Hey meiden, Ik ben bezig m'n tas te pakken voor het weekend, maar het moet op zo'n manier dat Daan niet weet dat we niet thuis komen slapen... Best lastig! Toen kreeg ik ook nog eens vreselijke pijn aan m'n stuitje dus doe maar even rustig aan. Ik heb al broodjes gesmeerd voor in de auto... Straks gooi ik alles alvast in de auto. tis koud genoeg buiten. Straks alvast wat kadootjes inpakken voor de kerst en nog wat kaarten ophangen. Eigenlijk moet ik nog de afwas doen voor we weg gaan. Dat moet dus ook nog straks. Hoe gaat t met jullie? Liefs
vanaaf even naar de kroeg van vrienden van ons. vriendlief heeft een kerstborrel en die is pas laat thuis en ik zoek het niet om de hele aaf alleen thuis te zijn. morgen met een paar mensen naar wit licht in de bios en zondag wordt de vrouw van een collega van mijn vriend 50 en daar hebben we een high tea of zoiets van. ken het hele vrouwtje niet maar we gaan gewoon gzellig mee. en dan is het weekend weer voorbij en dan 3 dagen werken en dan 6 dagen vrij. heerlijk.....en jij?
debby: goed bezig...en waar gaan jullie heen (sorry heb ik ff gemist) suus: klinkt gezellig... ik wilde eigenlijk vanvond booschappen doen met vriendlief maar ik ben net wakker en hij vind het morgenochtend vroeg genoeg om boodschappen te doen...dus morgenochtend de boodschappen, morgenmiddag twee taarten bakken en een cake.. moet het huis nog doen zaterdag en de was nog wegwerken. morgenavond een disco in het dorpshuis...geen vette party hoor maar wel gezellig. en zondag mijn verjaardag....maandag bijkomen van het weekend en de woonkamer nog een keer schoonmaken
nou bos je hebt het lekker druk. dan gaat de tijd wel lekker snel. @debby waar ga je heen? ben niet nieuwschierig hoor. haha en is het een verrassing voor je mannetje? grtz
Ohh, wat leuk! Dat kunnen wij nou nooit.. geheimtjes voor elkaar houden (al geen kleine, dus al helemaal geen grote) Ik heb vanavond wel een bos rozen gekregen. 45 stuks! Voor elke maand dat we elkaar kennen :-D (morgen zijn we een half jaar getrouwd!
jeetje jolyn wat romantisch... die van mij kocht mn eerste bos rozen toen hij toevallig voor iemand anders een bloemetje moest halen. haha. maar hij sleept me wel mee naar de juwelier voor een ring omdat we een jaar samen waren en met sinterklaas kreeg ik zomaar ineens een armbandje. ook lief.
Ik heb ook nog nooit rozen gehad hoor (wel een enkele maar niet zoveel) Ben ook erg blij Maar naar de juwelier is ook erg romatische! Wie gaat popstars kijken vanavond?
Ryanne had het indd helemaal goed! Gezellie naar Antwerpen met mijn lief die nog van niets weet. Ik krijg meestal op de bijzondere dagen niets maar ineens tussen door krijg ik een luchtje (ik had hem wel een hint gegeven dat m'n luchtjes op waren) of als hij een lange dag heeft gewerkt neemt hij heeeel soms (maar anders is het ook niet leuk meer) roosjes voor me mee. Vorige week kreeg ik ineens 2 overschalen. hahaha Ik wist m'n plek weer! hahaha Jullie hebben ook leuk vol geplande weekenden Suusje en Bos! Weet iemand die nu aanwezig is hoe ik m'n banner op m'n beebiesite kan aanpassen?
Sterretje, Nee de onderzoek word aangevraagt door de HA, is alles goed word ik doorverwezen naar een andere gyn. Is het zaad niet goed, gaan we samen naar een andere gyn. Maar Edwin moet op de poli gyn de papieren en potje halen want de HA had dit niet meer liggen.
hello ben i kweer, heb wel alles bijgelezen maar eens een keer geen zin om te reageren op alles sorry sorry.. ik ben lekker de stad in geweest met mijn moeder en hebben voor mij een hele leuke trui/rok gekocht zo'n lange trui waar je gewoon een maayo (ofzoiets) onder aan doet en dan leuke laarsen emt aan de bovenkant gebreid stof met knopen ook heel leuk voor eronder. en dan met een leuke brede riem erop ik weet zeker dat ik hem nog aan kan tot 25 weken zwangerschap ofzow handig he net lekker uiensoep en pasteitje gegeten (geen combi) maar wel lekker hihi.. zometeen komt mijn moppie thuis die had zijn laatste werkdag na 9 jaar dus heeft van alles gekregen en een envelop vorig jaar zat er 800 euro in hopelijk dit jaar weer zou fijn zijn ik mocht hem open maken dus we weten het nog niet debby echt leuk ik wil mee naar antwerpen heeft hij echt nog niks in de gaten
Ohhh die trui/ jurk lijkt me echt leuk! Ik heb ook zo'n soort jurk/trui waar ik voorlopig nog wel in kan groeien Maar ik wil er nog wel meer. hihihi Volgens mij heeft hij nog niet echt door wat we gaan doen, hij weet iedergeval niet waar we heen gaan. Maar ik denk wel dat hij verwacht dat we ergens blijven slapen. Maar omdat ik zijn tas al heb gepakt hoeft hij niets mee te nemen en hoop ik dat het lijkt of we een dagje weg gaan ofzo. hihihi
Meiden, ik ga alvast naar bed ben gebroken! Ik ben er waarschijnlijk maandag pas weer (als de site dan niet uit de lucht is) Liefs en slaap lekker alvast! Debby
Hey meiden Kom alleen even langs om iedereen vast en fijn weekend te wensen! En Debby helemaal natuurlijk, heel veel plezier in Antwerpen! Ik las iets over bloemen krijgen, ik heb toevallig ook bloemen gekregen vandaag van mn lief Omdat hij zo trots op me is dat ik gestopt ben met roken, echt lief Mja, ben er weer vandoor hoor! Ik km hopelijk snel weer meekletsen
Meiden, Ik verlies onwijze dikke klonten rekbaar doorzichtig slijm! Lijkt wel alof ik ongi ben maar dan met eggwite.. IEL!