Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ stepahnie ja dat is zijn dochtertje mooi kind he
    en leontine mag er ook zijn hoor :D

ik ben moe maar heb geen zin om te slapen :S

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er ook meteen weer vandoor...

weer mijn rug waar ik ontzettend last van heb... ga nog ff lekker in bed tv kijken...

Misschien dat ik er morgenmiddag nog ff ben en anders wordt het zaterdag pas...

Groetjes....

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @stephanie : nee.. dat kamertje opde foto word het.. is een tweedehands kamertje.. gaan we in het begin van het nieuwe jaar ophalen :D
    @sammie: IK WIL WEL MEE :D:D:D:D maar mag niet van me vriendlief :(
    @debby: nu is dat verstoppen niet leuk meer :( waar ben je..? kom tevoorschijn?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Echt een mooi meisje inderdaad, mooie krullenbos :D

Ben er nu echt weg van...

Morgen nog 1 dagje werken :(

Doei doei...

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    dnek dat ons kindje ook zo'n bos krullen krijgt mijn ventje heeft beetje marco borsato krullen eigenlijk nog kleiner en meer haha en ik zelf heb ook krullen, mijn moeder heeft ook echt veel krullen zelfs nog een kroes dus dat word een krullend baby'tje hihi

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    haha leuk hoor..
    Ik wil eigelijk een beebje met haar bij de geboorte.. ik had da vroeger ook maar vriendlief niet.. hopen dat hij of zij die genen van mij heeft :p

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja marco was super! tranen bij dochters stroomden snik

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik vond het ook heel mooi :D

ga nu slapen ik hoop dat debby morgen ons wat laat weten

slaap lekker doei

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ik ben ook eventjes niet geweest... Was gisteren echt superziek door de bijholteontsteking en vandaag waren we druk..
    Vanmiddag 2 positiebroeken gekocht bij de BabyDump, was ik echt aan toe!
    Wat zit dat lekker vergeleken met mn normale spijkerbroeken :confused:
    Verder waren we een beetje aan het oriënteren alvast op alle spullen die ze hebben. Zo ook op kinderwagens..
    We zagen een hele mooie maxi cosi kinderwagen en er was nu een aktie dat je een autostoeltje erbij kreeg en nog een paar dingen.
    Dus we hebben m maar gewoon gereserveerd alvast! :D Betalen hoeft toch pas wanneer ie geleverd wordt en dat zal begin Juni worden :)
    Dit is trouwens de kinderwagen met alles erbij wat wij dus ook hebben: Buggyopzet, kinderwagenbak en autostoeltje die je ook op het onderstel nog vast kan maken:
    Wij hebben m alleen in het zwart

Nou, vanavond uit eten geweest nog met onze ceremoniemeester, als bedankje dat ze alles zo goed had geregeld op de bruiloft :)
    Al met al dus best druk geweest :)

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Heb even vluchtig gelezen dus weet niet alles hoor!

@Sammie: Ik doe even een eidans voor je! :D :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

@Sterretje: Nouja zeg, ongi geworden? :( Dat was de bedoeling niet! Had ik ook echt niet verwacht eigenlijk... Dit had jouw maand moeten zijn :(
    Nja, misschien is dat t nog steeds en heb je voor t einde van de maand je eisprong en wordt ie lekker bevrucht!

@Debby: Echo vandaag? Ik hoop echt dat alles goed zit! En dat jullie natuurlijk een heel mooi stevig kloppend hartje hebben gezien!
    Dus als je even wil opschieten en hier wil komen om te vertellen hoe en wat :D

@De rest: Sorry aan wie ik vergeten ben!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ga lekker slapen
    @kristel: hele leuke kinderwagen :D

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen

debby niet meer geweest gister. :(
    dat wat t eerste waar ik naar ging kijken..

nou moet vroeg beginnen vandaag.. maar ben wel lekker om 1 uur klaar..
    fijne dag allemaal..

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Keek ik ook al even naar.

@Kristel, mooie kinderwagen!

