Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nhene,
    Probeer je rustig aan te doen meid? Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... Als je toch wat kwijt moet kan je altijd een prive berichtje sturen hea?!
    Ik hoop dat je ventje snel weer terecht is.
    Liefs Debby

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Rose: wat lekker zeg zo'n meevaller! Vooral in deze maand! Ik zit ook met smart te wachten op m'n 13e maand... :)

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo allemaal,

weer een hoop bijgelezen. jeetje als je er 1 dagje niet bent geweest...haha. hoe is het met iedereen?

@sammie: jeetje das echt zwaar klote meid! dikke knuffel.

@eva: niet leuk als je ouders gaan scheiden. die van mij zijn ook gescheiden. dikke knuffel.

en verder ben ik het even vergeten. sorry.

grtz suus

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Nenhe heel veel sterkte ik zat hier even mee te lezen en ik begrijp je gevoel wel. En met een forum is nou eenmaal het probleem je lees dingen maar hoe je het lezen wilt. En da je zegt als je zwanger bent moet je opdonderden agh ik zie er de lol van in. En begrijp ook dat je dat forum hebt aangemaakt. Ik lees hier al langer mee, en zie vaker voorbij komen shit weer 1 zwanger enz... en dan ook geklaag van heb het moeilijk. En hier zijn nu veel zwangere dus er is meer zwanger praat dan zwanger worden praat.

En ik snap daarom je verhaal helemaal. En vooral als ik nu lees dat je gewoon even niet lekker in je vel zit en je zorgen maakt om dingen, dan grijpen zulkde dingen je nog meer aan

Meis doe rustig aan probeer afleiding te zoeken en dikke knuffel

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    zo het was gezellig hier :rolleyes:
    Gaat lekker! Nhene..
    Mij lijkt het ook niet verstandig om zo te doen.. dadelijk word je account geblokkeerd.. vind het namelijk ook zeer vreemd dat je zoiets kunt zeggen.. ook toen ik nog niet zwanger was gunde ik het rest ook allemaal heel erg.. maar heb heel erg het gevoel dat jij het alleen jezelf gunt.. Je mag best jaloers zijn en dat is begrijpelijk maar het gaat een beetje ver om te zeggen dat zwangeren op moeten rotten.. :confused: daar kan ik echt niet inkomen.. en begrijp daarom de reactie van kristel ook.. misschien is het inderdaad om even afstand te nemen van het forum.. in ieder geval tot 6 januari.. dan kom je misschien tot rust..! sterkte Nhene en vat mijn reactie niet verkeerd op.. maar denk echt dat rust nu even het beste is!

@all: ik heb vanmorgen de vk gebeld en krijg nu toch 6 januari mijn eerste echo al in het ziekenhuis.. in ben dan 8 weken en 2 dagen zwanger :D :D spannend!

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oehhhhh spannend Suus!

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja ben echt benieuwd.. duurt nog wel 3 weken.. maar dat gaat vast vlug met de feestdagen :D

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus dan zitten we dicht bij lekaar i kkrijg de mijne 9 januari dan ben ik precies 8 weken :D hopelijk hebben we dan allebei een super mooie echo jij bij de vk en ik bij de gyn hihi :D

@nhene meid probeer je bezig te houden met de dingen die belangrijk zijn op dit moment en dat is je vriend vinden en het is logisch als je neit gelspaen hebt dat je je zo voelt en ik zou ook anders reageren als mijn vriend al de hele nacht zoek is. probeer jezelf wat rust te gunnen en probeer met mensen te praten die jouw situatie kennen want hier zullen meidje je neit zo goed begrijpen omdat we jouw situaite niet kennen maar des ondanks wil ik je even een knuffel geven en sterkte meid. je kan niet altijd vrolijk blijven en al helemaal neit voor andere ;)
    je kan me altijd pben he!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja leuk zeg :D hoop inderdaad ook dat bij ons allebei alles goed is :D

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ook bijn de gyn trouwens.. de vk doet geen inwendige echo.. moest afspraak maken bij de gyn :D

