By the way, mij zou het ook helemaal niet uitmaken als mijn kindje syndroom van down zou hebben Wij zouden het gewoon houden, en er net zoveel van houden als van elk ander kindje!
Sterretje natuurlijk duimen we voor je... Ik zal nog wat HCG strooien... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Liefs Debby
wanneer zit je dan in een risico groep? @sterretje ik duim met je mee en hoop ect dat je morgen posi test!
Thnx meiden, voel me gewoon ff neit zo lekker in me vel nu... Had niet gedacht dat ik ooit weer zo bang zou hoeven zijn... Had altijd gedacht dat een derde keer het gewoon allemaal goed zou gaan! Maarja... Ik vang wat hcg, dat kan ik wel gebruiken! Hoe is eht nu met jou debby, las dat ej ook wat bruinverlies had gehad?
Je zit geloof ik in een risicogroep wanneer je ouder bent dan 35... toch? verder weet ik het eigenlijk niet zo goed. Je kunt op www.kiesbeter.nl een test doen. Bij mij kwam daar uit dan er 1 op de 1000 % kans is dat ons kindje het syndroom van down krijgt.
Zondag en gister een beetje bruin verlies gehad. Maar het is nu weer spierwit en meer! Stom dat je zo blij kunt zijn met veel uitscheiding. hahahaha
Oke oma ryan! Daar gaan we maar vanuit dan he! Lief van je! Jullie zijn allemaal lief hihi Knuffel voor allemaal!
@debby, nou he! NOu gelukkgi maar dat het nu allemaal mooi wit is weer! Was het zomaar een beetje bruin? Wel fijn dat je nu al eerder een echo krijgt hoor!
risicogrope inderdaad boven de 35 jaar. Of als het in de familie voorkomt. Anders niet. EN pas als de kans 1 op 250 is gaan ze verdere testen doen eerder niet.
Ik denk door de sex ... kwam denk ik omdat ik mijn mannetje zijn zin had gegeven maar voor mij hoefde het niet zo. Stom... ik weet het!
Niets aan te doen joh meis, er is niets aan de hand! Een beetje bruin verlies wil niets zeggen hoor! Ik kan me voorstellen dat je ej ventje zijn zin hebt gegeven hoor, ik heb soms ook geen zin, zeker niet nu ik heel misschien zwanger was, en dat geef ik ook toe hoor uiteindelijk, terwijl het van mij niet hoefde! Misschien kan ik daar trouwens ook wel rose verlies van hebben...
Hij zit nu al vanaf zondag aan mij te plukken omdat hij zaterdag nog niet eens gekomen was, maar het bij mij heel pijn begon te doen waardoor ik uiteindelijk wilde stoppen. Maar ik durf even niet meer en ik heb er totaal geen behoefte aan... Vind t zow sneu voor hem, voel me er echt schuldig voor.
Hij begrijpt het vast wel hoor meis! Als je zeker weet dat alles geod zit, kun je waarschijnlijk ook straks weer wat relaxter zijn en komt vanzelf de zin in seks weer terug waarschijnlijk Enne je kan hem anders toch ook op een andere manier verwennen, dan is het voor beide opgelost toch?
@debby er is toch nog een alternatief? voor je ventje als je nsapt wat ik bedoel. ik zit dan niet in de risico groep geloof ik, alleen zit nu te dneken aan mijn 10jarige neefje die heeft wel iets die heeft een geestelijke achterstand maar neit syndroom van down moet je dat dan als familielid tellen die wat heeft?
haha.... Nee dat is waar, sorry! Nou ja dan maar gewoon lief voor hem zijn en even wachten, hij houd van je, je bent zwanger van zijn kindje, dus hij vind dat vast allemaal geen probleem hoor!
Hij zegt ook wel dat hij het begrijpt, ik geloof dat het meer mijn schuldgevoel is dan dat hij het erg vind. Hij plaagt me er alleen mee... Ander onderwerp: Wat een mist he meiden?!? Ik heb nu al geen zin om morgenochtend met de auto naar m'n werk te gaan... hihihi Held op sokken hea?!?
Hey meiden @Sterretje: Jaa, dit is jouw maand! Zeg ik al een paar weken! Morgen heb jij een hele mooie positieve test! @Onderzoeken enzo...: Nekplooimeting ed moet je zelf betalen... Het wordt alleen vergoedt als je 36 of ouder bent. Of als je jonger dan 36 bent maar een medische indicatie hebt. In alle andere gevallen moet je het gewoon helemaal zelf betalen. Of je moet een heel uitgebreid zorgpakket hebben.. Ik heb bij Unive het meest uitgebreide pakket en ik zou het wel vergoed krijgen, maar ik denk niet dat we het doen