wij hebben een eensgezinswoning (huur) met 3 slaapkamers en een zolder met vlisotrap. de woningbouw is niet moeilijk dus waarschijnlijk krijgen we goedkeuring als we een vaste trap naar zolder zouden laten plaatsen weer een extra slaapkamer... ik ga trouwens ook mijn bedje opzoeken, ben weer ontzettend moe en moet morgenochtend de boodschapjes in huis halen, samen met de oudste (2 jaar) van een vriendin van mij waar ik morgenochtend op pas Truste....
He Agneta, Weer een eengezinswoning ook uit 2001 ( 1 straat verder dan huidige straat ) Deze is echter een halve meter breder en heeft een zolder, dus in totaal 5 slaapkamers Slaap lekker Stephanie
Hihi, ja klopt! En we mogen ons best dan wel doen om alle kamers vol te maken We moeten eerst kijken of het wat is hoor. Misschien valt het wel heel erg tegen. Agneta... mag ik jou wat vragen?
Wij zijn net begonnen met zwanger worden, dus ben nog niet van alles op de hoogte maar wat is Clomid? En hoe lang zijn jullie al bezig?
wij zijn nu 14 maanden bezig. clomid is een soort hormoon wat je krijgt van de gynaecoloog om bijv een eisprong op te wekken. meestal krijg je clomid als je pcos hebt. dat houd in dat je te weinig hormoon aanmaakt om een eisprong te krijgen. bij mij is het dus zo dat mijn eitjes niet groeien en dus geen eisprong heb en ook niet ongi wordt. de clomid die stimuleert de eitjes en je baarmoederslijmvlies om te groeien zodat je een eisprong krijgt. snap je het nog een beetje? hahaha
Ja ik snap het. Dus jij ben na het stoppen met de pil nooit ongi geworden? Vanaf wanneer wordt er dan gepraat over IVF?
zo 13 pagina's verder.... ff regeageren nog voordat ik ga slapen..(sorry heb niet alles gelezen) @rose: yeeeh gefeliciteerd meid @roeltje: jeetje zeg dat is lekker verwarrend...wil je niet alle hoop ontnemen hoor maar heb zelf vorige keer ook vals positief getest met de cb digitaal...hoop dat het bij jou wel gewoon raak is...en dat de andere testen gewoon van slag zijn.. @sammie: lieve schat jij raakt ook zwanger...blijf positief....bij mij was het ook ronde negen he en jij bent vast eerder... @Dreamer: dikke knuffel voor jou.... @Gaby: vind je het niet vervelend dat iedereen het weet al op het werk... @kristel: mijn grote respect meid dat je gestopt ben met roken...ik ben apen trots op je... @agneta: dikke knuffel ben blij dat je er weer bent hoor en dat je je weer beter voelt.. het is weer veel te laat geworden door dat bijlezen dus ga gelijk weer weg... slaap lekker...ben er mogenmiddag nog wel ff denk ik ...moet van zeven tot 1 werken en om half vier trouwt mijn vriendin en daarna het huis versieren dus tot later... truste allemaal..
nee na het stoppen met de pil duurde het 3 maanden voor ik weer ongi werd en daarna helemaal niet meer. toen ben ik naar de gyn gegaan. wat we nu doen is iui en ik weet het niet zeker maar ivf is pas als je kunstmatig geinsemineerd wordt enzo geloof ik. maar dat weet ik niet zeker
Ach, moet je ook nog niet over nadenken! ik hoop dat het snel lukt! Ga ook stoppen.. mannetje komt zo eindelijk thuis (etentje met werk ) Slaap lekker en tot morgen weer!
ik heb even niet bijgelezen kom even vertellen dat de avond echt geslaagd is heb het verteld boven in het reuzenrat en hij schreeuwde keihard ik word papa hoor je die mensne naast ons in zo'n bakje gefeliciteed haha en hij had de tranen in zijn ogen staan zo lief ben heel gelukkig en blij dat i khet eindelijk kon zeggen. heb 2 zw testen van kruidvat gehaald 2 voor 5 waren op dus heb die andere 2 voor 7,50 zijn die goed? had trowuens nog een hele leuke rammelaar gekocht en een leuk mutje met een kroontje zo lieff ga nu slapen weltrusten en tot morgen
goedemorgen allemaal.. bos: nee vind het helemaal niet vervelend... ze zijn juist er lief voor me.. rose: wat leuk nou vandaag werken van 9.00 tot 18.30 dus een lange dag.. maar ja daarna lekker weekend.. fijne dag allemaal..
snap er niks meer van:S... weer negatief getest.. heb de huisarts gebeld, kan vandaag langskomen...gaat ie bloed afnemen ofzo... enige positieve is dat ik gister voor de allereerste keer heb gesolliciteerd (mn baantjes kwamen altijd aanwaaien, haha) en ik ben nog aangenomen ook haha..! sorry moest ik ff vertellen....