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ga er vandoor. ik ga even mijn honden uitlaten en dan naar het werk! en vanavond ga ik hier even grote opruim doen.. het is zo'n zooitje :p dus tot morgen denk ik!
    Doegdoeg!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden, ik ben er weer, heb een heerlijke behandeling gehad bij de pedicure haha

Nog steeds geen bloed meer hier gelukkig, wel af en toe een beejte buikkrampjes, maar dat had ik de afgelopen dagen ook heel sporadisch

Zal zo ff nog een keer proberen de foto in me album te zetten

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ suus ow oke dat wist ik niet. fijne dag en opruimse doe wel rustig aan he ;)

ik wil die 2de kruidvat test doen zoek echt bevesteging erg he?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij sommige vk kan het wel hoor... het ligt er maar net aan wat voor'n apparatuur ze hebben staan.

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose, nou dan doe het dat gewoon?
    kun ej zien wat een mooie dikke vette test je hebt!

Als je er daarna maar gewoon mooi mee stopt hoor!

Ik doe ook als ik zwanger ben na een week ofzo nog wel een keer een test, maar daarna niet meer, dan maak je jezelf alleen maar bang en gek mee als je te lang gaat testen denk ik

@suus, ja bij mijn vk deden ze toen ook gewoon een inwendige echo hoor!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er nog eventjes, ga zo slaapjes doen even ;)
    En daarna naar de apotheek, antibiotica ophalen voor bijholteontsteking :(

@Nhene: Ik vind het echt heel erg voor je dat je nu in zo'n situatie zit met je vriend en dat je daardoor niet hebt kunnen slapen (is niet meer dan logisch ook!), maar dat geeft je nog het recht niet om zo te flippen hier op het forum...
    Ik zie het namelijk echt als flippen, de manier waarop je dingen typt. Je gebruikt geen scheldwoorden ofzo, maar toch komen je berichtjes niet vriendelijk over :(
    Echt, probeer wat rustiger aan te doen en laat je niet leiden door je emoties aub.
    Want dat merk ik ook wel eens bij reacties als iemand komt melden dat ze zwanger is, dan reageer jij zo van:
    Oh, lekker dan, weer iemand... Pfft, hier lukt t maar niet!
    Nja, ehm, gefeliciteerd hoor..

Ja dat komt niet echt over alsof je t iemand gunt en blij voor diegene bent, sorry..
    Maar soms is het gewoon beter om bepaalde gedachtes voor je te houden ;)

En wat ik verder niet snap is dat je zegt dat we te veel tussen de regels door lezen en dingen dus letterlijk op moeten vatte nzoals jij het schrijft.
    Maar als het aankomt op die opmerking dat zwangeren op moeten donderen dan moeten we ineens wél tussen de regels door lezen..
    Ik snap het gewoon even niet meer :(

@Sterretje: Kom op, je kan het hoor, die foto in je album zetten :D

@Suus: Jeej, over een paar weekjes al een echo :D
    Ik moet dan ook voor een echo.
    We gaan ervoor om dan allebei met een hele mooie foto thuis te komen he :D

@Rose: Ik snap dat je die extra bevestiging wilt, ik deed elke dag en test :oops:
    Maar als je m echt wilt doen, gewoon doen hoor :D Is heel leuk om te zien als je ineens 2 hele dikke strepen hebt :)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kris de foto staat in me album!
    ik zie de streep als je de foto vergroot!
    Zie je ook iets?

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie heel licht een streepje ja :D

Heb je de originele foto ook?

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb hem toch gedaan

hier is het resultaat:

is niet eens met ochtend urine en kanlde er meteen vanaf na 3 seconde haha! nou ben weer helemaal happy :D

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ehn nee ik heb deze bewerkt, maar op de originele foto zag ik de streep niet staan

In het echt is tie wel duidelijker, maar dat krijg ik niet op de foto, dat is toch net iets te onscherp

Deel Deze Pagina