Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Kruidvat is erg gevoelig maar ik hoor vaak dat ze ook vals posi aangeven....en clearblue heeft veeel hcg nodig om posi te zijn!

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hmmm nou ja als je maar alles goed binnen krijgt toch? dan is het goed. ikmoet echt niet gaan afvallen zou niet goed zijn weeg net genoeg

ga even mijn lasagna eten

@kristel hey slaap kop slaap je nou nog? hihi

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ben weg ga nu naar het politie buro ben benieuwd

tot vanmiddag

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @eva echt? Vals positief ik heb hem zondag ook gedaan en toen was er niks te zien en ze zijn ook niet voorgedrukt maar hopelijk is die niet vals positief

Ben nu aan t wachten op het politie buro

@ kristel jij had het toch eens over gedraaide baarmoedermond?ik wou net voelen is die nergens te bekennen ?

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ rose....het kan dat ze vals zijn maar eigenlijk kan dat met zo vreselijk veel testen...heb je trwns een foto van je test?
    Ga er gewoon lekker vanuit dat het wel goed zit...morgen een cb digitaal doen...dan komt het vast allemaal helemaal goed!

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @eva ja die staat op pagina 1614 en dan is het de onderste test de bovenste is van zondag en daar is nog niks op te zien.

net op het politiebureau geweest stelde niks voor moesten wat zinnen duidelijk weten :S stond niet geheel in het rapport..
    ik heb de hele tijd steken en een trekkerig gevoel in mijn lies en onderbuik echt vreemd hopelijk betekend dat goed nieuws

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik hoop met je mee meis....en ja die is wel positief...goede duidelijke streep!
    Dus je mag het wel geloven hoor....en nu nog een duidelijke zwanger in het cb digitaal schermpje en je mag gillend en lachend de komende 8 maanden door! ;)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

@Rose: Ik was idd aan het slapen :p

@All: Ben moe... en heb honger... ga even proberen iets naar binnen te krijgen.. al is t maar een droog beschuitje :(

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @eve ik hoop het ook maar cb digi daar hoor ik dus meer slechte verhalen over (vals posi, iets met eiwitten ofzow) en die zijn minder gevoelig..
    denk ook dat ik gewoon nog de kruidvat testen ga halen hoor. lekker betrouwbaar geen voorgdrukte lijnen lekker simpel daar hou ik van en nog is goedkoop ook.

@kristel goeiemorgen :p ik heb net lasagna op maar heb alweer honger. is jouw buikje trouwens net o als op de foto nu of al groter?

heb net wat kruidvat testen foto's zitten te bekijken en ze zien er vaak het zelfde uit als die van mij en die vrouwen hebben nu een prachtbaby of een dikke buik dus :D voel me er wel goed over. zo lekker sporten ga wel rustig aan doen en misschien ff zwemmen maar heb me haar net gestijld vanochtend meot ik het weer opnieuw doen :( rot haar

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga lui doen met t eten.. Ga een zak spaghetti van Knorr maken, waar je dus 500ml water bij moet doen en de rest door het fornuis moet laten doen :p
    Hopelijk ga ik het binnenhouden...

@Rose: Mijn buik is eigenlijk nog hetzelfde als op de foto... Soms wat platter, soms iets boller, het wisselt heel erg.
    Denk dat t nog wel even duurt voordat mn buik echt gaat groeien:(

@Sammie: zo jij bent flink afgevallen dan de laatste tijd!
    Je eet niet anders dan eerst?
    Misschien door de stress dat je afvalt....?

@Debby: Hou je t nog vol op je werk?

11. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik wou dat ik zo kon afvallen.Ben namelijk 30 kilo te zwaar,dus er mogen bij mij wel wat kilo's af hihihi.En ik rook dus ik ben niet echt gezond.

12. @ rose GEFELICITEERD
    Ik heb op de dag dat ik getest heb beide testen gedaan (kruidvat en digitale van Cb) en beide gaven ze positief aan.

@ Sammie hele dikke knuffel voor jou.
    Ook voor Eva!

2009 wordt jullie jaar zodat we allemaal samen zwanger zijn

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne dankje :d ik zie dat jij ook lichte strepen had in het begin met kruidvat, zal bij mij dus ook nog wel duidelijker worden.

net de verloskundige gesproken en die verwijst me nu door naar de gynaecoloog :( wil helemaal niet in dat medische gedoe :( wil gewoon leuk een verloskundige die mij begeleid en niet zo op deze manier

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Een gynaecoloog is best fijn hoor!
    Die houden je over t algemeen beter in de gaten dan een verloskundige, ook zal je hoogstwaarschijnlijk vaker echo's krijgen.
    Dat is toch mooi? :D

Ik ben nu alweer misselijk van mn eten... Ga dus maar weer op de bank liggen...
    Pff :(

15. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Leuk he zwanger zijn hihihi :)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Rose gefeliciteerd :D

Enne Sam .. hier nog 1 die achterblijft zoals Eva al aangaf ;)
    Net als Agneta en Sterretje en nog wat anderen.

Ik gun het iedereen absoluut, maar het steekt soms wel dat wij gewoon geen kans hebben.
    Wachten op je nod is al heel moeilijk.
    Try waiting for 3 months to hear if you can ever get pregnant from your own husband ;)
    Maar ja, wat doe je eraan he!
    Kan wel gaan zitten sikkeneuren elke dag, maar daar heeft niemand wat aan.
    Probeer dus maar positief te blijven, hoe moeilijk dan ook.
    Zeker nu ik al 2x ziek ben achter elkaar is positief zijn heel moeilijk.

Zo, dat moest er even uit hoor dames :)

Hoop dat alle zwangeren snel iedereen aansteken met het zwanger zijn virus! :D

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Allemaal nogmaals gefeliciteerd!

Dreamer, dit is best wel zuur voor jou, meleven met de anderen, maar zelf ook weten dat er bij jou weinig kans is dat het op de natuurlijke manier lukt. Ik weet ook niet zo goed wat ik daarop moet zeggen...

Rose, gynaecoloog is helemaal niet erg! Je krijgt dan om de paar weken een echo...

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

zo deze maand is echt een beetje te zwaar voor mij, ja @ dreamer voor jou lijkthet me nog erger aangezien jij al duidelijkheid hebt ..ongewenst dan wel )
    maar jeetje iedereen is zwanger het is wel heel moeilijk hoor

maar wel gefeliciteerd ROSE
    geniet er maar van meid...

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey ladies.

ik kan me wel een beetje goed verplaatsen in dreamer. samen met gaby, knarboor en dreamer (sorry als ik iemand ben vergeten) zit ik ook in de medische molen om te proberen zwanger te raken. vind het echt super voor de meiden die zwanger zijn en hoop ook echt dat het allemaal goed gaat, maar het is soms wel een beetje dubbel. maargoed ons jaar wordt gewoon 2009 dames...

oja heb net een auto gekocht! morgen gaan we m ophalen. ben helemaal hieperdepieper.

grtz suus

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Beetje dubbel dan he...
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is!

Ik had vanmiddag even beetje buikpijn, net alsof ik ongesteld moet worden maar iets lichter. En nu af en toe steekjes in m'n linkerlies. Dat heb ik al sinds een week ofzo.
    Ik heb even niks onthouden... sorry!

Ga hier even vriendin bellen en mag bij de buurvrouw eten. Scheelt mij weer koken en manlief is toch werken.

Ben er vanavond wel even weer.

Doei doei

Deel Deze Pagina