Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat begrijp ik hoor..
    Dat heb ik zelf ook gehad bij topics...
    Maar wat ze zegt in het andere topic is wel erg cru..
    Je moet opdonderen als je zwanger bent...

Niet helemaal netjes

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meiden, hoe krijg ik een foto in me album?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb gezegd wat ik vind hierover, ik begrijp nhene aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet.
    Heb er verder niks meer over te zeggen ;)

@Sterretje: Ik ben benieuwd! Zet je ook de originele erbij of alleen die in t negatief?

4. Niet meer actief

foto verkleinen aan de linkerkant staat een link daarvoor.
    Die foto sla je op op je pc.
    Daarna ga je naar fotoalbum en dan de link naar je persoonlijke fotoalbum.. of je pakt de link album onder 1 van je berichten.
    Dan uploaden,.. naam geven.. foto opzoeken van je pc en uploaden maar :)

5. @ Tinkerbell ik vindt dat je nu wel een beetje hard van stapel loopt.

Nhene heeft een gevoel en Kristel ook. Denk dat we deze discussie moeten beïndigen.
    Ik begrijp Nhen heel goed maar weet ook dat je band opbouwt met je mede topicers dus als er iemand zwanger wordt in het andere topic krijg je dezlfde situatie als nu.

Ze voelt zich fijn bij haar topic is toch oke!

en Kristel ik begrijp hoe jij het opvat maar ik denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen. Geen stress, kun je niet gebruiken :D

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb je topic net gelezen en ben zelf niet snel op mijn tenen getrat dus zag er ook wel het grapje in.. en er zijn meiden die daar behoefte aan hebben en dat is ook logisch er is niet voor niks een onderdeel zwanger worden
    zwanger zijn
    bevallen

dat betekend idd niet dat je je neit meer mag mengen onderling maar het is begrijpelijk dat je met lotgenoten praat en ik zit weer in het andere schuitje vind het heir gezellig met deze meiden en beign iedereen een beetje te kennen na een paar weken en in uitgerekend in augustus ken i kamper iemand en voel i kme nog neit thuis, ik probeer daar ook en plekje te vinden maar het is gewoon waar je je prettig bij voelt toch?
    meiden respecteer elkaars keuze ookal kan je je hierin niet vinden.

dat is het laatste wat ik erover zeg.

7. Niet meer actief

:-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-#

Ik zeg er niks meer over hoor.. geen last meer van mij :)

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

whatever blijf lekker doorgaan!

9. Niet meer actief

is het gelukt sterretje?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Relax ;)

@Sterretje: Foto? :D

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ga denk ik maar is aan mijn vriend vragen wat voor verzekering hij gaat krijgen als hij 5 januari op zijn nieuwe werk begint misschien kunnne we dan een gezinspakket nemen, dan nemen wij toch een samenlevings contract want trouwen zit er de aankomende maanden nog niet in
    maar weet zeker dat het niet lang meer duurt en ik krijg een aanzoek , krijg zo veel hints hihi :D maar dan zal trouwen zelf nog wel ff duren eerst daarvoor sparen maar meoten nu sparen voor de kleine

@kristel hoe heeft jouw man je gevraagd?

de mijne heeft het geloof ik een beetje hoog in zijn bol geloof dat het heeeel uitgebreid word maar wil gewoon dat het op het uiste moment is thats it :D

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

relax pff als ik zou kunnen graag ik voel me net een schietschijf
    ja daar is de roos kom op allemaal richten en mikken

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel oh ja krijg jij nog maandelijkse terug gave voor je zorgkosten? ik krigj nu nog 46 euro maar weet neit hoe dat straks zit

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @tinkerbel, bednakt voor de info, i heb het geprobeerd, maar het downloaden duurt heel lang, en ik heb zo om 1 uur een afspraak bij de pedicure, en moet eerst nog ff langs de winkels om geld er voor te pinnen, dus heb ff niet tijd genoeg om te wachten
    Moet nu echt weg, anders red ik het niet!
    Dus strakjes

@kristel, ja de foto komt er straks aan hoop, rond 2 uur weer thuis te zijn, dus dan ga ik er gelijk mee aan de slag

Net trouwens toch naar de wc geweest, tampon was 1 zo'n streepje helemaal donkergeworden, maar nu alleen nog gewoon slijm, zonder bloed, dus het valt mee denk ik....
    Hopelijk was dit het...

Zo gelijk nog ff testjes mee brengen van het kruidvat!

Tot vanmidaag meiden!

15. Niet meer actief

Rose, ik ben per 1 jan 2009 overgestapt op VGZ Gezin en zeker pakket.
    Vergoed heel erg veel met betrekking tot de zwangerschap en volgens mij ook met het zwanger worden..
    En hij is redelijk goedkoop.
    Je krijgt in dat pakket 500 euro tandarts gratis (hoef je dus niet extra af te sluiten.
    Misschien een tip om eens te kijken.

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @tinkerbell ga eens een kijkje nemen, ik zit namelijk ook met mijn laserbehandelingen en fysio dus daar moet ik ook rekening mee houden oh ja en mijn bril ook nog

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Ik weet niet of je t weet, maar in je eigen topic zit je tegen een moderator te flippen...
    Of iig, het komt over alsof je aan t flippen bent..

Ik zou toch echt maar eens wat rustiger aan proberen te doen hier op het forum als ik jou was :(

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb een meevallertje ik dacht dat i kaankomende maand mijn laatste termijn moest betalen van school 330 euro en dat dan de hele 5000 euro betaald is maar dit was afgelopen maand dus kan ik aankomende maand studiefinanciering en de maand erna mooi gebruiken om wat dingen af te betalen ben ik daar meteen vanaf :D dat is een leuk kerst cadeautje :D
    was nog leuker geweest als ik er kleding van kon kopen maar ja daar meot ik nog aar even mee wachten

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

iikga weg hier
    ik ga wel gewoon met me vriendinnen praten ik heb het gewoon heel moeilijk
    en ik laat nu alles op zijn beloop gaan
    ik heb de hele nacht lopen janken ... ik heb geen oog dicht gedaan ik ben zo bang dat er iest ergs gebeurt is
    dat ik mezelf echt teveel laat kennen hier

het is in iedergeval nooit zo bot of cru bedoelt geweest als men het hier graag wil opvatten
    en doordat ik niet lekker in me vel zit kan ik niet meer normaal reageren ik geef het maar ff op

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heb ik jullie trouwens al verteld...

dat ik een tijdje geleden een spijkerbroek waar een zwanger buikie in past had besteld. Hij zou in januari bezorgd worden, maar heb hem afgelopen vrijdag al binnen gehad. hihihi :D En t rompertje dat ik voor mijn zus had besteld was ook al vrijdag binnen gekomen. Die dag kon dus niet meer stuk!

Deel Deze Pagina