Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gemeen hea?!?! ;)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :sad: Heel gemeen ;)..

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heejheej!
    Hoe is het hier! ik ben lekker thuis.. ga zo nog even de verwijsbrief van gaby ophalen.. Heb vandaag weer een echt misselijke dag .. bleh.. :(
    Maja.. hoort erbij he..!
    Is roeltje al bij de HA geweest..!
    Hopenlijk komt je ei snel sammie.. kun je weer verder!
    Ik heb wel een goede band met mijn moeder.. wonen in het zelfde door en zien elkaar wel af en toe.. echt niet elke dag maar dat komt omdat we allebei een eigen druk leven hebben..
    ik moet eten maar heb geen zin om iets te maken :p

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemiddag sammie

ik moet echt flink aan de slag vanmiddag moet de poster en uitnodigingen maken voor de dierenbingo op de boerderij die ik organiseer en voor volgende week zondag moet ik een hele activiteit uitgewerkt hebben ga knutselen is zo'n kerstmiddag dan en dan heb ik het lokkal vor de kinderen en gaan we kerstballen en engeltjes met wc rollen enzow maken.. maar moet dat dus allemaal vanmiddag klaar hebben.

fijne dag all

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    dat word nog hard werken dan :p veel plezier!

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Veel plezier Rose!

Maak er wat van ;)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Fijne dag!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

De misselijkheid zal nog wel erger worden Suus... ;) Lief dat je die verwijzing voor Gaby gaat ophalen. :)

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wou even wat kwijt ;)..

De vrouw van Edwin zijn collega ligt al een tijd in het ziekenhuis omdat ze al vanaf 7mnd weeen kreeg (ze is in verwachting van een 2-ling).
    Ze heeft al een paar keer weeen remmers gehad, en als de weeen deze week weer komen worden ze gehaald omdat 1 een achterstand in de groei aan het krijgen is.
    Ben best wel benieuwd hoe het nu gaat... en hoop dat alles goed komt!
    Als ze gehaald worden moeten ze nog wel 1 mnd in de couveuse.
    Ik gun het ze echt na al die jaren niet lukken...

Het zal mij best moeilijk lijken, eerst een paar weken in het ziekenhuis liggen en dan wanneer de kleintjes er zijn nog elke dag heen en weer te rijden...

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @rose: leuk man die reactie van je vriend....test is overduidelijk ja....gefelciteerd nogmaals..

@boodschappen doe ik altijd alleen....maar mag nu niet meer van mijn vriend...pfff mag niet meer te zwaar tillen van hem dus gaat hij vanaf nu elke week mee....weet niet of ik daar heel blij mee ben want in mijn eentje schiet ik altijd veel meer op maar ja het is lief bedoeld....alhoewel ik het overdreven vind maar mag er niet tegen in gaan van hem...

zo nu nog ff de laatste twee pagina's terug lezen... en dan strakkies naar de bruiloft (nou ja ze gaan alleen handtekeningen zetten hoor verder niks bijzonders....ja uit eten met famillie kunnen wij het huis lekker versieren....)

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @roeltje waar zit je.....ben benieuwd naar de uitslag...hoop dat je die vandaag al krijgt....vaak als je in een ziekenhuis met lab aanwezig laat prikken krijg je dezelfde dat nog de uitslag...als ze je bloed op moeten sturen naar een lab kan het helaas soms wat langer duren...duim voor je...

allemaal een gezellig weekend voor de boeg lees ik...ik ga morgen mijn huis aan kant maken...'s avonds verjaardag van mijn zwager (ben benieuwd want zijn moeder ziet vaak aan het gezicht van mensen of ze zwanger zijn dus als ze maar niks zegt)
    zondag nog geen plannen....lekker rustig dus..

heb gister flessen champagne besteld met een zelfgemaakt etiket met daarop de tekst .. ik ben nog maar heel klein, maar over zo'n 34 weken zullen jullie mijn opa en oma zijn (en ook oom en tante voor mijn zus en zwager..) mag ze dinsdag ophalen bij de hema en met kerst gaan we ze geven aan mijn ouders en mijn schoonouders en mijn zus en zwager...

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Bos,
    Lekker gewerkt?

Mijn ventje is er bijna nooit wanneer ik boodschappies doe, dus ik doe het meestal gewoon alleen. Het scheelt dat ik bijna elke dag een beetje haal... dus echt zwaar tillen hoef ik niet te doen.

Veel plezier zo! (met het huis versieren en misschien een kleine party daarna :p)

Liefs

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja zeker lekker gewerkt....was niet zo druk op het werk en hebben nog een beetje kerstversiering opgehangen en lekker geknutseld met de kids..... ik doe altijd de boodschappen voor de hele week dus best wel wat....

kom jij de dag een beetje door op het werk...

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Die flessen champagne zijn ook een leuk idee... Ik moet nog niets hebben voor Daan zijn broertje. Hij is nu 21 ongeveer. Maar hij is heel lang van huis weg geweest, dus we weten absoluut niet meer wat hem interesseerd. :(
    Ik denk niet dat hij het boeiend gaat vinden dat hij oom wordt ofzo. :( :( :( Leuk zeg kerst... met al die kadootjes....

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks...je kan ook een etiket maken voor rode wijn of witte wijn...vond het wel grappig...
    nou werkse nog ik ga ff omkleden.....
    doei

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ehmmm niet echt... ben aan t zoeken naar kadootjes. Terwijl ik eigenlijk een verslag moet uitwerken en nog een agenda voor een vergadering moet opstellen. Maar ik heb het concentratievermogen van een goudvis. hahaha :)

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    als wij zwanger zijn gaan we het vertellen dmv beschuit met roze en blauwe muisjes en dan in een taartdoos en dan zeggen hebben lekker wat meegenomen voor bij de koffie ;-' maar ja nu eerst maar es zwanger worden

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    is ook een leuke manier.. ik ben even ervandoor. de verwijsbrief van gaby ophalen! doeg.. tot zo!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Erg leuk... maar t gaat meer om een kerstkadootje voor Daan z'n broertje. :( Met een eventuele knipoog naar de zwangerschap.
    We moeten voor iedereen aan zijn kant van de fam, die op 2e kerstdag aanwezig zijn bij zijn ouders een klein kadootje meebrengen. :(
    In totaal zijn dat 7 personen, waarvan ik de helft niet echt ken.

of was het voor Bos bedoeld... ? :oops:

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Heb vluchtig een beetje gelezen..

@Bos: Leuke manier om te vertelle nzo met die flessen!

@Rose: Mooie testen :D

@Suus: Ik hoop dat je misselijkheid niet erger wordt..!

@Debby: Bijna overgegeven vandaag? :(

@All: Nou, heb dus acupunctuur gehad vanohtend.. Je voelt er echt helemaal niks van!
    Na 10 minuten heeft ze de naalden weer eruit gehaald want ik reageerde er volgens haar heel heftig op (ik werd ineens kotsmisselijk en draaierig ;)).
    Maarrehm...
    Ik heb gewoon gegeten toen ik thuis kwam! :D
    Kippensoep met een pistoletje met ham en een glas verse sinaasappelsap :D
    Het lijkt dus te werken! :whistle:

Deel Deze Pagina