Hey lieverds.... ik wil ook muziek op m'n site... K ga ff kijken naar je berichtje Kris en succes bij accupuntuur!
ik heb sinds gister ook een betaald account en dan kun je muziek erop zetten, maar weet dus nog niet hoe heb je ook een bericht gestuurd
Thanx lieverd! Ik ben echt zow blij met dit forum! Al die lieve meiden die elkaar steunen... Echt super! Liefs
ja he ben er ook ergblij mee, vooral omdat nog niemand het in onze omgeving weet dus dan is het toch wel wat werklijker als je er hierover praat wij gaan het trouwensook met kerst vertellen, kerstavond aan mijn ouders en broertje en opa en oma en dag erna aan mijn schoonouders. ik vond namelijk dat mijn ouders het wel als eerste horen te weten, misschien heel stom van me maar ja. dus we gaan het neit 2de kerstdag pas aan mijouders vertellen dan zijn de feestdagen al bijna om haha
Wij vertellen het ook eerst aan mijn ouders... Maar eigenlijk is dat puur omdat op eerste kerstdag mijn kant van de fam naar ons toe komt incl opa en we op 2e kerstdag naar Daan zijn pa en 's avond naar zijn ma en stiefpa gaan. Maar vind ook wel dat mijn mams het als eerst moet weten... Vraag me trouwens af of ze nog niets door heeft... hihihi Ik heb al een hele tijd last van m'n b(.)(.)bs en haar hond vind t leuk om precies daar tegen me aan te springen. hihihi Ik eet minder dan normaal. Op de kerstmarkt nam ik geen chocolademelk met rum en slagroom. Genoeg tekenen toch?
haha ja kweet niet als ze echt geen idee heeft dan leg je die link niet, mij werd gister ook gevraagd of ik een wijntje wou want dink er meestal wel een op een verjaardag of 3 ofzow maar ik heb alleen maar fris gedronken en zag ook wit dus kweet het niet of ze heir al wat merken maar wil zoo graag hun reactie zien :d kan echt niet achten pff tot dinsdag volgende week nog wachten, heb trouwens de hele tijd eht gevoel alsof ik zwaar buikspier oefeningen heb gedaan.. zo'n aangepsannen gevoel heb ik word er gek van ik moet echt aan mijn werkstukken beginnen maar heb zo geen zin echt erg hoor. wie geef tme een schop onder mijn kont?
hihi baal dat zometeen mijn telefoon word opgehaald moet ik het weer met die oude nokia doen totdat hij gemaakt is gamezelf nu echt is tot iets aanzetten want er komt helemaal niks van
Hey Ryanne! *Ook Debby geeft Rose een schop onder haar kont * Ik ben best zenuwachtig om het te vertellen. Ben bang dat ze schrikken en het niet heel verstandig vinden. Maar we hebben allebei een goede baan een huisje, heel veel liefde voor elkaar dus waarom niet...?
Jou tel wordt tenministe gehaald... de mijne ligt al een tijdje in een la omdat ik geen tijd heb om naar de vodafone winkel te gaan.
ja ken het, omdat we nog geen jaren bij lekaar zijn en nu op dit moment geen eigen huis hebben ookal komt dat wel over een paar weken en dat ik nog geen vaste baan heb maar dat gaat ook helemaal goed komen als ik over 5 weken mijn diploma heb, vraag me alleen af of ik moet gaan vertellen dat ik al zwanger ben.. maar dnek dat ze in het begin wle zoiets hebben van wow hadden we neit zien aankomen maar daarna zullen ze zo trots en blij zijn dat weet ik zeker
Daar moeten we gewoon vanuit gaan toch... En anders is het toch echt hun probleem! Daan z'n vader zit ons al steeds in het vaarwater dus hij zal hier ook wel tegen in gaan. Jammer voor hem... hij verpest zijn eigen kerst er mee. hahaha
@debby: beter dat je een echo krijgt...altijd fijn als ze begrip tonen en dat je dan meer zekerheid hebt.. ik heb ook de vk gebeld...mag 7 januari komen voor intake en echo...ze wilde eerst bij 10 weken maar vroeg of het niet iets eerder mocht ivm de vorige keer....nu mocht het twee weken eerder. dus de zevende.. dan ben ik ruim acht weken als het goed is....ben nu al aan het aftellen.. ik weet zeker dat mijn ouders het super vinden en mijn schoonouders misschien nog wel leuker dan super leuk (denk dat mijn schoonmoeder gaat huilen van geluk) wij zijn aan beide kanten de eerste die onze ouders opa en oma mogen maken terwijl mijn vriend en ik beide de jongste zijn in huis dus vind het wel bijzonder....
Fijn dat je zulke reacties in aantocht hebt... En ook super dat je al vrij snel een echo krijgt. Ik ga snel m'n bus halen! Tot morgen allemaal! Liefs Debby
Heb net gewoon een berlinerbol kunnen eten met pudding! Die acupunctuur is echt goed Moet t nu alleen even 3 weken zonder doen ivm vakantie.. Ben er meteen weer vandoor, even mandarijntje en yoghurt eten