Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @stephanie, veel plezier!

@agneta, heb bah, lekker als je smorgens beneden komt haha....

@rose, het kan gewoon hoor, geen enkel probleem, is alleen voor ej gevoel heel raar!

@kristel, goede morgen lange slaapster!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ieuw getsie Agneta!
    Heb je wel ontstopper dan?
    Veel plezier met verven ;)

Shopse Stephanie!

Jippieeeeeee mn kalender is klaarrrrrrr :D
    Ga m nu bestellen, dan heb ik m nog voor de kerst binnen.

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zoooooooo wij gaan even een filmpje kijken.. kom straks weer even bij lezen...

4. gaby1986

mijn banner doet het niet.. zien jullie hem wel..?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: hoe heb je die 60 euro betaald dan...als je met ideal betaald zijn ze inderdaad de volgende dag in huis...maar als je het later overboekt duurt het zeker wel een paar dagen en vooral met de kerstdrukte nu...dus heb geduld meid...waar heb je ze eigenlijk besteld?

@dreamer: goed bezig dat hij af is...

@debby: al aan het opruimen?

@stephanie: shopse

@agneta: dat is nog eens een onaangename verrassing zeg als je beneden komt...
    is benieuwd wanneer ze weer op msn is want is benieuwd naar haar zus ;)

hier mezelf net even lekker een maskertje gegeven....zo even de was opvouwen...stofzuigen, dweilen, en dan vanmiddag de nieuwe dvd van najib kijken....

6. gaby1986

ik heb ze besteld via www. zwangerscapstest.nu via internetbankieren betaald.. maar ik wacht t gewoon af..

kun jij min banner zien?

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zoooo kalender besteld en betaald :D
    Ben benieuwd hoe die eruit ziet in het echt :D

Iedereen is een beetje aan de huishoudelijke klusjes vandaag he :)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: nee je banner doet het niet....via internetbankieren duurt het zeker wel een week hoor....bij mij toen wel namelijk....

@dreamer: goed bezig jij....heb zelf ook een kalender gemaakt van alle vakanties van dit jaar. heb gister weinig in huis gedaan dus ja moet wat doen he vandaag...nou roep ik wel wat ik allemaal ga doen maar het is nog niet gedaan hoor ;) moet eerst nog ff zin maken... :rolleyes:

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ja ik was ook telkens ergens anders mee bezig ipv met wat ik moest doen :)
    Nu ff eten en zo douchen en dan eens zien hoe ik me dan voel.

Ik heb trouwens allemaal foto's van de bruiloft gebruikt.
    Had er voor dit jaar ook al een kalender mee gemaakt en dat was heel goed bevallen.
    Dus dit jaar maar weer he ;)

Heel veel banners doen t vandaag niet.
    De site van de banners zal er wel uitliggen denk.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Bos... de woonkamer is weer lekker fris. Heb skyradio op gezet... allemaal kerstliedjes... dat is wel lekker schoonmaken. Nu de rest nog... :) Maar moet rustig aan doen he? ;) merk trouwens wel dat ik snel duizelig ben en veel dorst heb dus k moet veel pauzeren. Ondertussen de kerstkaartjes ingestoken. Ach... dat moet ook gebeuren. :) Zo lees je al dat ik heel wat smoesjes heb bedacht om t maar uit te stellen :p hihihi

Hoe gaat t met jou meid? ik heb t nog over jou autootje gehad! :)

Liefs

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: nou je bent aardig goed bezig...ik heb net ook de was opgevouwen. en geloof me daar zat een kop op niet normaal....
    ik merk ook dat ik meer dorst...duizelig gelukkig niet...alleen af en toe komt er hoofdpijn opzetten maar het gaat ook weer net zo snel als dat het komt...verder mag ik niet klagen (zolang ik geen last heb van misselijkheid vind ik alles prima)..

hoezo over mijn auto gehad?

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Omdat ik naar mijn moeder ging in mijn huidige auto en toen zei mijn moeder (die een suzuki alto heeft) als ik mijn auto weg doe weet ik wel wie hem wil hebben... dus toen zei ik dat ik een paarse alto kon overnemen ;) hihihi

Ik moet de was nog doen... :( Bij mij zit er ook een kop op en de volgende was is alweer aan t draaien. :(

Nu alleen nog ff de slaapkamer... ff stofzuigen en alles afnemen. Pfff wat een stofzooi zeg... :( en daarna natuurlijk de was. Eens kijken of ik zoveel mogelijk kan opvouwen en dus zo min mogelijk strijkwerk heb. :)

Liefs

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie allemaal actief zeg!
    Pff, ik mag al trots op mezelf zijn als het lukt om de afwasmachine te doen :(
    Kan je nagaan hoe brak ik ben :)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    eet je wel genoeg....als je niet regelmatig eet kan je ook misselijk worden he....en als je wat eet (hoeft niet veel te zijn) knap je misschien wel wat op....

heb het idee dat het bij jou namelijk wel heel erg is....

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

t huishouden gaat gewoon door hea?!? ;)

Maar ik moet bekennen dat ik nergens last van heb. :D Wel snel moe... maar als dat alles is. :) Ben ik dan ook erg blij mee! :) Even afkloppen...
    * Debby klopt af op haar houten salon tafel*

Nou nu ff slaapkamer doen hoor.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ook al ben ik misselijk ik dwing mezelf om te eten... probeer ook bepaalde tijden aan te houden.

Niet forceren dat is natuurlijk ook niet goed maar zoals Suus zegt ook al is het maar een beetje. :)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :(: :(: je bedoelt mij toch :(: :(: ga nog steeds niet door voor suus hoor :)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi sorry

sh*t sh*t sh*t... ik had net bloedverlies...
    ik hoop echt dat het door de sex van gisteravond komt.

Ik hoop het zo... ik hoop het zo... ik hoop het zo.

:(

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh shit....ik hoop het ook...niet dat het helpt maar doe rustig aan oke....is het veel? en helderrood?

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

t valt mee... heel helder dat wel...

Ohhh ik ben echt bang nu :(

nou maar even afwachten, als het niet doorzet is het niets toch?

Deel Deze Pagina