Bij die abbonementen zit je vaak aan een opzegtermijn vast he. Heel irritant altijd. Hoop dat ze snel kappen met geld afschrijven! En die ovu testen .. 60 euro? Heb je er 100 besteld ofso? Als het een pakket is kan ik me best voorstellen dat het wat langer duurt. Hou je er wel rekening mee dat zij het bezorgen niet zelf in de hand hebben en er waarschijnlijk dus niks aan kunnen doen Je zit wel in de kerstdrukte met post he. Een gewone brief doet er al 2-3 dagen over nu, dus laat staan een pakketje Adem in, adem uit En nu heb ik nog altijd niks aan mn kalender gedaan Ben alleen maar bezig met de verzekeringen. Schiet niet op zo Ach ja, weet wel dat het of Delta Lloyd, of VGZ of Unive gaat worden. Of misschien toch IZA of .. Nou, ik ben er duidelijk nog niet uit
Goedemorgen! Heb vandaag een mooie temp dip, dus hopelijk een deze dagen mijn ei! Ik was online folders aan het lezen en kwam dit tegen in de Trekpleister: Hoe gaat het verder hier?
Zo mag wat kosten zeg! En zo nieuw is het toch niet? T zal wel Mijn temp was vanmorgen precies hetzelfde als die van gisteren en mn bmm is nog steeds heel hoog. Snap er dus niet zoveel van. Maar voelde net heel even ongi krampjes, dus zal mn ei wel zijn dan. Merk t allemaal wel Mn ziek zijn zal niet bevorderlijk zijn voor mn eisprong iig Hoop voor je dat je ei snel komt Sam Is weer is wat anders dan zo laat!
ik ben al sinds augustus weg uit mijn eigen huis dus daar zal t niet aan liggen.. en ja heb best veel testen besteld.. maar heb geen boze klacht gestuurd hoor maar meer een vraag van hoe wat waar...
Je kan nog wel een jaar vastzitten aan je abbo hoor Dus daar kan het zeer zeker wel aan liggen. Maar dat ligt eraan wat voor abbo je hebt afgesloten. Bij sommige kan je niet zomaar midden in het abbonement opzeggen. Ja kan wel, maar dan betaal je de rest ervan ook nog (wel logisch ook) Hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt! Woei mn kalender wordt mooi Ben ermee bezig nu hoor
@ gaby is toch logisch dat je je zo voelt is veel geld hoor. @ sammie ik heb ze bij de kruidvat ook al zien liggen wel leuk om te weten hoe of wat maar ik weet het op een week misschien na zeker dus dat ding maakt me dan niet wijzer dan ik ben. *geeft debby een schop onder haar kont en zegt Nu Opruimen * Ik heb trouwens nog geen sex gehad ben een beetje angstig maar ga vanavond toch maar een poging wagen.
ja gelukkig wel zou wat zijn zeg als dat niet meer kon haha, maar is gewoon een stuk angst maar daar kom ik wel overheen hoor
Een jaarkalender met eigen foto's. Maar moet ook het lettertype en de kleur, formaat en alles aanpassen naar mn eigen smaak. En dan nog alles invoeren wat ik erop wil hebben (verjaardagen en bijzondere dagen enz) Ben er al 3 dagen mee bezig nu Zo moeilijk kiezen tussen al die mooie foto's *zwijmel* Zegt die zw test hoelang je zwanger bent dan? Dat haalde ik er niet uit. Das wel grappig dan. Wel een beetje vreemd, want een test kan dat niet zeggen natuurlijk Dus alsnog zonde van je geld.
@ Gaby, bedankt voor de info... wat er in de hoofdverzekering vergoed wordt daar was ik ook al achter mij jij geeft net ff meer info dan ik op de site had zien staan bij de aanvullende gezinnen verzekering zouden wij 36 in de maand meer betalen als dat we nu doen en zoals ik het nu kan zien wordt bijna alles wat te maken heeft met de zwangerschap en bevalling 100% vergoed, en bij de jongerenverz. die we nu hebben wordt er niks vergoed...
Dat is toch niet zo erg? ik ook hoor... ben ook nog niet van plan te gaan douchen en me aan te gaan kleden...
De nieuwe test werkt op een soortgelijke manier maar het beschikt over Smart Dual Sensor-technologie, dus in plaats van één hormoonsensor bevinden zich er twee in het apparaat. Als hCG aanwezig is, wat een resultaat 'Zwanger' betekent, wordt met de combinatie van beide sensoren die de concentratie van hCG nagaan, geschat wanneer de bevruchting plaatsvond. Dit levert het unieke resultaat van een conceptie-indicator. Hoe worden resultaten weergegeven? Als urine in aanraking komt met de absorberende sampler wordt de test geactiveerd en kalibreert het zichzelf automatisch. Een 'Wacht'-symbool op het LCD-scherm geeft aan dat de test werkt. Binnen drie minuten wordt een eenvoudig te lezen resultaat weergegeven. Als de test positief is, verschijnt het woord 'Zwanger' op het scherm samen met het resultaat van de conceptie-indicator. Dit resultaat wordt weergegeven als een schatting van hoeveel weken er zijn verstreken sinds de bevruchting: 1-2 weken, 2-3 weken of 3+ weken. De Smart Dual Sensor-technologie maakt de Clearblue digitale zwangerschapstest met de conceptie-indicator de enige zwangerschapstest die twee resultaten kan leveren. Als het resultaat negatief is, ziet de gebruiker alleen een melding 'Niet zwanger' op het scherm. Een stuk duidelijker dan turen naar een mogelijk streepje dus De nieuwe Clearblue digitale zwangerschapstest met conceptie-indicator is sinds 1 oktober te koop voor de adviesprijs van 12,99 en wordt verkocht bij apotheken en drogisterijen.
Hey allemaal Ik weet niet meer wat er geschreven is (ben net wakker.. ) maar ik kom even langs om gedag te zeggen *Zwaait* Hallo! Hopelijk gaat t goed met jullie allemaal en geniet van jullie vrije zondag
hellow dames hoe is het hier. druk aan de klets zie ik. ik heb niet alles terug gelezen sorry. dreamer leuk zeg om zo'n kalender te maken. goeiemorgen kristel! zou het echt werken zo'n test? als het echt is is het wel leuk vind ik. ik ga zo weer verven in huis heb er echt totaal geen zin in maar het moet nu toch echt een keer gebeuren ik stel het al bijna een jaar uit! werd ik net wakker ligt er allemaal derrie in de gootsteen leek wel kots dus ik vraag aan leon weet jij wat dat is? echt te smerig! is onze gootsteen verstopt! is het de rotzooi van de vaatwasser wat niet door de leiding kon en dus zo de gootsteen in ingelopen....