Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goed zeg.. dat dat werkt.. maar het is echt niks voor mij.. ik ben echt als de dood voor naalden

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik denk dat ik mijn moeder op de hoogte breng van mijn zwangerschap (als het zover is) door een slabbetje te geven waar op staat:

de liefste oma is toevallig wel MIJN oma...

voor mijn schoonouders moet ik nog even iets anders verzinnen... heel eerlijk gezegd gun ik mijn schoonmoeder zo'n slabbetje niet want ze is niet de liefste oma...

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik had spaarpotjes gegeven! met daarin een foto van de testen! :p konden ze vast gaan sparen :p

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ kristel ik geloof daar best in, heb wel is vaker gezien op youtube filmpjes enzow. goed dat je weer kan eten meid.

@stephanie haha ja das nou jammer he, oma's moeten het ook gewoon verdienen. :D

ik heb ook een beebiesite gemaakt zoals jullie kunnen zien en heb er ook al watleuke babyspulletjes op gezet wat ik al heb gekocht/gekregen en de rest staat inopslag heb namelijk nog een romper met koeienprint en een zwarte van die lijn van bon jovi met rockstar maar die heb ik niet bij de hand

heb net alles afgegeven bij de boerderij merk echt als ik snel loop dat het begint te trekken in mijn buik dus moet ik een versnelling lager gaan :D
    ik heb net ook bij de kruidvat van die pilletjes gehaald voor moeder en baby die van 100 voor 15 euro ofzow , ik heb ook nog bij de etos gekeken om die andere te halen van etos merk zwanger zijn maar waren er weer 2 per dag en waren 7 nog wat voor 60 dus daar doe je maar 1 maand mee die ander hoef je er maar 1 per dag en dat is voor 3 maanden dus heb ik die maar gehaald.

wij zijn nog aant twijfelen of we het met kerst gaan zeggen want dan ben ik pas 6 weken, maar het lijkt me wel heel leuk om dan te vertellen en ze gaan eht wel aan me merken als ik geen alcohol drink (niet dat ik zo'n zuipschuit ben hoor) maar drink altijd wel wat wijn of champagne :D hmmm en nu dus niet en daar gaan ze echt wel naar vragen.

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh wat leuk suus :D is idd ook meteen handig, ik heb super veel ideeen maar weet echt nog niet hoe of wat. we gingen zowieso geen cadeau's met kerst doen maar dit zou dan toch wel leuk zijn :D maar mijn vriend twijfelt eigenlijk, die wil het liever nog even delen met ons tweeen/ drieen:D

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wij wilden het iedereen vertellen.. als het dan mis mag gaan dan hebben we heel veel steun van de mensen om ons heen.. iedereen weet het al :p ook mijn collega's enz... Ik kan dat echt niet voor me houden :)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Vraag zich af waar Sterretje is.. *

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus ja dat is ook wel zo wil zo graag dat het 9 januari is il ons beebje zien en horen :D

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wij mogen pas 26 jan een echo :( duurt nog zo lang!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Leuke babysite! Heb al meteen een berichtje achter gelaten hoor ;)

@Suus: Leuk idee met die spaarpotten!

@Sammie: Ja idd, ik ben ook al steeds aan t kijken of Sterretje al geweest is...

@All: Ik ga weer eventjes op de bank liggen.. Ben zooooooo moe..

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ohh dat duurt inderdaad nog erg lang suus! balen.
    waarom moet je zo lang wachten?

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel ik ga meteen kijken, ik heb een vraagje he als je geen banner hebt op de site (heb nog geen betaald account wil ik volgende week doen ofzow) kan ik me dan wel als vriendje bij iemand aan maken? snap het niet helemaal

@suus ja dat is idd wel heel ver weg nog en dan bij je al 11 weken ofzow pff maar dan zie je ook wat he, ik krijg de 2de dan al bijna ik moet meteen om de 4 weken dus met 12 weken ook weer :D

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ze zeiden dat dat normaal was.. bij 11 weken.. omdat ze anders toch nog niet echt iets konden zien :S
    Is dat dan niet normaal zo laat pas?

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    toen i kgister de vk an de lijn had zei ze normaal komen ze dan over 3 weken dus dat is 7 weken en bij de gyn is 4 weken normaal en bij 8 weken dus heel normaal dat je je eerste echo hebt wel inwendig heb ik gister vernomen en dan horen ze toch ook al het hartje kijk maar naar kristel die had hem met 6 weken maar dat is echt vroeg.
    ik zou niet kunnen wachten hoor tot 26e

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ze doen daar geen inwendige echo zei ze

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Een vroege echo
    Als je zeven weken zwanger bent, kan er al een echo worden gemaakt. Niet via de buikwand, maar via de vagina. Als een soort knipperlichtje kun je dan op een scherm het hartje zien kloppen. Zo'n vroege echo wordt alleen gedaan als er een reden voor is. Bijvoorbeeld als je eerder een miskraam hebt gehad, als er vaginaal bloedverlies is of als je je echt verschrikkelijk ongerust maakt.

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb eigelijk nog 2 vraagjes.. tot hoeveel maanden mag je vliegen? en mag je gewoon over in zwemmen als je zwanger bent?

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh oke ja kristel is toen ook naar de gyn gegaan en die had er en omdat ze meerdere miskramen had en ik moet eerder omdat ik hartpatient ben dus dat kan wel kloppen.
    ik ga nu ff eten maken tot straks

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zou willen dat ik eerder mocht.. dan heb je toch meer zekerheid als je een hartje hoort!

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik weet niet tot hoeveel weken je mag vliegen dat verschilt per maatschappij. maar ik geloof tot een maand of 7.

wil je nog op vakantie gaan?

Deel Deze Pagina