Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mijn schoonmoeder is niet zo lief op t moment... mijn post is daar een tijdje aangekomen en ik heb nog niet overal mijn adreswijziging doorgegeven, nu lag er vandaag weer post voor mij (1 tijdschrift waarvan ik dacht dat ik die niet meer zou krijgen) en mijn vriend was er vandaag even, zegt ze tegen mijn vriend keiboos: ADRES WIJZIGEN WANT VOLGENDE KEER GOOI IK HET WEG... pff waar je last van hebt.... wordt nog gezellig 2e kerstdag komen ze bij ons... kijk er nu al tegenop.
    ow en van de week nog zoiets, ik had een kerstborrel met het werk dus mijn vriend ging weer een keer bij zijn ouders eten (dorp verderop) en hij had de hond meegenomen, nou die kon hij dus mooi terug gaan brengen want onze hond is te druk :S ze hebben zelf ook 2 van die stuiterhondjes....

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    mijn zusje gaat in spanje stagelopen en had belooft een keer langs te gaan!

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wie gaat er nog meer naar de 9 maandenbeurs.. ik heb al kaartjes voor de huishoudbeurs.. dus ga ook maar gelijk naar de 9 maandenbeurs

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wanneer is de 9maanden beurs?

en wanneer wil je naar je zus gaan? wel leuk om langs te gaan hoor!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ikke, heb ook kaarten besteld (voor 30 nov, toen was het 2 voor de prijs van 1) wij gaan waarschijnlijk zondag en jij?

het is van 18 t/m 22 februari toch?€

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ suus snap je laatste vraag niet over zwemmen, ik wil ook nog misschien in april op vakantie turkije of italie dus ga ook nog misschien vliegen. Mijn droom is om met een dikke buik in een warm land in de zee te staan. Ik wil ook wel naar de 9 maanden beurs maar dacht dat tie al geweest was. Wanneer is dat dan en waar? Kan me voorstellen dat je eerder gerust gesteld wilt worden.

@ stephanie hmm rare schoonmoeder je hebt van die mensen die zich echt om niks druk maken, mijn schoonmoeder is echt heel lief soms te lief en heb ook een goede band met mijn eigen moeder. Gelukkig maar, maar heb ook ooit een schoonmoeder gehad die was echt from hell gelukkig is dat m niet geworden

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mijn schoonmoeder is ook net leuk heb je ook niets aan ze kijkt nooit naar ons om en het is een viezerik. ze is nu heel ziek. misschien wel gemeen dat ik het nu zeg. maar ja je krijgt ze er maar bij he;)

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ agneta ja dat is waar ik heb echt geluk met de mijne, denk dat mijn schoonmoeder echt gaat huilen van blijdschap als we het vertellen

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ohh dat is wel echt super.
    mijn schoonmoeder wil ook wel graag oma worden hoor maar ja we zien haar nooit.
    ze weet ook dat we bezig zijn en dat het niet lukt enzo, en nu heeft ze dat aan heel haar familie verteld:-$ dus daar baal ik echt van.
    kwamen we van de week sinterklaas vieren bij opa en oma wet iedereen het en vind iedereen ons "zielig"omdat het niet lukt dus allemaal vragen.

en bedankt hoor schoonmoeder! heel fijn.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mijn schoonmoeder zou het uiteindelijk ook heel leuk vinden hoor maar eerst zou ze zeuren dat het te vroeg is en dat we het niet aankunnen, zowel financieel als geestelijk en lichamelijk enzo...

ze bemoeit zich overal mee en als mijn vriend en ik een keer iets niet doen zoals zij het in gedachten had dan is ze pissig..

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sterretje! :smile:

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Waar? :D

(ben er heel even, even kijken of sterretje getest heeft ;))

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Nee ze is er nog niet, ik dacht roep haar even ;)...

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @agneta jeetje daar zit je ook niet op te wachten zeg vind niet dat je dat moet vertellen aan iedereen.

@ stephanie dat deed mij eerst echt veel bij mijn ex schoon moeder maar daarna dacht ik val dood werd gek van dat mens met haar bemoeizucht mijn ouders moesten hun ook echt niet en die kunnen normaal met iedereen op schieten maar mijn ex spoorde naderhand ook niet die had ze niet allemaal op een rijtje. Nu heb ik een super lieve vriend kan het me niet beter voorstellen, mijn pa belde net nog naar mijn schoonvader voor het adres vanwege kerstkaarten en die hebben echt lol samen, we zijn laatst met z'n alle gaan stappen in maastricht en mijn schoonmoeder heeft nu een maniscus in haar knie van het dansen ze is niet meer de jongste en kan er wel om lachen

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Even iets anders, heeft iemand ooit nog wat vernomen van Dessa?
    Ben wel benieuwd..

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Ben ook benieuwd naar sterretje maar wist het toch nog niet zeker of ze vandaag ging testen?

@ suus ik heb net op de site gekeken en zag dat het idd in feb is dus dan gaan we zeker lijkt me echt heel leuk. Zijn we rond de 14 weken toch? :D

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dat is echt superfijn als beide ouders goed met elkaar op kunnen schieten... bij ons doen ze leuk in elkaars gezicht maar achter de ruggen om moeten ze elkaar echt niet...

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: ohh, ik dacht dat je haar misschien online had zien staan in de onderwerpenlijst oid ;)

Nja, dan ga ik er maar weer vandoor... Begin toch weer een beetje misselijk te worden.. (maagzuur vooral)... Dus ga maar even een beker vanilleyoghurt eten :)

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ sammie dessa ken ik niet geloof ik

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    haha zo dat is echt leuk rose! dat ze zo met elkaar op kunnen schieten! leon en ik zijn nu 7 jaar samen en mijn ouders hebben mijn schoonmoerder nu 2x gezien.

ik had helemaal niet gewild dat die hele familie het weet! maar ik vertel haar nu gewoon niets meer

Deel Deze Pagina