hmm nog steeds ziek? :( Hopelijk voel je je snel weer beter! heb je geen medicijnen gekregen oid?

@Katinkatje: Dankje voor de felicitatie ;) Hopelijk zijn je 'klachten' een voorteken en test je over een paar daagjes positief :D

@All:
    Pff, heb er gewoon een uur over gedaan om op te staan, zo misselijk was ik :( Bij elke beweging die ik maakte dacht ik: Oh nee, rennen!
    Maar gelukkig is alles binnen gebleven ;)
    Kimo had me thee en een cracker op bed gebracht en dat hielp gelukkig!

Ik ben ook zoooo zenuwachtig voor de echo straks... Daardoor word ik nóg misselijker :(
    Ik hoop echt dat het snel 8.50 uur is!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Kristel,

Succes straks!

Suus,

Had je al aangepast in de laatste lijst ;)...

Ik ben ook een keer vroeg op ;)...moet straks om 08.00-09.00 naar fysio voor mijn schouder.

7. gaby1986

succes met je echo....

8. gaby1986

heb net besloten dat ik niet ga werken.. k kan t niet drooghouden.. en ben niet echt in staat om nu te gaan werken.. :(

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    He vervelend joh! Lekker thuis blijven!
    Ik moet nog 2 dagen in m'n gezin werken maar voel me echt niet fit. Nog maar even volhouden. Vindt het ook zo lullig als die mensen voor de laatste 2 dagen net een ander moeten krijgen.
    Zo maar 's ff een paar paracetemols slikken.

@Kristel, succes met de echo!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Succes bij de fysio!

@Gaby: Blijf maar lekker thuis idd.

@Red: Hopelijk voel je je straks wat beter :)

@All: Ik ben er vandoor! Duimen jullie voor me dat alles goed gaat? :D

11. gaby1986

met moeite de locatie gebeld waar ik vandaag heen moest... nu nog kantoor van mijn eigen locatie.. voel me zo lullig om me af te melden..
    en als ze vragen aan de telefoon ben je ziek? komen de tranen alweer.. snap t niet.. k wil helemaal niet huilen.. maar kan t niet helpen..
    ik ga vanmiddag gewoon lekker naar m'n moeder toe..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoi allemaal...
    wou me er ook even tussen mengen.. mn vriend en ik zijn allebei 20 (bijna 21 :D) maar hebben wel een sterke kinderwens (nu al)
    tuurlijk zijn we druk aan het proberen maar nog wel in de fase dat als het niet meteen lukt het geen ramp is.. hij heeft het al wel over een nieuwe auto (deze is niet praktisch haha) en welke spullen er voor de kleine moeten komen straks haha...

voor iedereen die al wel zwanger is Gefeliciteerd! en degene die nog aan proberen zijn: Heel veel succes!

nou wij nog haha

13. gaby1986

roeltje: welkom hier....t is nu erg rustig.. maar t is nog vroeg hoor..

bij deze de waarschuwing: deze site is erg verslavend!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja zit er redelijk vaak op hihih
    zelfs mn hondjes vinden de site helemaal geweldig haha.. hebben twee puppies van 14 weken haha... zitten aandachtig mee te kijken naar het scherm hier haha...

15. gaby1986

hihi.....

de zijn hier de laatste 2 maanden flink wat zwangere bij gekomen..

hoe lang zijn jullie al samen?
    en zijn jullie getrouwd?
    hoeveel kinderen willen jullie?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    schoot me te binnen dat ik op de logeerkamer nog een test had liggen, gedaan en binnen een minuut een dikke zwanger streep!ben geloof ik best wel blij haha..

zijn niet getrouwd,,, wonen net 2 mnd samen.. zijn alweer 2.5 jaar samen... volgens mij word t tijd dat ie naar huis komt haha...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kristel,
    Ik duim voor je! Sorry kon niet eerder op de computer om je succes te wensen...
    Het komt allemaal goed Kris!

Echt top van Kimo dat hij zo meegaant is. Ik heb vanmorgen de ruiten kunnen krabben terwijl meneer warm in de auto zat... :( en daarna nog zeggen... Tis koud hea! gek mannetje van mij!

Gaby, heel erg veel sterkte vandaag... Doe lekker rustig aan en verwen jezelf een beetje. :) Jullie worden geholpen, dat is al heel erg fijn.
    Hele dikke knuffel meis...

Met mij gaat het wel goed, ben over de hele dag steeds een beetje misselijk... en na het werk ben ik helemaal gevloerd. :) Vanavond ga ik naar mijn zus eten en we moeten samen een fotoboek maken van onze hond (zie album) voor ons mamsje.

Liefs

18. gaby1986

haha.. okeej?!.. gefeliciteerd!

19. gaby1986

er zou om half 9 iemand aanwezig zijn op kantoor.. nemen ze de telefoon niet op.. kei irri.. hopelijk begrijpen ze me een beetje waarom ik niet kom vandaag...

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wow gefeliciteerd Roeltje!

Deel Deze Pagina