@ Suus: mag ik je nog snel 1 dingetje vragen? waar heb jij de muziek vandaan op je beebiesite? enne jij betaald dus ook 20 voor een jaar?
hey meiden, we hebben het mijn ouders vanavond al verteld we konden het neit meer voor ons houden. ze vonden eht echt super leuk en mijn vader kreeg tranen in zijn ogen zo lief en af en toe eentje weg gepinkt hihi en mijn moeder bleef mijn hand maar vast houden haha ben echt heel opgelucht nu ik had trouwens vanmiddag in de stad ook weer wat flinke steken dus heb toch maar ff de gyn gebeld en ik ga nu 7 januari om half 10 dat is maar 2 dagen eerder maar tenminste iets he. @stephanie die verhalen moet je idd neit meer lezen is echt akelig ben al bang genoeg dat het mis gaat en ik heb ook een betaald account is erg leuk want heb zo die dagboekdelen vol denk ik. ik ben benieuwd naar de jouwe ik heb mijn wachtwoord er weer af gehaald nu mijn broertje die was ooke cht met stomheid geslagen en die gaf me zelfs een knuffel doet tie normaal nooit hihi.. is ie te stoer voor whaha. weltrusten meiden, morgen gaan we het opa en oma vertellen en de dag erna mijn schoonouders word nog gezellig haha. reageer morgen op de rest
@ Rose: wat leuk dat je het je ouders hebt verteld, en wat een geweldige reacties... ik hoop op een ongeveer gelijke reactie van mijn schoonouders, maar ben bang dat die wat anders reageren... ik heb inmiddels uitgevonde hoe ik de muziek kon wijzigen ik ben al een heel eind maar hij is nog niet af, morgen gaan we ons stortten op het dagboek, ik weet nog niet goed op welke manier we het gaan schrijven (tegen de beeb pratend, of als onze eigen woorden zeg maar) ik heb er een wachtwoord op zitten en dat zal er altijd op blijven zitten, dit is helaas nodig omdat niet iedereen hoeft te zien wat erop staat... het adres is http://beebjevanos.beebiesite.nl w8woord via PB graag want als ik het hier neer zet ben ik nog bang dat er verkeerde mensen op de beebiesite kunnen...
goedemorgen allemaal.. vandaag nog werken van 8 tot 6.. en daarna meteen naar huis omkleden.. en naar de ouders van joey.. we gaan daar eten vanavond.. stephanie: ik wil je wachtwoord wel hebben iedereen een fijne kerst en tot morgen.. werk ze nog allemaal vandaag.. xx
@stephanie: IK WIL OOK JE WACHTWOORD .. zag dat de muziek al gelukt was.. ik weet namelijk niet hoe dat moet heeft Rachel voor mij gedaan.. Wel leuk dat jij nu ook een site hebt @rose: leuk he om te vertellen.. mijn ouders zijn vanaf ik het verteld heb heel beschermend naar mij.. als ik naar hun mening iets te wild beweeg dan zeggen ze meteen dat ik voorzichtig moet doen @gaby: veel plezier vanavond! @all: Ik ga weer werken.. van 8 tot 6.. maar hoop dat ik eerder mag gaan.. want moet met me ouders naar de kerk eigelijk En daarna kadotjes uitpakken .. tot morgen denk ik! Fijne kerst!
@Stephanie ik wil je wachtwoord ook! @Rose, fijne dat je ouders zo leuk reageerden! @All, ik ga ook weer aan't werk. Laatste dagje als 't goed is in dit gezin en dan kerst wachtdienst draaien. Dus allemaal even heel hard duimen dat ik dan niet word gebeld Eerste wat ik wil is uitslapen!
