@roeltje: wat voor werk? gefeliciteerd! @gaby: das een lange dag.. pff.. ik hoef vandaag maar gelukkig een dagje van 9 tot 1.. Hoe is het nu met je?
callcenter... weet nog niet voor hoeveel uur, maar denk tussen de 20 en 30 uur per week... pff mazzel he, ik moet van 12 tot half tien
suus: gaat wel weer.. beetje wennen aan het idee.. dat echt nog wel even duurt voordat ik zwanger kan worden.. en dat het via het ziekenhuis moet.. maar goed dat ik niet zo bang ben voor naalden als jij he
nou ik ga, ff bij de huisarts langs...hoop dat het goed nieuws is dat ie te vertellen heeft.. hoe lang duurt het normaal voor de uitslag van het bloed er is? of je zwanger bent of niet?
Goedemorgen! @ Roeltje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan... mare wat balen zeg die onzekerheid over wel of niet zwanger.... wordt je gek van. ik hoop echt voor je dat het raak is... ik ben er zo weer weg van, ga zo de boodschapjes halen samen met mijn moeder (die woont aan de overkant en we doen altijd gezellig samen de boodschappen ) gelukkig lekker vrij vandaag maar wel een drukke dag...
Hey Rose, Wat leuk zeg dat hij zo reageerde... krijg er tranen van in m'n ogen. Maar dat krijg ik op dit moment van wel meer dingen. Nogmaals gefeliciteerd lieverd! Liefs Debby
ZO ff bijgelezen....! Welcome to all the new girls...! @ dreamer....probeer ergens hoop te houden meis...het is vreselijk moeilijk...maar blijf ergens hoop vandaan halen! @ roeltje...wat vervelend dat je nog geen zekerheid hebt....maar wel gefeli met je nieuwe baan! @ gaby...werk ze...ik zit ook al netjes achter me bureautje! @ rose....wat fijn dat ie zo lief reageerde...echt super!
@ Roeltje: gefelicieerd met je baan! @ Stefanie: gezellig boodschappies doen met je mams! Wij wonen 30 min rijden van elkaar vandaan... Soms best vervelend vooral als je gewoon even je moeders schouder nodig hebt. Zaterdag gaan we wel samen boodschappen doen, alvast de houdbare dingetjes voor de kerst. @ Eva: Goedemorgen! Hoe gaat t met je? @ Gaby: Werkze meid! @ Suus: lekker zo'n half daggie werken! @ de rest: Ik zal zo even terug lezen... en proberen te reageren. Heb namelijk alleen deze pagina gelezen Met mij gaat t trouwens erg goed, mijn eetlust is weer helemaal terug. Af en toe nog een vlaag van misselijkheid. Ik ben minder stil... kan weer lekker lachen. Ben echt gelukkig met m'n mannetje en ons wondertje!
@ Bos: Veel plezier vanmiddag bij de bruiloft! En verder lees ik niet meer terug hoor... wat een geklep hier zeg! BTW Het is weer vrijdag.. dus jullie mogen me de dag weer doorslepen. Het is dan altijd zo rustig op m'n werk... Liefs
Hoi allemaal Heb even geen tijd om terug te lezen of te reageren... Moet douchen en daarna weg, naar acupuncturist. Ben benieuwd of zij wat kan doen tegen de onrust EN de misselijkheid! Maargoed, kwam dus even goeiemorgen zeggen GOEIEMORGEN!
@ debby...hier gaat het wel goed...heb last van hoofdpijn al sinds gisteravond...en last van me buik...maar ja zal wel komen van de provera ofzo! @ kristel...goedemorgen....en succes meis...hoop dat de accupuncturist je kan helpen!
@ Eva: Wat vervelend zeg die hoofdpijn... Zou goed kunnen indd dat het door de Provera komt. Het is toch iets wat heel wat doet met je lichaam. Hoop dat het snel weg trekt. Wat doe jij eigenlijk voor'n werk? Omdat je net zei dat je ook alweer achter je bureautje zit. Liefs
goeiemorgen meiden! ben net uit me bed gebeld door mijn zus of ik heel even op wilde passen dus nu is de jongste bij me. eva zou bes kunnen van de provera heb ik ook gehad. kristel succes bij de accupunctuur! ik hoop dat het helpt! gaby het is idd niet leuk als je via een ziekenhuis zwanger moet worden al het spontane is er vanaf maarja je weet waar je het voor doet ik woon 1 min van mijn moeder vandaan en wij doen elke vrijdag samen boodschapjes. en ik help haar dan altijd met het huishouden.
goeiemorgen allemaal, ik was pas om half 10 wakker pff ik was zo moe van gister en eergister waren 2 lange dagen. @kristel ben jealweer terug ? hoe was het ? lijkt me echt gaaf om dat zelf een te doen. @debby goed dat je weer wat eet @roeltje jeetje wat verwarrend hopelijk zijn die testen gewoon nog niet zo gevoellig. @all die met hun moeder boodschappen doen gezellig hoor ik doe het liever in mijn eentje lekker treuzelen maar ja zal oo wel snel voorbij zijn als de kleine er is dan moet ik ook maar beetje opschieten. de kwaaltjes die ik nu heb zijn: flagen van misselijk, pijn aan mijn tepels, droge ogen en steekjes in mijn buik. ik heb vanaochtend dus nog een test gedaan en daar kom ik niet onder uit weer een 2de streep te zien en deze keer echt duidelijk hoe is het hier?