Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ey Lynn! Hoe ist met jou? Voel je je goed en groeit alles lekker?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kom hier ook even snel aanwaaien. Even vluchtig alles doorgelezen maar 'k ben echt net een zeef.
    'k Zal hier zo ook even snel een stofzuiger door m'n huis slingeren en dweilen mag ook wel even.
    Eigenlijk heel veel dingen maar 'k doe 't maar beetje rustig aan.
    Vanavond naar m'n schoonouders, schoonvader is jarig. Manlief moet werken maar probeert vanaf 20.00u vrij te zijn.

Ik kom hier straks wel even weer kijken.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zit thuis....maar morgen ga ik weer 3 uurtjes werken....;) heb veel pijn bij mijn schaambot door de bi...

EVA...provera...die heb ik ook gehad een maand voordat ik zwanger was :)....maar heb geen clomid gehad....en ik was al naar 5 dagen ongi..en moest stoppen met die pilletjes...

Gaby meis een dikke knuffel....
    Dreamer ook

Kris proficiat met het hartje dat is al een opluchting...

Bos wanneer heb jij een echo?

Suus....dat duurt zeker nog lang voor je een echo krijgt...

hopelijk heb ik iedereen even toe gesproken....vergeef het me als het niet zo is...ik doe het uit mijn hoofd..en die is niet zo slim sinds ik zwanger ben!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

jaaa heb de site gevonden en me weer afgemeld.. hopelijk kan ik nu weer gebelt worden

5. gaby1986

kan nog steeds niet gebelt worden .. weet niet wat ik heb gedaan.. ik heb een samsung u600 met touchcreen toetsen.. en als iemand mij belt kan ik alleen kiezen tussen niks en weigeren.. dus ik kan niet opnemen.. en normaal gesproken zie je als iemand belt de naam of de foto.. nu zie ik een plaatje van een computer met de naam eronder.. echt raar.. en heb niks veranderd.... :(

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik zal er dan effe mee naar een telefoonzaak mee gaan.Dit hoort idd niet nee.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn wasmachine overleden is.Lekker balen

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat is de omnia? je met even je provitor bellen die weten vaak wat het probleem is...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaait naar iedereen*

Kom net mn bedje uitrollen na 3 (!) uur slapen....:(

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Heerlijk...
    Ik zal hier eens even verder. Heb de hond uitgelaten, gekamt en de container aan de weggezet.
    O ja en 'k ben op de helft wat betreft stofzuigen... haha. Nu de andere helft nog.

10. gaby1986

zo het is een zooitje in de keuken maar.. t eten staat zover klaar.. half 6 de over aan zetten.. en alles erin doen... en klaar is kees..

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie druk allemaal vandaag :)
    Stofzuigen, dweilen, opruimen...
    En dan kom ik aanzetten met me:
    Ik heb 3 uur geslapen..

Wat ben ik toch ook een lui varken :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Beterschap!
    Hoop dat je er snel weer boven op komt!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo wat een hoop gekletst zeg, moet echt veel bij lezen!

@kristel, wauw, wat ene mooie echo zeg, en wat goed dat het hartje klopt zeg, heb vanmorgen voor je geduimt hoor!

@dreamer, balen da tje zo ziek bent meis, alles tegelijk, is nooit leuk, hoop dat het snel weer wat beter mag gaan!

@gaby, nogmaals een dikke knuffel!

@ryanne, nou zeg, die man van jou, je bent helemaal niet lui, je bent gewoon zwanger!

@debby, de dag nog wel door gekomen meis?
    veel plezier bij je zus vanavond!

@bos, gewoon lekker de vk bellen hoor, des te sneller weet je wanneer je je echo hebt!

@suus, waar ben je vandaag, wel willen je vreugde delen meis!

@eva, wat fijn dat je aan de clomid mag, nu gebeurt er eindelijk eens wat zeg, echt super fijn!

@sammie, een hernia?
    Nou meis, dat klinkt niet best hoor, doe maar een beetje rustig aan he, dikke knuffek voor jou!

@red88, huisje weer helemaal schoon nu dus?

Hier alles oke, mijn temp was vanmorgen weer omhoog gegaan, dus heb echt een super mooie dip
    van 37.2 naar 36.7 en vandaag weer terug naar 37,2!

Verder net uit mijn werk en mijn mannetje komt zo alweer thuis, dus moet maar eens snel gaan koken!

Heb gelukkig toch nog even gedag kunnen zeggen haha!

Eet smakelijk allemaal al vast!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ster,

Mooie temp dip!
    Jij test deze maand positief ;)!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi meiden...

@gaby: wel fijn dat je zoveel steun hebt aan je moeder...heb je tenminste iemand om er over te praten en steun aan te vragen....wel balen dat je auto en je gsm het niet doet (of is dat al weer verholpen?)

