het kan inderdaad een ader zijn die geknapt is door de sex volgens mij...en als het niet door zet is er inderdaad niks aan de hand....maar hou het goed in de gaten.... ik duim voor je...
ow debby.. ik hoop dat het gewoon een adertje is.. die door de sex kapot is gegaan.. is bij mij waarschijnlijk ook.. ! dat zei de VK.. door het persen kan die geknapt zijn.. Ik ga maandag de VK bellen voor een afspraak voor een echo.. er is nu toch nog niks te zien want ben pas 5 weken zwanger nu.. maar dan kan ik afspraak maken voor over 2 weekjes ofzo..
@Bos: Ik doe mn best met regelmatig eten.. Elke 2 uur probeer ik iets te eten, al is t maar een cracker oid. Maarja, het is gewoon echt heel erg, acupunctuur heeft gelukkig al iets geholpen, ik kan nu meer eten dan eerst, maar t is nog steeds niet helemaal over... Moet morgen weer naaldjes laten prikken en hopelijk is t daarna nog beter @Debby: Oh nee, ik hoop echt dat t door gisteravond komt dan! Als het bij dit beetje blijft dan kan je aannemen dat t van gisteren is.. Als je je echt zorgen maakt, misschie neven een zwangerschapstest doen? Dat doe ik altijd als ik me zorgen maak.. Als ik dan 2 mooie dikke strepen zie ben ik weer gerust.
kristel. ik wil je niet uit je droom halen hoor maar een zwangerschapstest heeft toch geen zin om te doen....ALS het mis gaat he en ik zeg als....dan geeft de test nog gewoon positief aan hoor omdat het hormoon niet zomaar uit je lijf is.....helaas geeft dat dus geen garantie....hoop niet dat ik iemand ongerust maak maar wil niet dat je jezelf teleursteld ergens mee..
@Bos: Ik weet hoe het zit met zwangerschapstesten en miskramen... Helaas Maar als de strepen superdik zijn is de kans klein dat t fout gaat. Over t algemeen wordt hCG al afgebroken voordat het vruchtje eruit komt, omdat t al afgestorven is voordat t eruit komt en dan wordt de aanmaak van hCG gestopt... Dus wordt de test steeds lichter.. Bij mijn mk's waren de testen ook ineens lichter/negatief en de dag erna kreeg ik de mk... Dit wil overigens niet zegge ndat als je test ineens lichter is dat je een miskraam gaat krijgen... Maar zou je tekenen hebben van een dreigende miskraam EN je test is lichter, tja, dan is de kans wel groot dat t een mk is..
@ debby ik duim voor je meid hou je ons op de hoogte. Ik heb sex gehad en had wel wat kramp naderhand dus was meteen bang dat door het komen er wat mis gaat als jullie snappen wat ik bedoel, wie heeft dit ook na het komen?
Thanx lieverd, dat stelt me wel een beetje gerust... ik geloof dat het niet doorzet. Nog even afwachten want ik ging net wel weer heel snel naar het toilet om t te checken.
Thanx allemaal en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte... Moet ik morgen ook de vk bellen, zodat ze misschien donderdag toch een echo kan maken. Want anders heb ik mijn eerste echo pas over 1 maand.
Ik kom meestal niet zo heel heftig dus daar heb ik geen last van... maar wel soort kramp in m'n onderbuik. Maar ik heb zelf het idee dat ik wat gespannen ben tijdens de sex sinds de zwangerschap, wat meer gesloten van onder.... hihihi Hoe moet jedat nou weer netjes uitleggen.
@Rose: Ik weet t niet.. Ik durf geen sex te hebben nog @Debby: Ik zou het wel even doen ja... Gewoon voor je eigen geruststelling..
Dan ga ik morgen wel even bellen denk ik... Ik heb zelf niet zo veel behoefte aan sex, maar om m'n lief nou 8 maanden te ontzien. hihihi Hoewel... ik had laatst 's ochtend in eens mega zin, wat ik dus echt nooit heb he, ik bedoel 's ochtends! Hoe bedoel je... die hormonen veranderen je.
hey allemaal.. debby: maak je maar niet zo druk.. je beebje houd echt wel goed vast zooo... ff een verhaaltje.. net kregen joey en ik ruzie, om echt iets zo onbenulligs.. en ik moest huilen om echt iets zoo doms... maar dan heb je niet ruzie om wat er net was maar gewoon omdat er iets dwars zit (snappie) we hebben eindelijk ff kunnen praten.. over de uitslag en wat we nu gaan doen enzo.. joey heeft ein-de-lijk verteld hoe hij erover denkt en voelt hé hé... en ik heb ook eindelijk bij hem uit kunnen huilen.. want dat had ik nog niet gedaan.. want hij kon me niet troosten..omdat hij me niet goed snapte.. maar nu is t goed.. en heb bij hem uit kunnen huilen.. poeh dat lucht op zeg.. t is der uit gelukkig... voel me een stuk beter.. en heb t idee dat ik er niet meer in mijn eentje voor sta.. maar dat we er nu met zijn 2je voor gaan.. ben zo blij dat joey me eindelijk snapt en er iets mee kan doen.. al is t me alleen maar vast houden en zeggen dat t wel goed komt
ik net wel maar durfde eerst ook niet, Maar vind je het erg dat je nu geen sex meer hebt? Ik zou het wel missen. Ik hoop zo dat ons beebje net als die van jullie goed vast zit. Zwanger zijn is geluk en een hoop onzekerheid en angst
@Gaby: Fijn dat jullie er zo over gepraat hebben @Rose: Nee ik vind het niet erg... Mis t op dit moment ook eigenlijk niet. Voel me er ook veel te ziek voor Maargoed, t komt wel weer dat ik t wel durf, het is echt niet zo dat ik nu totdat de baby er is geen sex meer durf te hebben
Ha Meiden, ik ben er ook weer, t was keidruk in de stad en voelde me zwaar beroerd (misselijk en buikkrampen/diaree ) dus vandaar dat we zo snel terug zijn... nog niks gekocht @ Debby: ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is meid...
'k Had weer even heel wat bij te lezen. Ben de helft alweer vergeten maar goed. 'k Ga hier zo even kerstkaartjes schrijven. Wij hadden gisteren echt even een rotdag. Ruzie gemaakt maar ook weer goedgemaakt M'n man baalt erg dat hij nu werkloos is. Maar gisteren alweer een sollicitatie de deur uit gedaan dus we hebben hoop. Vervelend als je last hebt van bloedverlies als je zwanger bent! Kan me voorstellen dat je sowieso onzeker bent en helemaal als je dat ook nog krijgt. Dus... alle kindjes moeten gewoon goed blijven zitten! 'k Hoop zo dat ik morgen nog niet aan't werk moet. Krijg vanaf vannacht denk ik weer wachtdienst Wil morgen echt even m'n huis schoonmaken, kom steeds niet verder dan een beetje stofzuigen en dan heb ik de helft nog niet gehad. Er liggen wel 2 wasmanden vol met was wat opgevouwen moet worden. Bah! Nou 'k zal me maar 's aan de kaartjes gaan wijden. @All: fijne dag nog!
@ Red: Succes met de kerstkaartjes schrijven... ik heb het gelukkig gisteravond al gedaan... nu nog posten haha maar dat doet vriendlief morgen wel...