@ suus werkse meid en ga je zo vroeg al naar de kerk dan ik ga om 9 uur en daarna kado's uitpakken. @stephanie ik heb je een pb gestuurd voor je wachtwoord. @red ik zal duimen dat de baby's binnen blijven hihi zou wel apart zijn als je met kerst moet bevallen maar zou eht zelf niet leuk vinden, dan ben je altijd dan jarig dan draait het dus altijd om kerst haha ik was al om 7 uur wakker en mijn vriend ook, mijn pa en vriend hadden gister aardig wat baco's op hihi dus die hing boven de pot gister avond whaha ik ben zwanger en hang neit eens boven de pot meitjes he vandaag toch maar weer naar de stad, had samen met mijn broertje sahca bonnen gehaald voor mijn vriend dan kon die die schoenen halen die hij al zo lang wil (ik heb ze appart laten leggen) maar hij ahd er geen centjes deze maand voor. dus nu pak ik die bonnen maar samen en haal ik ze gewoon vandaag is wel zo leuk anders heef ttie ze pas zaterdag. ik ga vanavond om 9 uur naar de kerk met mijn oma en moeder en de mannen blijven thuis in het huis van opa en oma om de tafel te dekken en dan om 10 uur gaan we nog wat lekkere dingen eten en kado's doen en het natuurlijk mijn opa en oma vertellen @kristel voel je je al weer wat beter nu rond de feestdagen? ik hoop het voor je en voor je beebje dat jullie een leuke kerst hebben en neit dat je doodziek bent.
Goedemorgen Dames, ik heb al 1 fles voor MvM vol, en dat in 1 avond, ik was gister pas om 18.30 uur terug van het shoppen ga zometeen nog een keer de stad in met een vriendin en vanmiddag naar de kerstborrel op het werk van mijn vriend... @ Iedereen die het wachtwoord heeft van onze beebiesite: laten jullie wel een berichtje achter?
@Alle dames met een babysite. Ik kan het nu even niet aan om al die sites te bekijken. Misschien volgend jaar (klinkt nog zo ver ) Misschien na de uitslag van het onderzoek pas. Maar nu is het even te moeilijk voor me. Ik volg jullie verhalen wel gewoon op het forum Mn man is vandaag vrij (mag ook wel, hij heeft 26 uur in 2 dagen gewerkt ) dus straks even snel de laatste dingen halen. En vanavond heerlijk saampjes op de bank kerstfilms kijken Is iedereen hier gelovig of zijn jullie de ik-ga-alleen-met-kerst-naar-de-kerk gangers?
@ stephanie zal ik zeker doen @dreamer dat begrijp ik wel, hopelijk mogen we over een paar maanden van jouw ook wat lezen en bekijken en dan voelt het voor jouw ook niet meer zo. ik ben wel gelovig en ga in een jaar wel vaker naar dekerk maar vind ze doodsaai en zou graag eens willen dat er hier meer iets is zoals in amsteram voor jongeren en iets meer inspiratie als je snapt wat ik bedole i kvind het oudbollig en het hoord een beetje emt zijn tijd mee te gaan anders hebben ze over 100 jaar niemand meer. ik ga vanavodn alleen emt mijn moeder en oma en de mannen blijven thuis daarna gaan we dus cadeaus doen. hun vinden eht wel schijnheilig van zichzelf als ze nu wel zouden gaan. ben jij gelovig? ik doe ook altijd savonds even een schietgebedje maar dat is iets wat ik gewoon voor mezelf hou hier in de omgeving.
Jempie ik ben al een tijd hier niet meer geweest maar er zijn behoorlijk wat zwangeren bijgekomen ! GEFELI!