Ik heb hier de afwas gedaan die er van gisteren stond en de wastafel en spiegel in de badkamer schoongemaakt.
    Hoeft m'n man dat niet meer te doen.
    Ga zo weer richting werk... ben toe aan vakantie!

Fijne dag allemaal!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hier ben ik al! :) of pas... :(

Het is allemaal goed! We hebben het hartje zien kloppen. Ik ben vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger en gister was de foetus 12,5 mm groot. hihihi

De vk dacht in eerste instantie dat het mis was omdat ze via een uitwendige echo echt niets zag. Maar met een inwendige echo... kregen we al een heel mooi beeld.

Mijn zus stond na de echo direct voor de deur, dus kon ik helaas niet even op t forum komen. Ik ga vanmiddag/vanavond (dan is Daan er toch nog niet) een foto maken van de echo (als dat lukt) zodat jullie hem allemaal kunnen zien.

het wordt nu steeds echter! We zijn echt allebei heel erg trots!

Ik ga zo even terug lezen, heb een erg drukke dag op t werk. :(

Liefs Debby

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat een lieverds zijn jullie zeg! Ik heb even snel terug gelezen... :oops: Had er tranen van in mijn ogen zow lief vind ik jullie. Ik voelde me gister al een beetje schuldig dat ik niets van me kon laten horen. Maar mijn zus weet nog van niets dus vandaar...

@ Kristel: mooie kinderwagen indd. Wij hadden al een tijdje geleden een 2dehands gekocht... maar wil nu toch liever een nieuwe. :( Niet omdat dat beter zou zijn ofzow, want daar geloof ik niet in. Maar gewoon omdat we dan precies uit kunnen zoeken wat wij willen. In de kleuren en in het model. :)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

HUH? :( Ik heb mijn banner aangepast. Maar de vk zei dat ik 7 weken en 5 dagen zwanger was gister en uitgerekend op 1 augustus. Maar als ik dat invul dan krijg ik dus te zien dat ik nu 8 weken zwanger ben. Of... zal het zijn dat ik de 8e week zit?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Meiden nog een vraagje... hoe kun je je banner op de beebiesite aanpassen? Ik heb al de datum veranderd van wanneer we verwachten dat ons kleintje geboren wordt maar de banner wordt daardoor niet aangepast. :(

Nu maar eerst eens aan het werk. Ik ben al 1 1/2 uur aanwezig maar heb nog geen piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeep uitgevoerd. hihihi :)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

meiden... waar zijn jullie nou? :(

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey kristel wat vervelend dat je zo ziek bent. en moie kinderwagen hoor. maar is je buikje zo hard aan het groeien dat je nu al positiebroeken moet hebben.

@debby he he :D daar is ze dan:p maar gelukkig met goed nieuws. wat mooi zeg dat het allemaal in orde was ben heel blij voor je, ik weet niet hoe je dat moet veranderen zal eens ff gaan kijken voor je :D

@gaby werkse meid, lekker optijd klaar vandaag

@red werkse meid en morgen lekker vakantie ;)

ik heb heerlijk geslapen vnacht, ik heb alleen als ik op mijn buik ga liggen pijn in mijn borsten die worden echt veel harder nu en pijn in mijn tepels heb ik al vanaf mijn eisprong.
    ik ga misschein als ik nog tijd heb vandaag met mijn moeder de stad in :D gezellig wat kleertjes kopen maar dan word het geen skinnyjeans hihi maar een leuk vest wat ik straks ook nog aan kan zonder dat ze de link legt :p

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb al een skinny positiebroek in de kast liggen! :)

Gezellig hoor met je mams de stad in! Ben ook echt toe aan nieuwe kleertjes... maar ja, nog even geduld. hihihi :)

Liefs

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh heb je die ook dan? maar kan moeilijk een positiebroek gaan kopen haha mijn moeder weet nog van niks :D

ik heb voor je gekeken maar zie eht echt neit misschien meot je de vraag even stellen op de site van beebiesite, als je eht weet mag je het me wel ff vertellen watn waarschijnlijk zit ik ook niet op de juiste datum kan heel goed zijn dat ik al een paar dagen verder ben maar maxuimaal 6 dagen denk ik.

Deel Deze Pagina