owwwwwwww.. wat ik had was veeeeeel kleiner .. is deze van 5 weken.. is die foto uitvergroot..? denk het wel he.. weet je hoe groot da in het echt was.. bij mij zat er geen bloed omheen.. een donkerbruin puntje met doorzichtig wit sliertje slijm
ik denk dat ik voor de tv ga zitten.. maak mezelf helemaal gek.. :S Vind het niet meer leuk nu :'( Wil niet steeds die onzekerheid.. en pascal zegt dat ik me te druk maak en er te veel mee bezig ben.. dus ga maar proberen er niet meer mee bezig te zijn.. denk alleen niet dat dat lukt...
@suus, ik heb ook een mk gehad met 5 weken, bij mij begon het met eerst erge buikpijn en toen steeds wat bloed met afvegen, de nacht brak toen echt een vloedgolf los Maarre mijn vk zei toen, zolang je geen buikpijn hebt hoef je je geen zorgen te maken! Heb je buikpijn? Enne als je wil kun je altijd de vk bellen he, dit izjn echt dingen waar je voor mag bellen, gewoon doen als je je onzeker voelt of iets wilt vragen hoor! @sammie, he bah wat een plaatje zeg! Hoe si het verder? Is je dokter er deze week alweer?
ik heb niet echt buikpijn.. beetje steekjes maar niet echt heel veel buikkramp.. gister een heel klein beetje bloed verloren bij het afvegen.. na persen op de wc.. tot net niks meer.. maar net dus dat rare ding in de wc :S pascal denkt dat et gewoon een pluisje was
Sterretje, Hier alles goed. Als het goed is ,is de huisarts er weer deze week. Hoe gaat het met jou? Mooi kaartje!
lieve schat ik weet dat het makkelijker gezegd is als gedaan maar geloof me ga jezelf nu niet gek lopen maken he want stress is al helemaal niet goed voor jou en die kleine.....
En ik denk dat je je niet druk moet maken, als het bij oud bloed blijft zit het nog wel goed! Kan namelijk ook wat bmslijmvlies zijn waar de kleine zich heeft ingenesteld.
ik ga nu wel even wat anders doen.. jullie hebben gelijk.. en dan ga ik morgen maar de vk bellen.. want wil wel zeker een echo.. vanaf hoeveel weken klopt het hartje dat je het kan zien met een inwendige echo.. ik ga nu offline en ben er morgen dan wel weer..! ga wel even foto´s uitzoeken met vriendlief die we willen af laten drukken.. tot morgen! weltrusten!
suus het hartje klopt vanaf de zes a zeven weken en dat zien ze door middel van een inwendige echo als ik het goed heb....
@Suus: Meis, probeer even iets anders te doen ipv achter de pc zitten... Ga even voor de tv hangen met je vriend oid... Als je een miskraam hebt doet het echt ontzettend pijn. Het is te vergelijken met ongipijn alleen vaak nog heftiger... En dan verlies je net zoveel bloed of nog meer bloed dan bij een ongi. Ik denk echt dat dit een beetje oud bloed was van of je innesteling of eventueel een restje van gisteren nog (aangezien het gestold is al). Als je je echt druk maakt, gewoon nu je vk bellen hoor! Het hartje begint trouwens met kloppen tussen de 5 en 6 weken. Vanaf 6 weken ongeveer zou je het dus op een echo moeten kunnen zien..
he bah dat ziet er smerig uit. ik heb ergens gelezen dat 30 procent van alle zwangere wat bloed nog verliezen in het begin en dit gaat gewoon goed weet alleen niet of eht bruin verlies is of helder rood maar maak je niet helemaal gek weet dat het moeilijk is want ik ben al ongerust zonder dat er aanleiding voor is. mijn ma had net ff de gsm van mijn vriend en zag ze bij geschiedenis www.beebjeborsboom..... dus heb snel een betaald account gemaakt en er een wachtwoord op gezet zodat ze neit weet dat het van ons is want uit het dagboek deel haal je er echt wel uit dat ik het ben als je me kent. voor de mensen hier het wachtwoord is: kerstmis ik ga nu even al mijn gegevens op de pc zetten van mijn iphone want morgen middag komen ze hem ophalen ben benieuwd hoelang ik hem kwijt ben baal er wel goed van zeg. ben behoorlijk verlsaafd geraakt aan dat ding.