heeeey meiden. hier ben ik dan terug van weg geweest we hebben internet in huis yeeeey. ik zie hele veel zwnager meiden erbij allemaal gefeliciteerd he. geni9et er lekker van. hebben sommige al ene echo gehad of allemaal nog niet? ik ben nog niet zwanger maarja misschien deze ronde wel raak? hoe is het vreder met iedereen? al klaar voor de kerst?
Hallo dames, Ja ik had beloofd om af en toe nog even langs te komen. Hier ben ik dan weer eventjes. Voor alle inmiddels zwangere meiden: Gefeliciteerd! En voor de meiden die nog proberen: Volhouden hè en heel veel geluk en succes! Hier alles goed met mij. xx Celina
hallo lieve meiden, deze muts is zo moe/lui dat de computer al enekel dagen niet heeft aangestaan. Denk wel aan jullie en kom weer snel buurten. Kusje
Ik ben in slaap gekukkeld en nu zou ik eigenlijk de keuken in moeten duiken om een maaltje te bereiden. Echt nog geen zin... Eerst maar eens wakker worden. Dus ehh Ryanne ik ken die luiheid maar al te goed. hihihi
Hey meiden, Ik ben nog steeds ziek.. Alleen nu nog erger dan vorige week Ik heb nu namelijk ook nog keelontsteking erbij en een schimmelinfectie in mn keel en slokdarm, kadootje van de antibiotica Dus ik lig nog steeds veel op bed/bank.. En daar ga ik nu weer naartoe verkassen, kwam alleen even melden hoe t hier gaat Hopelijk met jullie allemaal goed en hopelijk kan ik snel weer mee komen lullen met jullie *zwaaaaaai*
@kristel: nou lekker dan...ben je mooi klaar mee...hopen dat je je snel beter voelt... zwaait even terug naar kristel... @debby: lekker makkelijk eten dan vanavond..ik had vrijdag zo'n dag...was ook in slaap gevallen op de bank en heb vriendlief spareribs mee laten nemen....heerlijk af en toe mag je best even toegeven aan het nergens zin in hebben en het niks doen...
Ik moet echt weer een keertje groente eten... is alweer tijdje geleden. Ach moet de afwas ook nog doen dus kan ik mooi combineren. hihihi kris: beterschap meid! hoop dat je je weer snel beter voelt. Liefs
je mag wel bij mij komen eten...sperziebonen met aardappelen...vleesje delen we wel hihi.....lekker makkelijk
Lekker hoor! Ik ga rauwe andijvie stampot maken met spekjes en een karbonaatje. Is ook makkelijk eigenlijk. hihihi Maar dat opstaan is zo verdomde lastig
heej dames.. Ik ben helemaal op dus weet niet meer wat ik allemaal wilde reageren.. hadden sportdag op de BSO en was gewoon te slecht geregeld!.. Las wel iets over MVM.. ik heb mij aangemeld.. maar nou belde ze vrijdag (vriendlief nam op ik zat achter het stuur) dat ze niet komen ophalen in Cuijk.. en dat ik het wel weg kon brengen.. maar daar bellen ze vandaag nog over.. rachel zou het toen zij zwanger was naar berg en dal hebben moeten brengen.. maar dat is denk ik 20 minuten rijden vanaf hier.. :S denk niet dat ik dat kan gaan doen.. maar ze zou vanavond terug bellen dus dan hoor ik wel wat ze zeggen..!
hey allemaal. @suus toevalig weet ik dat MvM ook een afleverpost hebben op de weezenhof in nijmegen. dat is vanaf cuijk de snelweg op en bij dukenburg de snelweg af. en dan de eerste weg rechts. 10 minuutjes rijden ofzow vanaf cuijk. nja je hoort het wel. grtz suus
We zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en Edwin mag 8 januari zijn zaad inleveren :smile:... Was een hele aardige fertiliteit arts (vrouw). Mocht het niet goed zijn komen we bij haar...
hey allemaal. zo ben helemaal moe.. best een druk dagje.. heb wel bij gelezen.. maar weet niet alles meer.. kristel: beterschap! yvette: welkom hier. uhm.....sorry weet t niet meer.. debby: fijn dat je een leuk weekend heb gehad.. en nu nog uitrusten van het drukke weekend.. allemaal bedankt voor de felicitaties morgen moest ik eigenlijk tot 1 werken.. maar in ravenstein zijn 7 mensen ziek.. dus moet invallen tot 6 uur... wat wel jammer is.. want op mijn eigen locatie hebben we kerstborrel met de ouders van mijn groep.. maar dat duurt tot 6 uur..
Wij zijn ook helemaal op, we zijn naar Assen geweest, wat een groot warenhuis in de stad! Alles in een van intertoys tot woonwinkels, van zeeman tot da... Het liep in de rondte en de grond was oneven,werd helemaal duizelig...en warm daar binnen! pfff
Hee allemaal, wat een verhalen allemaal weer.. ga eerst maar eens lezen. Hier alles goed. Zaterdag geshopt.. dat wil je niet weten.. HEERLIJK gevoel!
Haai dames, ik heb me vanmiddag aangemeld bij MvM via internet... hoelang duurde het bij jullie voor ze belde? ik ben benieuwd, duurt nog 2 weken voor ik mee kan doen maar doe het graag k was vandaag te laat met de VK te bellen dus nu morgen maar weer proberen tussen 12.00 en 12.45 uur...