@ dreamer beterschap meid wat heb je eigelijk .. ( heb wat pagina's gemist) @gaby .. ken dat ja kan je beter thuis blijven stopt bij mij meestal die dag niet meer ,...eens een emo dag hele dag een emo dag . geniet lekker van je vrije tijd @ de rest .. pff weet ff niet owwh ja roeltje ... what a fucking lucky bastard you are! gatverdamme .. maar ja gefeliciteerd
* Pakt Dreamer vast en geeft een hele dikke knuffel, Beterschap meis!* Kom net terug van fysiointake. Sta nu op de wachtlijst...*zucht*.. Vergroeiing nekwerfel, nek werfels en ribben stijf,schouder niet stabiel en spieren verkort...
sammie: betekend dat dat je weer geopereert moet worden.. all: ik moet nu wachten op een aanmeldinsbrief van het ziekenhuis..
HET HARTJE KLOPT! Echt zooo mooi om te zien! Kreeg er echt tranen van in mn ogen En wat een opluchting....!
goeiemorgen ik zit weer in de trein moet nog veel doorlezen dus ben er weer vandoor Dikke knuffel voor gaby en kom straks nog kijken voor jouw kristel ik duim voor jullie.
Ik ben trouwens minder lang zwanger dan we dachten... Nu 6 weken en 3 dagen.. Dus ik heb gewon supervroeg positief getest Maar het leuke is: Mn eisprong is dus de dag ná onze bruiloft geweest.. Het is een huwelijksnachtbaby
jeetje gaby.. nou ff afwachten @ sammy jeetje meid kunnen ze jou nie beter overbakken? heb hetzelfde probleem hoor ( aangeboren dan wel) maar na 3 jaar fisio hebben we het maar opgegeven ... maa uhm.. wel erg klote voor je hoor
wauw super kristel geniet er maar lekker van. Heb je ook een echo gehad want dan willen we een foto zien fijne dag meid
Hey Kris! Wat goed zeg... lopen we toch meer gelijk (waarschijnlijk) dan dat we dachten.. Echt super een huwelijksnachtbeebje! Geweldig om later te vertellen... Ik kan nu niet meer wachten op onze echo... maar die is in januari pas. Nog even geduld dus... Ben helemaal blij voor je! Liefs Debby
*bos komt even wat knuffels uitdelen hier* @kristel: wat een mooi huwelijkscadeau...ben blij dat alles goed was...wanneer mat je weer terug komen? @gaby: sorry meid ik had niet teruggelezen. bij deze een dikke knuffel meid en je mag best emo zijn...is ook niet niks wat je gehoord hebt gister.... @dreamer: thanks voor je felicitatie. jij ook een dikke knuffel hoop dat je snel beter bent ...het zit je niet mee he.. @suus: wauw mooie testen hoor....gelooft jou mannetje het wel een beetje ... @chips nieuwe je naam vergeten : maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap... @mijn vriend gelooft het nog niet echt hoor hier...(en ik ook niet echt eigenlijk) ...ga van het weekend weer testen en als die posititef is gelooft hij het pas echt zegt hij....denk dat mijn schoonmoeder ook gaat huilen hoor suus...wij gaat het met de kerst vertellen...heb in jaren niet meer zo'n zin in kerst gehad als dit jaar... denk dat ik maandag de vk ga bellen...hoop dat we wat eerder terecht kunnen aangezien de vorige keer....wil maandag ook gelijk naar MvM bellen...doen jullie daar ook aan mee? voor de zwangeren: is jullie vriend/man ook overbezorgt? ik kreeg gister al op mijn kop van hem
Leeftijd heeft er vrij weinig mee te maken volgens mij... mijn vriend heeft al 3 hernia's gehad. Maar dat wil niet zeggen dat het niet verschrikkelijk blijft! Heel veel sterkte Sammie