Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik zie het volgende week wel hoe het loopt bij de vk... dan heb ik ook al een beetje een geruststelling want ik heb bloed moeten prikken daaruit halen ze natuurlijk ook al dat ik zwanger ben. :) en dan een maand later de echo... Het lijkt wel of ik bevestiging nodig heb van een ander dat het echt zo is :oops:

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel oh oke wel veemd dat dat verschilt dan. test jij nog steeds elke dag? of nu niet meer na gister?

@debby ze was en hele bijzondere vrouw enwe hebben in de zomer besloten dat we een kindje wouden we wouden eerst nog even wachten inverband dat i kin januari klaar zou zijn met mijn opleiding maar toen hadden we zoiets van ze heeft nog maximaal een jaar en wil dat ze dit meemaakt maar toen we week alter terug kwamen van vakantie toen werd ze opgenomen en toen had ze nog maar een paar dagen daarom hebben we het een paar maanden uitgesteld. doet nu wel pijn dat ze er niet is maar geloof dus wel dat ze het weet.

net lekker gedouchd vol me weer heerlijk fris.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Heel normaal hoor... Ik besefte het ook nog steeds niet, ondanks alle kwaaltjes....
    Gisteren toen ik ons kindje zag kreeg ik ineens een klap van besef... Zo van: Wow, er zit ECHT een kindje in mn buik! :confused:
    :)

@Rose : na gisteren test ik niet meer :) Ik heb nu een foto waar ik naar kan kijken hehe

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    haha gelukkig anders zou je nog failiet gaan met al die testen ;) ik kan niet wachen om het hartje van onze beeb te horen
    pff dit word een lange dag wil het zo graag vertellen. en mijn moppie is pas om half 8 thuis :(

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@Rose: Natuurlijk weet ze het... Waarschijnlijk wist ze het eerder dan dat jij het wist. :)

Je ruikt inderdaad een stuk beter rose! :p

@ Kristel: Gelukkig maar... ik dacht al dat ik een beetje gek aan t worden was... ;) Ik heb na die ene dag ook niet meer getest eigenlijk. Ik houd steeds in mijn achterhoofd, als het mis gaat merk ik het snel genoeg. En elke keer wanneer ik naar het toilet ga ben ik bang bloed tegen te komen. :(

Ik denk dat ik daarmee mezelf nog een beetje probeer te beschermen voor de pijn bij een eventuele miskraam.

Liefs

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijn mannetje was pas om 21.00uur thuis op de dag dat ik teste... Erg lang duurt zo'n dag dan! Pffff.. :(

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Nou zwangertjes....lekker aan de klets he?
    Mooie gedachte rose...

Hoe gaan jullie het vertellen aan familie ed?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Zelfs na die echo zit ik nog elke keer te kijken of ik bloed verlies :( :(
    Zwanger zijn is gewoon eng...

@All: Ben er vandoor... Ik ga even plat op de bank liggen..
    Zo vreemd trouwens, als ik lig dan heb ik bijna geen last van misselijkheid, die komt altijd als ik rechtop zit...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Eva: Was die laatste vraag voor Rose... of voor ons allemaal?

@ Kristel: Dat wordt horizontaal leven... ;)
    Zwanger zijn is inderdaad eng... Het kan zelfs nog mis gaan op het laatste moment. :( Nare gedachten... maar we moeten het niet vergeten.

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby...was voor allemaal....
    EN ja zwanger zijn blijft eng...pas na het hartje en als je je baby voelt dan wordt het minder eng...de 12/13 weken voorbij zijn ;)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij gaan het met kerst aan iedereen (onze ouders, broers, zus, opa's en oma's, oudtante en oom, zij zijn namelijk allemaal aanwezig op 1e en 2e kerstdag)vertellen.
    We gaan cakejes versieren met wit glazuur en roze, blauw en witte muisjes. Daarnaast een fotolijstje voor onze ouders met een gedichtje erin. en voor mijn zus heb ik een rompertje ontworpen... :) Omdat ik er zeker van ben dat ze helemaal uit haar dak gaat als ze hoort dat ik zwanger ben.

Dat was het wel zo'n beetje geloof ik! :p

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby ah wat leuk at had ik verzonnen he :p muisjes :p zag trouwens bij de jumbo van die cup cakes die je moet vullen met deeg met steretjes leuk voor met kerst, nog leuker ziu zijn als er een beebje op staad maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
    9 uur dat is idd ook lang dus je kent het :D

@kristel ga maar lekker chillen haha :D ik heb het ook al als ik lig heb ik nergens last van en ga ik zitten dan voel ik mijn buik omdraaien :s heb trouwns allemaal bultjes op mijn voorhoofd :s krijg i kvoor eht eest jeugd puistjes heb ik nog nooit gehad :( maar ja beetje camoflage en het is weg :D

ik weet echt nog niet hoe ik het ga vertellen aan onze oudes broertje en schoonzus :s misschien met kerst maar misschien ook pas in januari maar ja dnek dat kerst leuker is maar is al zo snel en ze komen er toch wel achter als ik geen wijntje of champagne met de feestdag drink. en hoe weet ik nog niet misschien ook wel dor iets lekers te maken of een soort kado met dat ehbo gedoe :D

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    mijn broertje die vertrekt 1 maart naar afganisan dan ben ik ook jarig 3 maart en dan ben ik 15 weken als ik het pas met 12 weken vertel kan hij er maar 3 weken bij zijn want komt ook rond de uitgerekende datum trg van afganistan hoop echt dat hij er dan is :D en veilig terug komt (hij doet berm bommen zoeken) ga nu ff met de hondjes uit.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik kan absoluut niet tegen dingen verbergen, ga dan heel lelijk/onverschillig tegen mensen doen. Dus 12 weken wachten gaat me echt niet lukken hoor! hahaha

Super goed idee van jou die cakejes!
    Ik heb wel leuke versiersels in pasteltinten gezien... maar helaas geen babytjes om er op te plakken. :( En om nou zelf met marsepein aan de slag te gaan vind ik ook weer zo wat... :p Daan vond t al veel werk om die cakejes alleen al te versieren. hahaha :) Luie donder!

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Je kan eetbare baby's als versiersels kopen online!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

link link link!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Wat zie ik daar ineens... ROSE GEFELICITEERD!!!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Is emo vandaag, bijna iedereen raakt zwanger... en ik blijf achter..*

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nu je geholpen wordt zal ook jij snel aan de beurt zijn Sammie... We duimen allemaal voor je!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij worden nog steeds niet geholpen hoor...

Deel Deze Pagina