Heej meiden, Ik heb alles in huis.. als het goed is. Mannetje is voorlopig nog wel even werken dus ik ga zo maar aan de schoonmaak... lekker op m'n gemakkie! Ik heb vandaag alvast firming bodylotion voor zwangere gekocht... Omdat ik meestal maar cup a heb en nu toch al een grote b dus voordat mijn huidje het niet meer kan bijbenen, wil ik lekker smeren. hihihi Echt super leuk er liggen allemaal cadeautjes onder de boom. Ziet er echt super gezellig uit. Daan heeft het gister trouwens tegen zijn tante en oom gezegd dat we zwanger zijn, ze reageerde echt super positief! En die hebben hun bekkie wel bij zich... als ze het niets hadden gevonden hadden ze dat zeker gezegd. Volgens mij hebben ze het daarna flink geviert want Daan kwam met een behoorlijke walm uit z'n giegeltje thuis. hahaha Afgelopen nacht trouwens super lekker geslapen, ik sliep al rond 20.30uur geloof ik om 21.30 maar naar m'n bed gestrompeld en verder geslapen tot vanmorgen 07.00uur. Toen Daan z'n broodjes gemaakt en een bakkie gedronken samen. Nou ik ga maar weer eens wat doen! Als ik jullie niet meer spreek: Hele fijne dagen! Geniet ervan! Voor degene die hun zwangerschap bekend gaan maken veel succes en plezier met het vertellen en voor de meiden die nog aan de klus moeten laat je familie niet alle tijd opslokken want jullie moeten klussen voor een kerstwondertje! Liefs Debby
@Stephanie, ik ga je site zo even bekijken en laat een berichtje achter! @Dreamer, ik ben gelovig en probeer elke zondag naar de kerk te gaan (lukt alleen niet altijd met m'n werk) Als 't lukt ga ik 2x maar gemiddeld kom ik denk ik op 1x uit de keren meegerekend dat ik niet ga en soms ben ik te moe. 'k Denk dat wij alleen vrijdagmorgen naar de kerk gaan. ff beetje bijkomen van m'n werk enzo. @Debby, fijn dat ze zo positief reageerden! @All, fijne feestdagen! Ik ben net weer thuis en ga even snel wat eten voor ik omval. Werk even gebeld en ze kunnen me kerst niet vrijgeven maar 't is erg rustig dus de kans dat ze bellen is vrij klein. En daarna ben ik lekker vrij en misschien zelfs tot 6 januari omdat ik op rooster ga werken en vanaf 7 jan. m'n rooster begint. Zou erg lekker zijn! Kunnen we hier mooi aan't klussen. Nou ik ga even eten.. blijf nog wel even online. Nog meer mensen hier?
Hey meiden, lekker rustig hier... Iedereen druk met de laatste kerstinkopen! Hier is alles in huis, vanavond lekker bij vrienden eten, morgen mn schoonouders en vrijdag mijn ouders... En zo zitten de kerstdagen weer volgeboekt... Zal voor ons een vreemde kerst worden, zonder mn zwager... Zie er daarom wel een beetje tegenop, maar komt goed! Wat een zwangere meiden allemaal zeg! Wel erg leuk voor jullie allemaal, maar soms wel erg confronterend... Hier verder geen nieuws, maar weer rustig wachten op mn ei en volop aan de klus! Iedereen hele fijne, gezellige dagen met iedereen die je lief is! Zwangere meiden, succes met de onthullingen, ben benieuwd naar alle reacties! Liefs Linda
Hey meiden Heb niks terug gelezen, is me een beetje te veel van de laatste tijd dat ik niet geweest ben.. Het gaat op zich al beter met me, nog steeds wel ziekjes, maar er zit vooruitgang in te komen! Hopelijk ben ik er morgen vanaf want ik wil natuurlijk wel genieten van het kerstdiner bij mn moeder thuis Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd het idee heb dat er te veel over zwanger zijn gepraat wordt in dit topic en ik moet zeggen dat ik me zelf daar best schuldig over voel, omdat ik weet hoe pijnlijk/confronterend het kan zijn... Ik zal om die reden denk ik ook wat minder vaak hier zijn dan eerst. Ik zal niet helemaal wegblijven, maar gewoon wat minder vaak meekletsen, om (voor zover mogelijk) pijnlijke en confronterende dingen te voorkomen. Als ik jullie niet meer 'spreek'; ik wens jullie allemaal de allermooiste dagen toe!
Kris, er is al een topic voor jong en zwanger maar die komt nog niet echt op gang zullen we ze binnenkort even helpen Fijne dagen meid!