Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose, super meis, een harstikke mooie positieve test he, goed zo!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Whoehoe, mooie streep :D

@Sterretje: Jij hebt morgen ook zo'n mooie streep, let maar op :D

@All: Ik ga even op bed liggen, ben doodmoe en mn hele hoofd en gezicht doen pijn door de bijholteontsteking :(

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb wel goed meoten kijken hoor sterretje maar zie een heel licht streepje maar echt heeel licht ik heb op mijn camera een knopje zitten met een bloem en dan een s ervoor dan maakt tie hem duidelijker probeer dat eens en dan zonder flits in het licht houden (daglicht) geen lamp

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel slaap lekker meis!

@rose, ja kristel gaf me ook al die tip, maar kan het niet vinden, straks ff aan me ventje vragen asl die vanavond uit zijn werk is!

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ben wel blij dat er nuneindelijk een streep van af knalt :d die andere 2 waren toch best vaag en als bezig zijnde wou i ker altijd al 1 die er van af knalde en di hb ik nu :D

@kristel hoe kom je daar nou weer aan hmm vervelend:( beterschap

ik heb trouwens een vraagje als je kindje geen kloppend hartje krijgt binnen een paar weken dan sterft het toch af en krijg je toch heel snel een mk ? of kan het zijn dat je met je 8 weken echo gaat kijken en dat er dan gewoon een dood vruchtje aanwezig is die blijft zitten :S is gewoon iets wat ik wil weten hoor! iemand?

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sterretje zie je geen bloem op je toestel staan of bij menu misschien een boemetje? en dan komt er een bloem te staan en eentje met off erachter en nog een met een s ervoor en die meot je hebben maar als het je neit lukt dan zien we hem vanavond wel en hopelijk morgen gewoon een duidelijkere streep toch :D

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose, nee ik zie hem niet :(
    Hij zal er echt wel op zitten, maar ben niet zo technisch haha

Je vraag over een mk...

Het kan zijn dat het vruchtje gewoon blijft zitten, maar het kan ook zijn dat het vanzelf afkomt en je een spontane mk krijgt

Bij mij is het hartje wel gaan kloppen maar met iets meer dan 9 weken gestopt
    Het kindje had er toen vanzelf uit kunnne komen, maar bij mij was het vast gegroeid en was een curretage dus noodzakelijk, maar alle mk zijn weer anders, dus niet echt een beeld van te maken

Maar het kan dus wel voorkomen dat het niet goed is vanbinnen, maar dat je hier zelf nog niets van merkt en het bijvoorbeeld pas op de echo ziet zoals wij

Maar!Nogmaals er gaan zoveel meer zwangerschappen goed dan fout, dus je moet je echt niet druk gaan maken om al die dingen hoor!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kris: beterschap en lekker slaapie doen he?!?

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sterretje thnx voor de info ben gewoon zo bang omdat ik een hartpatient ben heb het nooit als een handicap gezien en vole me ook niet anders dan andere ondanks een groot litteken op mijn borst van ongeveer 20 cm waardoor je er elke dag wel aan word herinnerd maar nu ik zwanger ben, ben i kecht bang en ik slik ookal 2 weken mijn beta blokkers niet meer omdat dit niet goed zou zijn als je zwanger bent,
    ik vind het echt erg dat jij dat mee hebt meoten maken pff meot er neit aan denken zeg :( ik hoop zo dat jullie echt zwanger zijn en dat het gezond groot mag groeien in je buikje

de cardioloog belt me tussen 4 en 6 en dan vertel ik hem dat ik zanger ben en wat i knu moet doen en of hij ook de gegevens door kan geven aan de gyn zodat alles goed duidelijk is voor de gyn en voor mij, want zie eht neit zitten o medicatie te slikken terwijl i kzwanger ben dan maar hartkloppingen en onregelmatige hartslag daar kan i kwel mee leven en voel het verschil amper ben eigenlijk met medicijnen duizeliger als
    zonder :D
    maar ben benieuwd zometeen at de cardioloog zegt. laatste keer was hij een beetje bot tegen me hoop dat hij nu wel zijn dag heeft want normaal is hij wel aardig.

ik ga nu ff douchen voel ik me wat frisser

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Best spannend hea rose... Ik hoop dat hij een beetje aardig tegen je doet... en dat zijn gedachten een beetje in lijn liggen met die van jou.

T komt vast allemaal goed! :)

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Spannend rose, maar het komt vast allemaal geod!

Er zijn zat mensen die hartpatient zijn en heel gezond en gelukkgi zwanger zijn geweest, dus dat moet bij jou ook gewoon kunnen!

Ik hoop dat de arts een beejte op tijd belt en in een goede bui is!

Komt vast allemaal goed hoor!

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    thnx voor de positieve gedachtes :D

13. Niet meer actief

Ster, ik zie heeel licht een streepje.
    Maar is een verradelijke.
    Ik hoop dat hij morgen duidelijker is.

Nou ik ga weg, echo laten maken... spannend!

14. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    hoi meiden !
    ik heb echt nog ni de tijd gehad om bij te lezen maar jullie gaan wel heel hard hoor ! heb het ook zo ontzettend druk gehad de laatste dagen... ik ben nu een paar dagen overtijd en zondag was ik zo misselijk en maandag avond ook... zou het ?
    grtjs

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @katinkatje, heb je er al een testje tegen aan gegooid meis?
    Spannend hoor!

@tinkerbell, oe spannend, nog een echo!
    Heel veel plezier meis, geniet er maar lekker van!

Ja een heel licht streepje is het echt he!
    Heb er wel een rot gevoel over, als ik dat bloedverlies niet had gehad, was ik denk ik wel positief geweest, maar zie het nu eigenlijk somber in, hoooopp zoooo dat het ons deze keer nu wel gegund is!

16. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    @sterretje : nee nog niet ! ik durf niet ! heb schrik voor de teleurstelling die misschien komen zal...
    ik denk van toch nog een paar daagjes te wachten... en dan een testje te wagen..! heb gewoon onmens veel bang voor een streepje dat er misschien niet zal staan... :(

17. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    @ sterretje : zie net wat je hebt meegemaakt..! vind het echt heel jammer voor je ! en geloof me ik snap wat je bedoelt! je denkt altijd (bij iedereen lukt het en met mij niet?) ma er zijn er nog vele als ons waar het maar niet wil lukken... ma op een dagje gaan wij ook zo gelukkig zijn als wij een streepje gaan zien he meisje ?! k duim voor je !

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ben je al vaker zo lang overtijd geweest?

19. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    nee meestal ben ik goed op tijd! soms is 1 dagje vroeger maar valt niet vaak voor! een maand of 4 geleden heb ik wel eens een maand overgeslagen maar sindsdien is het altijd al heel stipt geweest...
    weet ni wa ik er van moet denken... k geloof er gewoon niet meer in :(

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee rot is dat he na zo''n tijd

Maar ej weet het he, het kan altijd zomaar!
    Zeker nu je al 4 dagen overtijd bent, dat is toch wel een hele tijd hoor!

Maarre wanneer wil je misschien wel gaan testen dan?

Deel Deze Pagina