Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    meiden, ff een vraagje
    Ik weet dat er hier meiden zijn die een tijdje geleden op zoek gingen naar een temp meter met 2 getallen achter de komma
    Waar hebben jullie die gevonden, voordat ik alle drogisten af ga hier :)

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    oh hihi,
    Was weer eens te vroeg met vragen, kijk net even bij de zoekfuncite, komt er gelijk al etos naar boven
    Daar hebben ze meters met 2 cijfers achter de komma
    Dus ik ga hup naar de etos
    Tot straks dames!

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hoi
    vind je het niet eng om te stoppen met de pil als je relatie niet zo goed gaat?

Hier nog steeds niks :( gister getest maar negatief dus wacht nog maar ff af, wel al 2 weken ontzettend moe en nu af en toe misselijk maar niet spugen [-o<

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ik duim voor je hoor knarboor!
    het kan nog steeds hoor, sommige testen pas later dan hun Nod positeif he!
    Blijven hopen, en ik blijf voor je duimen!

Trouwens voor niets naar de etos geweest, ze hadden ze niet meer :(
    Nou ja deze ronde dan maar weer gewoon de normale, volgende maand maar die met 2 cijfers acher de komma dan
    Ging deze maand natuurlijk ook prima met deze, maar wilde voor nog een duidelijker resultaat die andere proberen
    Ovutesten zijn besteld, dus de maand kan beginnen :p

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    dankje! ja net weer 1 gedaan maar ook nega :rolleyes: maar we blijbem [-o<
    maar had 5 testen voor 7euro dus weet ook nie of het goeie zijn! maar ga nu pas echt testen as vrijdag ofzo .

ik hoor julie allemaal zo over die ovu testen, geloof niet dak daar aan ga beginnen hor die teste al duur genoeg en geen haast! ookal zou het erg leuk zijn als het zo is :D maar dat moet ieder voor zich weten.

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou rustig aan doen dan hoor, zo blijft het denk ik het langst leuk!

Ik wil graag veel zekerheid hebben voor mijn ei omdat ik heel erg graag wel snel zwanger wil worden en mijn ei dus echt niet wil missen

Dit komt omdat ik natuurlijk al zwanger bent geweest, maar het een mk is geworden, daarom wil ik alles doen om zo snel mogelijk weer zwanger te zijn

Al was ik gewoon begonnen had ik ook geen haast gehad denk ik,en waren wij denk ik het eerste jaar gewoon lekker zelf aan de slag gegaan, zonder allerlei hulpmiddeltjes als ovulatietesten en tempen

Maar net wat je zegt, voor het geld zal je het eigenlijk moeten laten, zal eens kijken wat ik deze maand aan ovutesten en zwangerschapstesten kwijt was

25 voor ovu teste
    20 zw testen kruidvat
    15 ander zw testen kruidvat

Zo 60 euro wel liefst, oeps!

En dan heb ik nu nog een onaangebroken zw test van thuismerk liggen
    Net weer voor 15 euro ovutesten besteld, dus ja alles bij elkaar telt best op...
    Maja ik heb het er voor over hoor :)
    Zou er alles voor doen!

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hey

ja dat geloof ik ook wel ja en het schijnt dat je dan vruchtbaarder ben he ;) . maar het maakt dan idd niet uit hoeveel je er aan kwijt ben,maar wij hebbe geen haast alhoewel ik wel een rompertje heb gekocht met 1 love mijn papa! :D voor als ik zwanger ben kan ik dat hem geven zo leuk! :D

nu je er mee bezig ben dan wil je ook egwoon dat gelijk raak is maar ja heb 8 jaar aan de pil gezeten dus wieweet is die zooi nog niet uit me lijf en duurt het ff maar toch we zijn niet voor niks bezig he dames ;) :thumup:

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden,

heb even geen puf om terug te lezen, maar wil hierbij voor de 3e keer sterretje nog even een knuffel geven :)

Verder is alles rustig hier, heb afgelopen maandag mn eisprong gehad en verder heb ik eigenlijk niet zo in de gaten hoe mn cyclus verloopt! elke keer moet ik echt nadenken hoeveel dagen DPO ik zit bijvoorbeeld. Dat scheelt echt een hoop, want normaal gesproken als ik thuis ben zit ik na mn eisprong al vet te stressen over of ik zwanger ben of niet! En nu dus helemaal niet, vakantie is goed 8)

Heb om de een of andere reden trouwens wel het idee dat het niet raak is deze keer. maar wat niet is kan altijd nog komen ;) We zien het allemaal wel!
    Ik ga iig 4 juli testen! Is 1 dag voordat ik ongi moet worden en heb gezegd niet meer te zullen testen voor mn ongi, maar we moeten 4 juli naar de gyn en dan is het wel fijn oim vantevoren te weten of ik misschien zwanger ben of niet. Als dat zo is kan de gyn namelijk misschien al wat dingen bekijken...
    Dus jullie horen het wel dan :) Eerder kan ik alvast niet testen want ik heb expres geen zw.testen mee genomen op vakantie! :p Wel ovulatietesten... Dus misschien horen jullie daar nog wat over binnenkort als het zover is :)

Dikke knuffel aan iedereen!
    En tot gauw :)

9. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    @ dreamer: zolang mijn relatie ook niet goed gaat, ga ik ook niet stoppen met de pil! zo iemand ben ik niet. ik wil het kindje wel een stabiele omgeving geven!

10. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    sorry mijn antwoord die ik gaf was voor knarbor. sorry las het verkeerd

11. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    kan je eigenlijk een dag voor je ongesteld wordt ook al testen? of komt hij dan altijd negatief uit?

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    zo bedoelde ik het ook niet hor ;) geef je groot gelijk!

er zijn sommige testen waarbij het wel kan maar of het ook echt werkt geen idee

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sterretje: hier bij de etos hadden ze hem ook niet meer, dus doe t ook nog met mn eigen. Werkt nog altijd prima :p
    Laat het idd bij de gyn goed nakijken.
    Als er nog iets zit kan je het beter maar zo vroeg mogelijk weten!

@Debora: hoop dat je test morgen positief is!
    En dat je lf toch korter is dan je denkt.

@Kristel: je moet de 5e nog niet ongi worden toch?
    Of heb je nu ineens een lf van 10 dagen?
    Met 13 dagen lf zou je de 7e pas ongi moeten worden ;)

@Knarboor: ik heb 10 jaar aan de pil gezeten en heb nu toch redelijk nette cyclussen.
    Het zegt dus gelukkig niks hoelang je aan de pil geweest bent!

Ik heb een nieuwe laptop!
    Jeej :D
    Moet helemaal wennen, want heb ineens vista en ie7.
    Vind de letters ook ietwat onzuiver, maar weet niet of dat komt omdat ik moet wennen of omdat ze werkelijk iets onzuiver zijn.

Verder heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben deze ronde.
    Hoop het wel natuurlijk! Maar dat gevoel is er totaal niet.
    Ach ja, heb nog even de tijd om dat gevoel te krijgen :p

14. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    oh sorry knarboor zo vatte ik het ook niet op hahaha! ik denk toch dat ik nu de test ga doen! zot zo in de spanning continue! word er gek van!

15. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Sterretje dikke knuffel..

Leuk dreamer, nieuwe laptop!

Wij zijn gisteren naar de kwantum geweest, even kijken wat we willen hebben. We zijn alleen thuisgekomen met luxaflex, pastelgroen. Binnekort gaan we de huiskamer verven.
    Verder nog even gekeken voor de baby/logeerkamer. Ik wil heel graag créme/beige maar mijn vriend wil appeltjesgroen. Wat ik ook wel gaaf vind met een donkerkersen vloer. Maar dat hjeeft mn buurmeisje ook voor de kleintjes. We zijn er dus nog niet overuit maar aangezien ik t zwaarste gedeelte moet doen mag ik kiezen :)

16. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb even een vraag,
    Ik ben begin april gestopt met de pil, toen gelijk ongesteld geworden. Maar daarna ben ik tot de dag van vandaag niet meer ongesteld geworden! Maakte me eerst zorgen maar heb op een forum gelezen over ontpillen enzo....dus misschien dat het wel normaal is. Maar ben ik nu wel vruchtbaar? Of ben ik pas vruchtbaar als ik voor het eerst 'normaal' ongesteld ben geworden? Hoop dat iemand hier op reageert.

17. Niet meer actief

Hallo allemaal,

@moontje: als ik jou was zou ik toch echt naar de huisarts gaan hoor.
    Zolang je niet ongi bent ben je volgens mij ook niet vruchtbaar..

@dreamer: ik hoop eigenlijk dat hij gisteren positief was haha.. of morgen. vandaag is vriendlief niet thuis.. hebben gisteren wel geklust en het zegeheten randjesfietsen toegepast. hoop dat het helpt.

Even een vraag over mijn temp.
    Ik temp altijd na 8 tot 9 uur slaap.
    Ik weet van mezelf dat dan mijn temp stabieler is als dat ik op dezelfde tijd temp.
    Vanmorgen echter na 7 uur slaap, moest ik zo nodig plassen.
    Ik heb toen getempt en mijn temp was 36.8.
    daarna dus gelopen, en na 1 uur slaap weer wakker geworden toen was mijn temp 37.0. en daarna weer na bijna een uur slaap getempt en ook toen was hij 37.0. Maar omdat ik niet 3 uur geslapen heb nadat ik heb gelopen is het beter dat ik de 36.8 aanhoud toch?
    Dat lijkt mij in ieder geval het beste..
    Wat denken jullie?

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik zou idd de eerste aanhouden Debora.
    En als je test vandaag positief is komt je ei waarschijnlijk pas morgen ;)
    Dus tijd zat nog om te klussen dan :p

@Mootje: je bent wel vruchtbaar, mits je een eisprong krijgt natuurlijk.
    Het kan lang duren voordat je voor het eerst echt ongesteld wordt.
    Er is een heel topic over, daar kan je vast veel info uit halen (na stoppen met de pil lang niet ongesteld heet dat topic uit mn hoofd)

19. Niet meer actief

Haha ok dan houd ik de eerste wel aan.
    En ik ben nu best wel zenuwachtig voor de test van straks.
    En hoe gaat het met jou?
    Jij hebt je ei al gehad toch?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Yups :D
    Heb mn ei op dag 16 gehad (dag 15 positieve ovu test)
    Zit dus alweer op 5 dpo! :D
    Nog maar een paar dagen en dan weet ik of het gelukt is deze ronde...

Spannend is dat altijd he :p
    Laat je het wel weten?

Share This Page