@Dreamer: jeetje zeg ben je zo benauwd....Het zit je echt niet mee he...dikke knuffel voor je...

@lynn: ik ga maandag de vk bellen...heb vandaag nog zes testen binnen gekregen...ga zaterdag weer testen ( en waarschijnlijk zondag en maandag weer :) ) en dan ga ik bellen...dus ben benieuwd wanneer mijn eerste echo mag zijn...zou leuk zijn als het dit jaar nog kon maar weet niet of ze nog vakantie hebben tussen kerst en oud en nieuw...

euh.....oh ja wasmachine kapot las ik....dat is ook erg vervelend...tegenwoordig kun je echt niet meer zonder wasmachine...wel een goede reden om je was een keer uit te besteden maar niet echt handig....

ben bij mijn collega geweest en daarna kerstboom gehaald met mijn ma en ja hoor hij staat opgetuigd en al....helemaal leuk en kon best goed mijn mond houden tegen mijn ma moet ik zeggen....viel me niks tegen...had het maandag trouwens wel uit willen schreeuwen hoor toen mijn pa kwam eten maar heb me netjes in kunnen houden...

16. gaby1986

auto is verholpen gsm nog niet.. maar ik zoek het ff niet om vodafone te bellen..

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Ja hoor, mijn gevoel gaat het goed krijgen over dat dit jullie maand is!
    Ben benieuwd! Wanneer wil je gaan testen? :D

@All: Ben er weer vandoor... Misselijkheid begint weer heel erg te komen :(
    Net maar weer een zetpil gedaan maar duurt ff voordat ie werkt...

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kan het niet laten en kom toch weer even langs ;)
    M'n darmen zijn flink aan het rommelen...
    Manlief smste net dat hij om 19.30u vrij is i.p.v. 23.30u dus kunnen gezellig samen naar de verjaardag van z'n pa.
    Wel zo leuk aangezien ik 'm zondag voor 't laatst echt even heb gezien en gesproken. Niks aan die ploegendiensten :(
    'k Hoop hier van 't weekend maar 's aan 't klussen te gaan. Waren van plan de toekomstige babykamer en de logeer/computerkamer af te verven en dan binnenkort laten spacken.
    Dat laatste doe ik denk ik pas als manlief ander werk heeft aangezien we de centjes wel even kunnen gebruiken.
    Hoe doen jullie dat met verven? Stel je voor dat ik wel zwanger ben.. nu maak ik me voor dit weekend nog niet druk om, voor 't zelfde geldt duurt 't nog een poos, maar ik ben al begonnen met gewone verf, dus kan niet ineens met verf op waterbasis gaan verven. En manlief laten verven is denk ik ook niet zo'n optie aangezien we onze benedenverdieping nu binnen een jaar opnieuw kunnen doen.

@Kristel, sterkte met de misselijkheid! Fijn btw nog dat alles goed gaat met de kleine enzo!

@All, ik ga er ook weer vandoor... laterz!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hallo.. Ik was werken vandaag.. hard werken.. maar ben weer lekker thuis nu en heb lekkere hutspot gegeten! jammie.. ik ga daalijk naar Rowwen Heze.. leuk :S mijn vader vind dat leuk en had belooft mee te gaan..
    Mijn vriend is echt super bezorgd.. ik was net lekker met me hondje aan het stoeien (engelse bulldog) zegt ie.. je moet wel voorzichtig zijn.. Doe dat eens niet.. haha..
    En hele tijd zegt ie mama tegen mij.. en hij zei ook tegen de honden dat hij eten ging maken voor de baby .. hij is echt gek geworden.. hahahahaha...

Heb intake en echo pas 26 Januari.. duurt nog heel lang dus..

De tekens op mijn toetsenbord staan allemaal verkeerd.. hoe kan ik dit verandere

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje! Er is weer een hoop gekletst :) Ik heb nog niks bijgelezen. Kwam ff vertellen dat ik vanmorgen een babyboomshop test heb gedaan en net een kruidvat test (onlogische tijd, maar kon me niet bedwingen) en op beide testen begint een superlicht streepje te komen! Dus morgen of overmorgen nog maar eens een testje met ochtendurine en dan test ik misschien toch positief?! :) Wel spannend hoor! Maar aangezien de kwaaltjes heb ik wel het gevoel dat het raak is. Begin nu ook opeens van die duizeligheidsaanvallen te krijgen en af en toe misselijk.. Zou het dan toch al zover zijn?

Ik ga ff bijlezen, maar vriendlief wilde niet dat ik de hele avond op de laptop zit, dus zodra het eten klaar is, ga ik gelijk weer.

liefs

Deel Deze Pagina