Ik denk dat je lichaam het zelf wel aangeeft wanneer het niet meer kan... Goed luisteren naar je lichaam dan komt t wel goed.
kijk je wel uit....ik heb nu bekkeninstabileit.....en geloof me dan laat je liever de kindjes zelf klimmen....en vooral als je zwanger bent....pas goed op jezelf een ander doet het neit voor je....pas als het te laat is
mm das vaag. heb voor de zekerheid toch nog een keer getest.. (Geen idee waarom :S) maar die zegt negatief? iemand enig idee?
met dezelfde urine? en met wat voor test.... @lynn: ja dat lijkt me best vervelend...er zijn heel veel meiden die het niet volhouden bij ons op het werk tot zes weken van te voren....omdat het gewoon te zwaar word...maar op de babygroep kan ik niet altijd de kids zelf laten klimmen... daar ben ik de hele dag aan het tillen...maar heb mijn vriend belooft dat ik maar 1 kind tegelijk zal tillen. en dat ik heeeel ietsje rustiger aan zal doen.... ik ga ook altijd door tot het te laat is hoor ....
Jeetje meisje toch... Jou leven is ook grotendeels behoorlijk heftig hea? Ik ken het wel hoor... Kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt als je je nog zwanger voelt terwijl je weet dat het niet zo is. Op jou werk is het niet echt veilig hea? Werk je met zwaar verstandelijk gehandicapten? Misschien als je nu even doorzet komt de zin later op de dag wel en dan bedoel ik niet de zin in xxx, maar in het feestje en misschien wordt t nog gezellig op je werk! Hahaha Liefs
Roeltje, Heb je eerst ochtendurine en daarna urine gebruikt na het drinken want dat is de urine niet zo geconcentreerd. Heb je foto's?
@Bos: Ja klopt, maar mijn ovutesten klopten niet helemaal met mn temp ofzo... Ik weet t niet meer precies, maar iig snapte ik geen bal van mn eisprong die ronde FF gaf wel een eisprong aan, op dag 17, maar omdat ik op dag 24 al positief testte dacht ik: Nee, dat kan niet zo snel al na eisprong, mn eisprong moet eerder geweest zijn.. Maarja, niet dus. Ik heb gewoon extreem vroeg positief getest! Ben nu trouwens 4 dagen korter zwanger.. @Roeltje: Hmm wel vreemd hoor.. En super verwarrend Heb je geen foto van de testen? @... Ben t alweer vergeten...
dalijk komen lindey, jayden en rachel.. beetje afleiding is wel gezellig.. nu mezelf nog er toe aan zetten om een beetje op te ruimen en mezelf te fatsoeneren...straks ga ik lekker naar m'n moeder.. ff t slechte nieuws vertellen dat ze voorlopig nog geen oma word..
meiden ik ben weg....de afspraak met mijn ma moet ik maar gaan verzetten, want had net een collega aan de lijn die op het punt staat haar spullen te pakken en bij haar vriend weg te gaan omdat hij gewoon zo onbeschoft met haar omgaat....ga haar ff moed inpraten en steunen... spreek jullie later...
ik ga nu trouwens ook beginnen met ovu testen.. t is misschien wel fijn om te weten wanner precies je ei komt.. vooral met wat nu komen gaat... heb er een stuk of 30 besteld geloof ik en als het goed is komen ze vandaag al binnen..
Bij mij komt er geen ovutest meer in huis... ze geven toch vals positief aan.. Wij doen het gewoon om de dag, en dan zien we wel.
@Gaby: als je echt duidelijkheid wilt in je cyclus kan je beter gaan tempen... Ik gebruikte vanaf ronde 1 ovutesten, maar ik wist nooit precies wanneer mn ei nu was... Dus als je t echt wilt weten op welke dag die komt dan kan je beter tempen erbij..
ja klopt ..ik werk met zwaaaaaar gehandicapten... meervoudig verstandelijk en ook nog audiotief .. dus doof en slechthorend spraak en communicatie problemen .. autisme en autisme aanverwante stoornissen .. gedrags problemen....zeer laag niveau.. maar morgen een sollicitatie gesprek in het ziekenhuis @ boss ik heb je knuf met liefde ontvangen
daar ga ik nog wel heel even over na denken.. mijn werktijden zijn zo onregelmatig.. en als ik de vroegste tijd aan moet houden dat ik op moet staan.. moet ik al om 05.15 gaan tempen.. en dat is erg vroeg.. ik denk dat ik eerst maar eens ff ga kijken met ovu testen enzo.. en of dat wel werkt bij mij.. ik ken iemand die is ook onder behandeling in nijmegen en die hoefde helemaal geen tempaartjes of iets te laten zien..ik wacht t gewoon even af.. hoe t allemaal loopt..
volgens me ferti arts .. gaathet niet om de tijd dat je tempt maar het moment.. en dat is gewoon na m,inimaal 5 uur slaap en danik geloof in het eerste half uur dat e wakkr bent ./. nog niet bent opgestaan..geloof ik maar goed dus of je noudagdienst avonddienst of nachtdienst hebt gewoon na je lange slaap