jeetje een nekhernia ....ook jij kan wel een knuffel gebruiken dus bij deze... was gewoon al om acht uur wakker (en dat op mijn vrije dag) omdat iedereen zijn auto aan het starten was...heeft goed gevroren zeker....was iedereen weg gaan ze van de gemeente een nieuwe glijbaan plaatsen in de speeltuin...radio voor mijn slaapkamer raam...nou ja ben er maar uit gegaan..heb ik nog wat aan mijn dag....
Ohh wat balen Bos, waarom doen ze dat nou altijd als je eindelijk eens lekker kunt uitslapen. Nog plannen voor vandaag?
zoo hehe.. eidenlijk kantoor te pakken gehad.. en wat zijn ze toch lief daar (simone) ze begreep me helemaal.. en leeft echt mee.. ben echt blij met onze kantoor miepen (simone heeft zelf al 2x miskraam gehad) ze zei ook als ik een keer wilde komen praten ik altijd welkom ben enzo..
Het heeft inderdaad flink gevroren, kwam ik vanochtend ook achter bij het ziekenhuis, lag ik daar bijna met de benen in de lucht...
Foto staat in mn album! Beebje is echt nog heeeel klein, maar het is dat grijze vlekje wat je links in die zwarte vlek ziet zitten
@gaby: wel fijn dat ze er begrip voor heeft. @debby: ga vandaag kijken voor een kerstboom met mijn ma... (krijgen wel een mooie glijbaan voor de deur ik zie me zelf al staan hihi over twee jaar haha) is jou mannetje ook zo bezorgt nu je zwanger bent? en bij jou kristel?
@kristel: WAUW...klein maar fijn....en dat je dan al een hartje hoor he prachtig....mijn vriend vroeg nog gister of je wel wat kon zien met zes weken...ga hem gelijk je echo laten zien vanavond
Mijn mannetje is nog niet echt bezorgt denk ik anders ging hij wel buiten roken... Maar als ik aan m'n vingers zit te knabbelen krijg ik wel op m'n donder. En ik heb vanmorgen de auto moeten krabben en meneer zat lekker warm in de auto... hahaha Wat gezellig kerstboom shoppen met je ma! Ik heb dat van het weekend met m'n zus gedaan... Ook erg leuk, maar we waren erg duur uit! Luek is dat hea.. om nu al die voorstelling te maken. Gister bedacht ik me ook dat ik in juni met een dikke buik bij een concert ben. Gelukkig zitplaatsen en niet zo'n heftig concert
@Sammie: Aangezien alles er heel goed uit ziet hoef ik niet meer naar de gyn, ik mag nu een afspraak gaan maken bij de VK Daar ga ik vanmiddag dus voor bellen @Debby: als het precies klopt met hoe lang je zwanger bent nu dan ziet jullie beebje er ook zo uit nu @Bos: Nou, Kimo maakt zich wel zorgen, maar nu alles goed gaat met ons beebje maakt ie zich zorgen om mij, omdat ik steeds zo supermisselijk ben... En of ik dus wel goed genoeg eet enzo... @All: Dat was ik alweer vergeten, maar ik heb van de gyn zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Ik eet namelijk echt heeeel slecht de laatste tijd... Hopelijk werken ze en kan ik gauw weer normaal eten
mijn mannetje zei gister dat ik maar een stapje terug moest doen als ik zwanger ben (ik zei schat geloof dat ik dat ben hoor 8) ). mag niet te zwaar meer tillen pfff...laat het hem maar niet horen dat ik soms twee kids tegelijk til op mijn werk.... maar kan dat nou echt kwaad zwaar tillen?
tja hoe gaat het , heb vandaag een feestje geen zin in ik wil niet gezellig doen.. moet zo werken ook geen zin in ... maar ja hoort erbij dan heb ik vet zin in XXX maar mannetje slaapt nog en heeft een ochtend humeur als ik hem wakker maak )( voor een vlugge.. aangezien ik zo weg moet hihi) verder ben ik nog steeds erg verstrooid ik vergeet alles voel me af en toe nog zwanger .. en dan als ik me bedenk dat het niet zo is ben ik verdrietig buiten dat allemaal ben ik gister heel hard geschopt en gekrabt op me werk dus me hand licht helemaal open niet zo fijn.. maar gaat prima hoor ... of zoiets hihi met jou? hoe bevalt je rose wolk?