Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Knarboor,

Heb hem net speciaal voor jou naar voren gehaald..:smile: 2 pagina's terug...

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb een golden retriever, maar gelukkig nog geen erge verharing!

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    bedankt sammie! is wat makkelijker kijken wie er bijna kan testen!

zit me gek te eten aan schuimkransjes mmmmm

het is hier 24 graden en nog heb ik het koud en hoofdpijn al sinds gisteraaf zo om 1 uur 1 client ,boodsch doen en lekker de deur nie meer uit

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Die van ons is nu 9 maanden en ik denk dat hij z'n puppyvacht kwijt raakt.
    Lang haar is bij 'm hopeloos want hij krabt dan alleen maar terwijl hij wel vlo-vrij is.
    Paar maand geleden hebben z'n helemaal geschoren en toen ging 't prima.
    Wilden 't voor de winter wat langer houden omdat deze hondjes geen vetlaag hebben. Maar dat is echt hopeloos. Dus 'k moet maar 's een hondenjas aanschaffen ofzo. Haha!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm lastig al dat haar... Maar in de winter is het inderdaad wel nodig!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Idd. 'k heb foto in m'n album gezet van 'm met kort haar.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha schattig koppie

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red,

Wat een schatje :smile:!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zaterdag, toe ik de kerstboom aan het optuigen was, mistte ik ineens een rode kerstbal... ik zoeken, en zoeken...
    Kijk ik naar de bank, want hoor geknaag... en ja hoor... Noushka had hem gevonden...
    Gelukkig heb ik plastic ballen... ;)..

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Haha! Ik heb ook plastic ballen. Ik moet hier steeds gaan kijken als het hier even stil is.
    De ene keer knaagt meneer dan aan de tafel, salontafel of deurposten. De andere keer op iets wat ie gevonden heeft.
    Vorige week was het een stekker van de stekkerdoos die we voor de kerstboom gebruiken.
    Heel soms ligt ie ook even lief in z'n mandje ;)

Werk belde, 'k moet om 16.00 op wacht :S
    Als m'n gezin niet belt, moet ik weer ergens anders heen. 'k Hoop niet weer vannacht... wil ook gewoon even lekker 8 uurtjes slapen.

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey meiden ik ben weer trg heb net dus wee een les gegeven weer helemal in mijn eentje en is echt goed gegaan maar kinderen waren heel snel dus moest er flink de vaard in houden.

ik ga nu ff alles bijlezen want er is weer een hoop gekwekt in een ochtend, ben ik er is niet he en dan word er een hoop geklets haha :D

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dames, ik ga er vandoor. Ff opfrissen, eten klaarmaken om mee te nemen naar het werk, hondje uitlaten etc.. Blegh heb echt geen zin om te werken! Zit de hele tijd al achter mijn pc om met school bezig te gaan, maar kan me zo slecht concentreren!
    Ik weet niet of ik vanavond nog online kom, maar anders morgen wel even :)

doeg!

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby ik hoop dat het gewoon niks betekend, wat ik gisteren ook al zei heel veel vrouwen hebben er last van en die bevallen na 9 maanden van een gezonde baby dus zolang er geen hoop helder bloed is en hevige krampen is het goed.

@red ik wil borstvoeding geven als me licham dat toe laat en moet waarschijnlijk in het ziekenhuis bevallen omdat ik hartpatient ben dus heb weinig keus maar weet ook eigenlijk niet wat ik anders had gedaan hoor.
    wat vervelend voor je vriend dat hij geen vacatures kan vinden :( balen hoor, maar komt vast wel goed, problemen zijn er om opgelost te worden toch :D

@roeltje kanp hoor dat j er zo positief onder blijft, ik hoop dat het deze ronde goed gaat.

@bos ik wil 3 dagen ongeveer gaan werken en dan misschien naar mijn moeder een dag en misschien mijn oma 1 dag en dan die andere dag warschijnlijk opvang maar weet het nog niet zeker wil wel zo veel mogelijk bij mijn kind zijn en niet door andere laten opvoeden.

@nen jeetje nog steeds op de wacht bank schiet neit op he meid hopelijk ben je idd gewoon een late posi tester :D
    dan is het wachten het waard, maar hou er rekening mee dat je cyclus gewoon wat in de war kan zijn he, hopelijk natuurlij niet he
    en schaam je wie kent marco borsato-slaap maar neit hihi.. die is zooo mooi als je een kindje wil of zwanger bent :D zwijmel zmijmel

ik vind dat kdv of peuerspeelzaal wel hel goed is voor de sociale ontwikkeling en ze eren ook met andere kinderen omgaan en het nadeel bij oma's vind ik weer dat ze zo verwend worden en dat daar de regels vaak minder streng zijn als op een kdv dus daar ehb ik wel moeite mee want wil geen kind die alles mag en kan en dat is vaak wel zo bij opa en oma, ook wil ik dat als mijn oma oppast dat ze dat bij mij in huis doet en neit bij mijn opa en oma in de flat want die roken allebei heel veel en daar stinkt het en vind ik niet fijn voor de beeb dan gaat ze maar buiten staan of houd ze zich in en als ze dat niet wil dan zal z haar ook geen hele dagen hebben, spijt me dan heel erg maar dat ben ik dan he.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,
    Nou ik heb net gebeld... donderdag krijg ik waarschijnlijk een inwendige echo! Jeejjj.... Ze was echt super lief en rustig aan de telefoon! :) Daar ben ik al helemaal blij om. :)

Net mijn mannetje gesproken, die was hartstikke druk boodschappen aan het doen en hij was al voor me bij de action geweest.

Dus ook al ben ik een beetje zenuwachtig of ons beebje zich wel goed vast houdt ben ik wel harstikke gelukkig. :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Gelukkig dat je een echo krijgt!
    Het komt echt allemaal goed hoor :)
    Heb trouwens een berichtje op je babysite gezet, wat is je gastenboek leeg zeg...

@All: Ik ben weg... Naar acupunctuur weer!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Debby, wat goed dat je gebeld hebt! En fijn dat je een echo krijgt!

Ik ben me eens aan 't orriënteren op een zorgverzekering. Ik denk dat ik voor de OHRA Jonge Gezinnen Uitgebreid ga. Kost geloof ik 122,- maar dan heb ik eigen bijdrage kraamzorg, lactatiekundige en zwangerschapscurus vergoed dus dat kan makkelijk uit.
    Mijn man zit bij de Menzis en ik denk dat ie daar maar mooi blijft ;)
    Nu eerst maar zwanger worden... wat duren die maanden lang! Hihi...
    'k Zal zo de woonkamer nog even dweilen en dan boven maar 's aan de slag.
    Bleh! Stomme huishouding... als ik kids krijg en er naast werk, heb ik mezelf een huishoudelijke hulp beloofd. 'k Kan alleen moeilijk dingen uit handen geven, dus 'k weet niet of dat zo'n optie is.
    maar 'k wil nog wel s wat anders doen dan m'n hele leven schoonmaken en in een vies huis leven kan ik ook niet... dus wie weet.

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, succes he! Hopen dat 't helpt!

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    suus vertel me is hoe je muziek op de beebiesite zet

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Daarom zijn wij terug gegaan naar de randstad ;)

Eva: knuff meis!

@Alle zwangeren die bloed verliezen: hoop dat t goed blijft gaan!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Blijf hier wel in 't noorden wonen hoor ;)

Deel Deze Pagina